Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-08 Київ - Літочки - Кіпті (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of public highway T-10-08 Kyiv - Litochky - Kipti (separate sections) (45233142-6 Repair of roads)
Current average repair of public highway T-10-08 Kyiv - Litochky - Kipti (separate sections) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
127 440 000,00 UAH
UA-2021-08-05-009843-a ● 1d7cf598ba37472e85a560e37fb0fb05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633 veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633 veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 127 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 274 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку, яка містить інформацію про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба автомобільних доріг у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3823200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник/переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області, код ЄДРПОУ 25901106 кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 календарних днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, Код ЄДРПОУ 25901106. |
Publication date: | 05 серпня 2021 15:07 |
Enquiries until: | 24 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 жовтня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 127 440 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 274 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою . Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання відповідно до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Conditions for providing tender security: The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision of tender security by the Bidder, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with a qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). ) in accordance with the requirements of applicable law. The amount of security for the tender offer is 3% of the expected purchase price. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 91 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision in accordance with the Bidding Documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-08 Київ - Літочки - Кіпті (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-10-08 — Київ - Літочки - Кіпті
Current average repair of public highway T-10-08 Kyiv - Litochky - Kipti (separate sections) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 15:06 |
Тендерна_документація_Т_10_08_зміни_5.docx | |
23 вересня 2021 15:04 |
_Зміна_5_П.Р. Т-10-08 2021.docx | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 13 Проект дог. П.Р Т-10-08 зі змінами.docx | |
31 серпня 2021 11:06 |
Додатки_до_ТД_Т-10-08 (зміни 2).docx | |
05 серпня 2021 15:09 |
Оголошення П.Р. Т-10-08.docx | |
05 серпня 2021 15:09 |
Додаток 11 Технічне завдання Т-10-08.PDF | |
05 серпня 2021 15:09 |
Додаток 11 Технічне завдання Т-10-08.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Влаштування щебенево-піщаної суміші
Дата подання: 19 серпня 2021 15:21
Дата відповіді: 20 серпня 2021 10:15
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено підтвердження кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору, однією з ключових (основних) робіт (послуг) визначено: «Влаштування шару з щебенево-піщаної суміші обсягом 13 059 м2».
Чи відповідає робота з «Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші» даному критерію? Дана робота обчислюється в метрах кубічних, просимо Вас зазначити який обсяг буде рівнозначний тому що вимагається?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно вашого питання повідомляємо, що влаштування шару з щебенево-піщаної суміші вказано в м2, для підтвердження даного критерію необхідні показники з яких можливо обрахувати площу виконання робіт (роботи з ущільнення даного шару або ін.)
Щодо виробника світлодіодів
Дата подання: 26 серпня 2021 16:28
Дата відповіді: 27 серпня 2021 08:15
Шановний Замовнику, просимо замінити в тендерній документації в Додатку 11 Технічне завдання в розділі "Комплекс освітлювальний" вимогу щодо виробника світлодіодів "OSRAM, або Philips" на "OSRAM, або Philips, або еквівалент", так як дана вимога є дискримінаційною і обмежує права учасників.
Відповідь: Шановний учасник! Згідно пункту 6.2 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави вважати, що вимога щодо виробника світлодіодів, яка передбачена технічним завданням є дискримінаційною, жодним чином не обмежує права учасників.
Щото протоколу випробовування на статичну навантагу світильника;
Дата подання: 26 серпня 2021 16:39
Дата відповіді: 28 серпня 2021 08:27
Шановний Замовнику! Якими саме нормативними документоми передбачено випробовування на статичну навантагу світильника, вимога якого наявна в додатку 10 п.5.1 до тендерної документації? Просимо прибрати дану вимогу, так як вона є незаконною, непередбачена жодним нормативним документом та є дискримінаційною до учасників тендеру.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що згідно ДСТУ EN 60598-2-3:2014 п.3.6.3 вимагається, що засоби кріплення світильника або зовнішньої частини до їх основи мають витримувати вагу світильника або зовнішньої частини.
Деталі кріплення, на які діє сила ваги світильника або зовнішньої частини та внутрішньої арматури, повинні мати пристрій для запобігання зміщенням будь-якої частини світильника або зовнішньої частини під дією вібрації під час експлуатування або під час технічного обслуговування. Деталі світильника або зовнішні частини, які не закріплено щонайменше двома ґвинтами чи іншими пристроями достатньої міцності, повинні мати такий додатковий захист, який у разі пошкодження одного елемента кріплення за нормальних умов захистить від падіння і нанесення пошкодження людям, тваринам та довкіллю. Відповідність перевіряють зовнішнім оглядом, а для світильників або зовнішніх частин, що їх установлюють на кронштейн щогли і торець стовпа, — випробовуванням відповідно до 3.6.3.1 (Випробовування на статичну навантагу світильників або зовнішньої частини, що їх установлюють на кронштейн щогли чи торець стовпа).
Враховуючи вище сказане відмовляємо у задоволенні Вашої вимоги.
Деталі кріплення, на які діє сила ваги світильника або зовнішньої частини та внутрішньої арматури, повинні мати пристрій для запобігання зміщенням будь-якої частини світильника або зовнішньої частини під дією вібрації під час експлуатування або під час технічного обслуговування. Деталі світильника або зовнішні частини, які не закріплено щонайменше двома ґвинтами чи іншими пристроями достатньої міцності, повинні мати такий додатковий захист, який у разі пошкодження одного елемента кріплення за нормальних умов захистить від падіння і нанесення пошкодження людям, тваринам та довкіллю. Відповідність перевіряють зовнішнім оглядом, а для світильників або зовнішніх частин, що їх установлюють на кронштейн щогли і торець стовпа, — випробовуванням відповідно до 3.6.3.1 (Випробовування на статичну навантагу світильників або зовнішньої частини, що їх установлюють на кронштейн щогли чи торець стовпа).
Враховуючи вище сказане відмовляємо у задоволенні Вашої вимоги.
Щодо кількості світлодіодів
Дата подання: 26 серпня 2021 16:43
Дата відповіді: 28 серпня 2021 08:28
Шановний Замовнику! Чим аргументується вимога щодо кількості світлодіодів - не менше 12 (Додаток 11 Комплекс освітлювальний). Це є конструктивна особливість світильника і ніяким чином не впливає на його технічні та якісні характеристики. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує права учасників. Просимо прибрати її з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що з точки зору досвіду багаторічної експлуатації світлодіодних світильників та проведеного спостереження встановлено, що світильники із меншою кількістю світлодіодів мають більш концентровані точкові теплові навантаження, що в свою чергу може призводити до порушення теплового режиму роботи світлодіодів. А це в подальшому спричинить інтенсивну деградацію кристалів світлодіодів та знизить їх світлотехнічні параметри.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо Вашого твердження, що конструктивні особливості світильника ніяк не впливають на його технічні та якісні характеристики не можемо із Вами погодитися. Оскільки саме конструктивні особливості визначають довговічність, ергономічність, фотометричні показники та інші параметри світлового приладу.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття «дискримінації» та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню «дискримінація», - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель — це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Враховуючи вище викладене відмовляємо у задоволенні Вашої вимоги.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо Вашого твердження, що конструктивні особливості світильника ніяк не впливають на його технічні та якісні характеристики не можемо із Вами погодитися. Оскільки саме конструктивні особливості визначають довговічність, ергономічність, фотометричні показники та інші параметри світлового приладу.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття «дискримінації» та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню «дискримінація», - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель — це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Враховуючи вище викладене відмовляємо у задоволенні Вашої вимоги.
Щодо температури навколишнього середовища
Дата подання: 26 серпня 2021 16:53
Дата відповіді: 28 серпня 2021 08:33
Шановний Замовнику! В Додатку 11 до тендерної документації в розділі Комплекс освітлювальний є вимоги щодо температури навколишнього середовища град. С -20/+40. А якщо градусний діапазон значно більший, наприклад -40/+55 (що є значно кращим показником), це буде вважатися порушенням?
Якщо дана градусні рамки є обмеженням, то прсимо їх прибрати, так як це є дискримінаційною вимогою, або замінити на -20/+40 або не гірше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, якщо градусний діапазон буде значно більшим ніж згідно вимоги щодо температури навколишнього середовища (не гірше), це не буде вважатися порушенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-05-009843-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14", Код ЄДРПОУ:30731879
Дата подання: 20 серпня 2021 12:23
Влаштування щебенево-піщаної суміші
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено підтвердження кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічного договору, однією з ключових (основних) робіт (послуг) визначено: «Влаштування шару з щебенево-піщаної суміші обсягом 13 059 м2». Звертаємо увагу що на підтвердження виконання аналогічної роботи акти кб-2в при застосуванні вирівнюючого шару ЩПС не містять додаткових робіт з ущільнення, ущільнення здійснюється пропорційно обсягу вирівнювання (норма ущільнення ЩПС не виділена окремо). Крім того, відповідно до ДБН В.2.3.4-2015 та ДСТУ Б.Д.2.2-25-2016 максимальна товщина шару вирівнювання 18см, основи – 25см. Відповідно до технічного завдання 13059м2 ЩПС влаштовується товщиною 21см, тобто це 2742,39м3. (При застосуванні нормативів ДБН та ДСТУ для підтвердження роботи з ЩПС вирівнюванням, на площу 13059м2 товщиною 18см повинно буде підтвердити 2350,62м3).
З метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації, необхідно внести зміни в умови тендерної документації шляхом зміни формулювання на «Влаштування шарів основи або вирівнюючого шару із ЩПС, тощо – 13 059 м2 або 2742,39 м3 (або 2350,62м3)».
Дискримінаційну ознаку даної вимоги підтверджено рішенням Антимонопольного комітету від 31.03.2021 № 6607 закупівлі UA-2021-02-08-003640-c. В іншому випадку будемо змушені звернутися до вищезгаданого органу.
Розгорнути
Згорнути
З метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації, необхідно внести зміни в умови тендерної документації шляхом зміни формулювання на «Влаштування шарів основи або вирівнюючого шару із ЩПС, тощо – 13 059 м2 або 2742,39 м3 (або 2350,62м3)».
Дискримінаційну ознаку даної вимоги підтверджено рішенням Антимонопольного комітету від 31.03.2021 № 6607 закупівлі UA-2021-02-08-003640-c. В іншому випадку будемо змушені звернутися до вищезгаданого органу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2021 11:18
Шановний учаснику, стосовно вашої вимоги, повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-05-009843-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 26 жовтня 2021 16:20
Дата подання: 26 жовтня 2021 16:20
Порушення Замовником вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ШБУ-77"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2021 19:20
Рішення від 28.10.2021 №24403.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2021 19:20
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.11.2021 № 14730.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2021 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 15 11 2021 №25651.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2021 15:59
Рішення від 15.11.2021 №25651.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2021 14:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 жовтня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
127 400 000,00
UAH з ПДВ
|
126 125 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
127 050 000,00
UAH з ПДВ
|
127 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
126 125 600,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:29
|
ДУ 3 Дог 21346.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:41
|
ДУ 2 Дог 21346.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:34
|
ДУ 1 дог 21346.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 16:09
|
Договір 213646_2021.PDF | укладений |
09 грудня 2021 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 21346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |