Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень у приміщеннях 1-ого та 2-ого поверхів КНП «Міська дитяча поліклініка №13» Харківської міської ради за адресою: м.Харків, пр-т Тракторобудівників, б.142-А
Очікувана вартість
198 900,00 UAH
UA-2021-08-05-009050-a c18ef0420e7a4b988505ba8bddbb3a89
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теслюк Ірина

380577258130 buhgalteriya13gdp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №13" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293480
Місцезнаходження: 61121, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, 142-А
Контактна особа: Теслюк Ірина
380577258130
buhgalteriya13gdp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 12:00
Очікувана вартість: 198 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень у приміщеннях 1-ого та 2-ого поверхів КНП «Міська дитяча поліклініка №13» Харківської міської ради за адресою: м.Харків, пр-т Тракторобудівників, б.142-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, Харків, проспект Тракторобудівників, 142-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок Замовника з Виконавцем здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 14:43
Додаток №5 - Перелік обладнання.docx
05 серпня 2021 14:43
Додаток №4 - Проєкт договору.doc
05 серпня 2021 14:42
Додаток №3 - Технiчнi_вимоги.docx
05 серпня 2021 14:42
Додаток №2 - Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
05 серпня 2021 14:42
Додаток №1 - Цiнова_пропозицiя.docx
05 серпня 2021 14:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд в період уточнень
Дата подання: 10 серпня 2021 09:43
Дата відповіді: 10 серпня 2021 14:45
Вимога: Скан-копію акту технічного обстеження об’єкту за підписом Замовника та Учасника (проведеного не раніше дати оголошення закупівлі/внесення змін до неї та до закінчення періоду уточнень). Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього обстеження об'єкту Учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень Учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів робіт, тощо. Окрім того, встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній закупівлі. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Окрім того, учасники мали достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час звернутися до Замовника та провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не є дискримінаційною, тому що не порушує права Учасників.
реєстрація учасника
Дата подання: 10 серпня 2021 09:51
Дата відповіді: 10 серпня 2021 15:30
Шановний замовнику! Вами встановлена вимога: Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати двох годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Харківській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області. По-перше, закупівля проводится на монтаж СПС, а не на технічне обслуговування СПС. ТО СПС буде здійснювати інша організція за іншоюзакупілею. ТО СПС даною закупівлею не передбачено. А також звертаємо Вашу увагу на те, що Згідно Накзу № 349 ст IV п.4 - Час прибуття ремонтної групи....-12 годин для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів.24 години – для інших населених пунктів. По-друге, Послуги з монтажу системи автоматичної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Дана Ліцензія діє на всій території України. Послуги з монтажу СПС можуть надаватися по всій території України незалежно від того де знаходтиться матеріально-технічна база, та де зареєстрована організація. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365, затверджені ПРАВИЛА з пожежного спостерігання.
Згідно п. 2 ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання.
Предмет закупівлі передбачає інший предмет відносин, а саме: встановлення систем пожежної сигналізації, тому посилання на вказаний нормативний акт в даному випадку є недоречним. Крім того, вказана норма визначає максимальні строки для усунення несправностей СПЗ, але Замовником, виходячи з власних потреб, вказані строки можуть бути зменшені, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №13" Харківської міської ради, на якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом охорони здоров’я, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час.
Замовник не має можливості протягом тривалого часу чекати, поки учасник направить до нього свого фахівця для усунення несправностей або заміни обладнання, оскільки некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя пацієнтів та працівників підприємства
навчання від Виробника
Дата подання: 10 серпня 2021 09:52
Дата відповіді: 10 серпня 2021 15:38
Вимога: Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) та/або імпортера (-ів) запланованого протипожежного обладнання (прилад приймально-контрольний пожежний, модуль цифрового автододзвону, сповіщувачі пожежні, адресна сирена, блок керування та індикації мовленнєвого оповіщення, блок комутації і контролю, гучномовці, показчики світлові) щонайменше двох працівників. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки значно зменшує коло потенційних учасників! Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затвердженими Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. Більш за те, на підтвердження якості робіт, що виконуватимуться, підприємство подає відповідні кваліфікаційні посвідчення працівників та підтвердження успішного аналогічного досвіду виконання робіт. Також, звертаємо увагу Замовника, що більшість виробників не проводять таких навчань для покупців, тим більш в умовах пандемії. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни та видалити дану вимогу, як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ, та таку, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Обладнання, яке має бути змонтоване та налагоджене (прибори, сповіщувачі, комплекс переговорний для системи оповіщення) є обладнанням, встановлення та налагоджування якого потребує спеціальних знань, а обладнання різних виробників має конструктивні відмінності. Нерозуміння конструктивних особливостей того чи іншого обладнання може призвести до неправильного монтажу системи пожежної сигналізації та некоректної її роботи у подальшому.
Що стосується Вашого посилання на ліцензійні вимоги, вказані вимоги встановлюють мінімальний перелік фахівців, які мають бути в Учасника для отримання ліцензії на здійснення певного виду діяльності.
Замовник вимагає, щоб послуги були надані якісно, а робота змонтованого обладнання відповідала регламентам, встановленим виробниками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2021 19:46
Електронний підпис
13 серпня 2021 19:46
28 Проєкт договору.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
27 Сертификат COVID.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
26 сертификат ИСО.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
22 Сертифікати.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
17 Довкілля.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
15 Кільк, якісні.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
14 Акт огляду.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
08 Згода з договором.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
06 Витяг 13.08.21.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
05 статут та опис.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
03 Повноваження.pdf.zip
13 серпня 2021 19:46
01 Цінова пропозиція.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"
#43731472
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 11:25

Документи

20 серпня 2021 11:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА"
#43731472
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 14:18
Дод.угода №1 від 06.10.2021р..pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 13:37
Договір №49_08_21 М ПС від 06.09.2021р..pdf укладений
07 вересня 2021 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.2, р.5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 49/08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH