Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марки А,
код ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
459 000,00 UAH
UA-2021-08-05-009041-a ● b46da71317f042a3b408b3359b4f19f3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 32360815 |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2 |
Контактна особа: |
Даниловський Вадим Леонідович 380503731867,380342759261 vadim.danilovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 459 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 тони
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24312220-2 — Гіпохлорит натрію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 14:42 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерної документації
Дата подання: 09 серпня 2021 11:52
Дата відповіді: 09 серпня 2021 16:47
Доброго дня!
Вивчивши вимоги тендерної документації маємо питання до Замовника та просимо прибрати дискримінаційні вимоги
1. Замовник вимагає надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та зазнчає, що аналогічним вважається договір з постачання гіпохлориту натрію марки А, придбаного для знезараження води, що використовуватиметься після цього як питна.
Тобто, участь у процедурі закупівлі фактично зможуть прийняти лише ті учасники, які поставляли гіпохлорит натрію саме марки А, та саме на водоканали України.
Відповідно до наказу від 15.04.020р. №708 Мінекономіки України, яким затверджено Порядок визначення предмета закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом даної закупівлі є код ДК 021:2015-24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини. Отже, фактично учасник може надати аналогічний договір на поставку основних неорганічних хімічних закупівель, зокрема, гіпохлориту натрію марки Б.
Вимогами статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару;.
Відтак, основними ознаками аналогічного договору є вид договору, а також предмет закупівлі, що в сукупності дає підстави для висновку, що аналогічним є договір подібний за змістом, правовою природою та предметом закупівлі, а не конкретний вид продукції.
Прописуючи вимогу про придбання гіпохлориту натрію марки А для знезараження води, що використовуватиметься після цього як питна Замовник умисно автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають необхідний досвід, підтвердження виконання аналогічного договору, проте такий договір не укладено саме з підприємством, що пов’язане з виробництвом питної води.
Зокрема, не зрозуміло, яким чином має бути підтверджено те, що за аналогічним договором Учасник поставляв гіпохлорит натрію марки А саме для знезараження води? Чи має бути це зазначено в положеннях самого аналогічного договору? Як Замовник буде визначати, що гіпохлорит натрію марки А використовувався саме для виробництва питної води?
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу або внести відповідні зміни до тендерної документації.
2. У пункті 4 Додатку 4 замовник встановлює вимогу, що учасник повинен поставити товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України. Просимо повідомити про які стандарти йде мова та як це має бути підтверджено.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог ч.1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлю на підставі наявної потреби та у відповідності до Річного плану. Наявна потреба визначена технічними спеціалістами та Технологічним регламентом комплексу водоочисних споруд підприємства. Тому саме замовник вирішує, що саме і в якій кількості повинно бути придбане для повноцінної роботи підприємства з підготовки води для споживання мешканцями Івано-Франківської ОТГ. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття «Аналогічний договір», замовник самостійно на підставі ч.3 статті 22 зробив це, не порушуючи при цьому норм Закону. Жодної дискримінаційної вимоги у даному визначенні немає, адже існує близько десятка фірм, які здійснюють аналогічні поставки. До речі, в Україні існує більше, як 80 водоканалів, переважна більшість з яких використовує в процесі знезараження води саме гіпохлорит марки А. По другому питанню. Вимоги щодо дотримання стандартів України відносно товару, який оголошено для закупівлі, прописані замовником у складі тендерної документації, а саме: 1) висновок СЕС, який підтверджує відповідність товару саме для підготовки питної води; 2) реєстрація товару в Державному реєстрі дезінфекційних засобів, виданому МОЗ України.
Питання до тендерної документації
Дата подання: 09 серпня 2021 17:24
Дата відповіді: 10 серпня 2021 16:27
Дякуємо за Вашу відповідь. Проте, просимо пояснити яким чином аналогічний договір на поставку гіпохлориту натрію марки А на промсилові підприємства відрізняється від аналогічного договору поставки гіпохлориту натрію марки А на водоканали України. Також, просимо уточнити як все ж таки має підтверджуватись учасником те, що товар за аналогічним договором використовувався саме для виготовлення питної води?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює свою діяльність у сфері водопостачання і виключно на замовнику лежить відповідальність за дотримання усіх вимог Технологічного регламенту, використання відповідних реагентів для підготовки питної води та виконання усіх інших вимог ДСаНПІН № 4.4.171-10. Саме цим обґрунтовуються вимоги замовника в тендерній документації, адже поставка гіпохлориту натрію марки А повинна відбуватись в терміни, в кількостях та в порядку, які підходять замовнику і відповідають вимогам законодавства для забезпечення безперебійного постачання питною водою належної якості мешканців обласного центру навіть в період форс-мажорних обставин. Ні для чого іншого наше підприємство не використовує гіпохлорит, як це може бути на інших промислових підприємствах. Тому саме таким чином викладено один з кваліфікованих критеріїв. Підтвердження учасником факту використання товару за аналогічним договором саме для підготовки питної води може бути (як варіант) надане у листі-відгуці, який обов’язково надається до аналогічного договору (п.1 ч.2 Додатку 1 до Тендерної документації).
Питання до тендерної документації
Дата подання: 10 серпня 2021 16:57
Дата відповіді: 11 серпня 2021 16:18
У тендерній документації вказано Замовником технічні показники, яким має відповідати гіпохлорит натрію марки А, що закуповується.
У проекті договору в п.2.5 зазначено, що з кожної партії товару будуть відібрані взірці для здійснення лабораторного дослідження з метою перевірки їх якості і відповідності встановленим нормам та вимогам технічного завдання. У випадку невідповідності характеристик, отриманих в результаті лабораторного дослідження взірців характеристикам, зазначеним в документах про якість гіпохлориту, така партія вважатиметься неякісною і невідповідною та має бути замінена на відповідну. При цьому вартість послуги лабораторного аналізу сплачується Продавцем.
Таким чином, відбираючи взірці товару, який поставляється замовник перевіряє гіпохлорит натрію марки А на відповідність встановленим нормам та технічному завданню. Гіпохлорит натрію марки А має відповідати саме технічним показникам встановленим замовником, а отже неважливо чи попередні поставки учасник здійснював на водоканали України, чи ні.
Ми не заперечуємо, що «виключно на замовнику лежить відповідальність за дотримання усіх вимог Технологічного регламенту, використання відповідних реагентів для підготовки питної води та виконання усіх інших вимог ДСаНПІН № 4.4.171-10», проте просимо пояснити яка принципова різниця між гіпохлоритом натрію марки А, який повністю відповідає технічним вимогам Замовника та гіпохлоритом натрію марки А, який постачався на водоканали для використання у виготовленні питної води?
Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розробляється замовником у відповідності до своїх потреб і з врахуванням вимог Закону для того, щоб будь-хто з учасників отримав уявлення про те, що саме, в яких об’ємах і на яких умовах він повинен постачати. Для участі в процедурі закупівлі учасник аналізує вимоги замовника і приймає рішення про прийняття/неприйняття участі в даній закупівлі.
Проєкт договору про закупівлю, як складова частина тендерної документації, розробляється замовником для переможця торгів із зазначенням усіх умов, які необхідно буде виконати як постачальнику, так і замовнику.
Гіпохлорит натрію марки А, призначений для дезінфекції води і підготовки її для споживання населенням, є стратегічним товаром, від якості якого і можливості позапланових поставок в період стихійних лих і надзвичайних ситуацій повністю залежить робота підприємства і якість послуги, що надається водоканалом, а також життя і здоров’я людей. Не для знезараження басейнів, не для харчової, молочної чи текстильної промисловості (які також можуть використовувати гіпохлорит марки А), а саме для підготовки питної води перед подачею її у розподільну мережу та для дезінфекції насосних станцій та допоміжних пристроїв. Тому, для унебезпечення результатів своєї роботи від недобросовісного постачальника, замовником у проєкті договору про закупівлю передбачена можливість контролю кожної партії поставленого товару.
І на останок. Дискримінаційною вважається вимога, якій можуть відповідати лише один або декілька учасників. У нашому випадку це не так, оскільки, існує більше десятка фірм, спроможних виконати умови тендерної документації.
Проєкт договору про закупівлю, як складова частина тендерної документації, розробляється замовником для переможця торгів із зазначенням усіх умов, які необхідно буде виконати як постачальнику, так і замовнику.
Гіпохлорит натрію марки А, призначений для дезінфекції води і підготовки її для споживання населенням, є стратегічним товаром, від якості якого і можливості позапланових поставок в період стихійних лих і надзвичайних ситуацій повністю залежить робота підприємства і якість послуги, що надається водоканалом, а також життя і здоров’я людей. Не для знезараження басейнів, не для харчової, молочної чи текстильної промисловості (які також можуть використовувати гіпохлорит марки А), а саме для підготовки питної води перед подачею її у розподільну мережу та для дезінфекції насосних станцій та допоміжних пристроїв. Тому, для унебезпечення результатів своєї роботи від недобросовісного постачальника, замовником у проєкті договору про закупівлю передбачена можливість контролю кожної партії поставленого товару.
І на останок. Дискримінаційною вважається вимога, якій можуть відповідати лише один або декілька учасників. У нашому випадку це не так, оскільки, існує більше десятка фірм, спроможних виконати умови тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-05-009041-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ
", Код ЄДРПОУ:33400188
Дата подання: 10 вересня 2021 16:12
Дата подання: 10 вересня 2021 16:12
Скарга
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 05.08.2021 р., ідентифікатор № UA-2021-08-05-009041-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015 - 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини. Гіпохлорит натрію марки А.
03.09.2021 року Замовником було оприлюднене рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546 (далі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" договір закупівлі.
Учасниками Закупівлі є:
- ТОВ "МАРІЛАЙФ";
- ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ";
- ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ".
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" (далі – також Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" переможцем, оскільки вважає, тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ
НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
1. Таблицею Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлені технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі – Гіпохлориту натрію марки А, в тому числі:
Зовнішній вигляд: Рідина зеленувато-жовтого кольору;
Масова концентрація активного хлору, г/дм³, не менше: 190.
Пунктом 2 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого учасниками товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі:
- паспорт/сертифікат якості/декларація відповідності, тощо на гіпохлорит натрію марки А, виданий виробником товару (виданий не раніше ніж 30 днів відносно дати подання документа у складі пропозиції ).
ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про відповідність товару технічним вимогам ТД наданий Паспорт № 76 від 28.07.2021 р. (файл "24-Паспорт ДнАз.pdf"), в якому зазначені фактичні характеристики запропонованого учасником товару:
Зовнішній вигляд: Рідина зеленувато-жовтого кольору;
Масова концентрація активного хлору, г/дм³: 199.
Також в Паспорті № 76 міститься примітка: допускається втрата активного хлору по закінченню 10 діб з дня відвантаження не більше 30% первісного вмісту та зміна забарвлення до червонувато-коричневого кольору.
Але вимоги Технічного завдання до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) не містять положень, тобто не допускають змін технічних та якісних характеристик предмету закупівлі із спливом певного часу.
Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Технічного завдання (технічної специфікації) щодо предмета Закупівлі.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі.
2. Пунктом 2 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого учасниками товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі шляхом надання:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
Умовами тендерної документації встановлено, що товаром (предметом закупівлі) є саме Гіпохлорит натрію марки А.
ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про відповідність товару технічним вимогам ТД наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2019 р. № 12.2-18-1/26637 (файл "25-Висновок СЕС на учасника_гіпохлорит натрію.pdf"). Як зазначено у Висновку № 12.2-18-1/26637 об'єктом експертизи є гіпохлорит натрію, в той час, як умовами Тендерної документації вимагалося надання висновку на Гіпохлорит натрію саме марки А.
Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Технічного завдання (технічної специфікації) щодо предмета Закупівлі.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі.
3. Пунктом 4 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що:
- В складі тендерної пропозиції подається відповідний гарантійний лист про те, протягом якого терміну Учасник забезпечуватиме контроль якості товару, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару.
ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист № 13/13 від 13.08.2021 р. (файл "Гарантійний лист щодо контролю якості.pdf") про те, що ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" гарантує забезпечення контролю якості товару, який постачається.
Але в Гарантійному листі № 13/13 відсутня інформація протягом якого терміну Учасник забезпечуватиме контроль якості товару, як того вимагають умови Тендерної документації.
Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета Закупівлі Тендерної документації.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі.
ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме:
- ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах;
- ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі": замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог Закону і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав).
Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ
Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2021-08-05-009041-a.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546, про визнання переможцем торгів ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ".
Реквізити рахунка, на який повертається плата за скаргу у випадках, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" та Порядком здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб'єкту оскарження (затверджено постановою КМУ від 22.04.2020 р. № 292):
Рахунок IBAN – UA 503052990000026005036213405, Банк – АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299)
Додатки:
Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546.
Повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021 р.
Паспорт № 76 від 28.07.2021 р.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2019 року № 12.2-18-1/26637.
Гарантійний лист № 13/13 від 13.08.2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 10:53
рішення від 14.09.2021 № 20862.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 10:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2021 № 21696.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 12:21
рішення від 23.09.2021 № 21696.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 12:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
320 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " |
402 000,00
UAH з ПДВ
|
321 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НПП Лаваль" |
411 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" #42638760 |
Відхилено |
320 970,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 16:14
|
|
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ
" #33400188 |
Відхилено |
321 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2021 14:37
|
ТОВ "НПП Лаваль" #36839655 |
Переможець |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 16:36
|
Дод.угода 1 до дог.133 від 01.10.2021 р.PDF | укладений |
23 серпня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 14:57
|
Договір про закупівлю 133.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 14:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гіпохлорит натрію марки А | 30 | тони |
11 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з воєнним станом, настанням форс-мажорних обставин, припинення виробництва гіпохлориту АТ "ДніпроАЗОТ", на підставі звернення постачальника про неможливість виконання своїх зобов'язань |