Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ароматизатори та воски (Витратні матеріали для костюмерів (засоби для чищення взуття)
Очікувана вартість
1 602,00 UAH
UA-2021-08-05-008950-a de533f62d72946a3b1671aa0534a5a1a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Тетяна

380502038266 t.verbytska@uatv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Код ЄДРПОУ: 40235671
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26
Контактна особа: Вербицька Тетяна
380502038266
t.verbytska@uatv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39810000-3: Ароматизатори та воски


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Ароматизатори та воски (Витратні матеріали для костюмерів (засоби для чищення взуття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, буд. 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39810000-3 — Ароматизатори та воски

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі рахунку та видаткової накладної, підписаної Сторонами. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 серпня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕП БАЙ СТЕП"
#39116769
Переможець 1 602,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 14:46

Документи

05 серпня 2021 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 15:41
Протокол по зміни.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про прийняття рішення та надання пояснень стосовно технічної помилки, яка була допущена при формуванні одного із розділів Звіту про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-08-05-008950-a). Під час перевірки Звіту про результати проведення процедури закупівлі (UA-2021-08-05-008950-a) сформованого на веб-порталі Уповноваженого органу, було виявлено технічну помилку у Розділі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг», а саме: не вірно вказано строк поставки товарів. У зв’язку з відсутністю технічної можливості коригування вищезазначеного розділу (UA-2021-08-05-008950-a), який сформовано на веб-порталі Уповноваженого органу, виникає необхідність у підтвердженні вірного строку поставки товарів Прийнято рішення: Розділ Звіту про результати проведення процедури закупівлі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» (UA-2021-08-05-008950-a) викласти у наступній редакції: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 25 серпня 2021 року
Номер договору про закупівлю: № 200/0508/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокольне рішення уповноваженої особи № 29 від 05.08.21р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 602,00
UAH (в тому числі ПДВ 267,00 UAH)