Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2021-08-05-007598-a e749143d869b442da591f3f2e753c69c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скабела Олена Миколаївна

380444553729 tcson_sol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування населення Солом`янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22893688
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Бульвар Вацлава Гавела 83-а
Контактна особа: Скабела Олена Миколаївна
380444553729
tcson_sol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 09:00
Початок аукціону: 17 серпня 2021 12:39
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 496,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Бульвар Вацлава Гавела 83-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 13:15
Технічний опис компютерів.doc
06 серпня 2021 13:14
Технічний опис компютерів.doc
05 серпня 2021 13:55
Проект договору 2021.doc
06 серпня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2021 13:15
Технічний опис компютерів.doc
05 серпня 2021 13:56
Технічний опис компютерів.doc
06 серпня 2021 13:14
Технічний опис компютерів.doc
05 серпня 2021 13:55
Проект договору 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-05-007598-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 серпня 2021 23:21
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2021 13:48
Розглянули Вашу вимогу та внесли часткові зміни до тендерної документації. Дякуємо Вам що звертаєте нашу увагу на дані питання.
Номер вимоги: UA-2021-08-05-007598-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 серпня 2021 16:55
1
На вимогу учасник ТОВ ЮДІТРЕЙД внести зміни та надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.

Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 14:54
Дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі та детальне юридичне роз’яснення законодавчої бази про неправомірність вимог ТОВ «ЮДІТРЕЙД» стосовно авторизаційного листа – підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Ігор Вікторович 157 896,00
UAH з ПДВ
157 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 188 820,00
UAH з ПДВ
188 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ 199 800,00
UAH з ПДВ
190 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 192 375,00
UAH з ПДВ
192 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2021 18:08
Електронний підпис
15 серпня 2021 11:07
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2021 11:07
Витяг з ЄДР від 04.05.2021р.pdf
15 серпня 2021 11:07
Витяг з ДПСУ 4.05.21.pdf
15 серпня 2021 11:07
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

15 серпня 2021 18:10
Електронний підпис
15 серпня 2021 18:07
Авторизаційний лист.pdf
15 серпня 2021 18:07
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2021 18:07
Паспорт.pdf
15 серпня 2021 18:07
Витяг з ДПІ.pdf
15 серпня 2021 18:07
Iдентифiкацiйний код.pdf

Публічні документи

12 серпня 2021 16:16
Електронний підпис
12 серпня 2021 16:13
Паспорт2.pdf
12 серпня 2021 16:13
Відгук27.pdf
12 серпня 2021 16:13
ПропозиціяПК.pdf
12 серпня 2021 16:13
ВипискаЄДР20210127.pdf
12 серпня 2021 16:13
Відгук27.pdf
12 серпня 2021 16:13
Проект договору.pdf
12 серпня 2021 16:13
ЛистЗгодаПерсДан.pdf
12 серпня 2021 16:13
ГарЛистЯкість.pdf
12 серпня 2021 16:13
ВИТЯГ.pdf
12 серпня 2021 16:13
ГарЛистДоставка.pdf
12 серпня 2021 16:13
КонтактніДані.pdf
12 серпня 2021 16:13
ЕдиныйНалог.pdf
12 серпня 2021 16:13
ГарантЛисти.pdf
12 серпня 2021 16:13
Паспорт.pdf
12 серпня 2021 16:13
ВипискаЄДР20210127.pdf

Публічні документи

15 серпня 2021 22:43
Електронний підпис
15 серпня 2021 22:42
Проект договору 2021.pdf.p7s
15 серпня 2021 22:42
9.контактні дані.pdf.p7s
15 серпня 2021 22:42
8.цінова пропозиція.pdf.p7s
15 серпня 2021 22:42
6.Витяг_02.04.21 копія.pdf.p7s
15 серпня 2021 22:42
5.виписка копія.pdf.p7s
15 серпня 2021 22:42
4.паспорт+код копія.pdf.p7s
15 серпня 2021 21:41
Проект договору 2021.pdf
15 серпня 2021 21:36
9.контактні дані.pdf
15 серпня 2021 21:36
6.Витяг_02.04.21 копія.pdf
15 серпня 2021 21:36
5.виписка копія.pdf
15 серпня 2021 21:36
4.паспорт+код копія.pdf
15 серпня 2021 21:36
8.цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошлак Ігор Вікторович

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Ігор Вікторович
#2351515311
Відхилено 157 896,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 17:06
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Переможець 188 820,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 08:58

Документи

25 серпня 2021 17:05
Протокол.pdf

Документи

30 серпня 2021 08:58
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
188 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 08:58
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 17:17
Договір Комп'ютера .doc.pdf укладений
08 вересня 2021 17:11
Договір Комп'ютер.pdf укладений
08 вересня 2021 17:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 вересня 2021 11:22
188 820,00 UAH UA178201720344221005100050807
ТЦ СОН Солом'янського р-ну м.Києва
UA893220010000026009310022406
ФОП Андрусишин А.С.
Оплачений