Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Кушинський Олег Ярославович 380984257834 voktmskb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 981 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 908,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 11:29 |
Додаток 3.docx | |
05 серпня 2021 11:29 |
Додаток 2.docx | |
05 серпня 2021 11:28 |
Додаток 1.docx | |
05 серпня 2021 11:27 |
Тендерна_документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-24-000021 ● 998a81242a3345f88e2f317d9e47d3c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2021 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2021 № 591
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 591.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-05-004491-a, 05.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 14:30:01
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-05-004491-a, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 16:48:12
Пояснення на запит
- Рішення сесії міської ради № 22 від 17.12.2020 року.pdf
- Рішення сесії міської ради № 51 від 25.02.2021р..pdf
- Рішення № 74 від 22.07.2021р..pdf
- Додаток 2 до рішення № 51 від 25.02.2021р..pdf
- Про затвердження Типового перелі... _ від 07.02.2020 № 143.pdf
- Відповідь на запит.pdf
- Розпорядження голови ОДА_663.pdf
- Додаток 3 до рішення № 74.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимоги висновку виконано.
2021-10-11 14:49:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
978 715,02
UAH з ПДВ
|
973 806,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
975 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
973 806,96
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 14:41
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 09:41
|
Додаток 1.pdf | укладений |
15 вересня 2021 09:40
|
Договір.pdf | укладений |
15 вересня 2021 09:39
|