Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плитка гумова
Очікувана вартість
107 343,00 UAH
UA-2021-08-05-002622-c 7b486dc058ed4c5b95f97e115392929b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круць Надія Миколаївна

+380686461524 buhoblic-us@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41552075
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50
Контактна особа: Круць Надія Миколаївна
+380686461524
buhoblic-us@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 107 343,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 537,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 м.кв
Плитка гумова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Богдана Хмельницького, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 33682000-4 — Гумові плитки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання накладних на отриманий Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2021 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 18:27
оголошення плитка.docx
05 серпня 2021 18:27
Проект договору про закупівлю товару.docx
05 серпня 2021 18:27
Додаток _2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-05-002622-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКІНБУД", Код ЄДРПОУ:38353060
Дата подання: 10 серпня 2021 10:41
Уточнення тендерної документації в частині визначення об'єму товару
Шановний Замовник!
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено поставку 196 кв.м. плитки гумової. Згідно Додатку 2 та до Оголошення визначено характеристику гумової плитки: "Кольорова гамма: Бежевий, зелений, коричневий."
Однак в тендерній документації відсутня інформації щодо необхідної кількості гумової плитки за різними кольорами.
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та визначити необхідні об'єми гумових плиток за кожним кольором окремо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2021 23:08
Надаємо відповідь та поновлюємо інформацію щодо кількості плитки по кольорах в додатку 2 - специфікація.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" 101 735,76
UAH з ПДВ
101 735,76
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"
#35591478
Переможець 101 735,76
UAH з ПДВ
15 серпня 2021 23:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2021 23:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"
#35591478
101 735,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 12:23
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 19:00
договір укладений
26 серпня 2021 18:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 серпня 2021 09:22
101 735,76 UAH UA988201720344271004300064084
УСЗП ДМР
UA533206490000026000052641421
ТОВ "Бориспiльський завод гумовотехнiч
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 101 735,76
UAH (в тому числі ПДВ 16 955,96 UAH)