Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з незалежної оцінки об’єкта нерухомості комунальної власності міста з невід’ємними поліпшеннями, що підтвердженні висновками будівельної експертизи (визначення долі комунальної власності у ринковій вартості об’єкта), а саме: будівлі гаражів загальною площею 182,6 кв.м, що орендує ФОП Мірошниченко О.Г., розташованих за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Харцизька, буд.9а – який буде приватизовано шляхом викупу .
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2021-08-05-002389-a 1746b87f2b824fa999a17baddb3846b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діткун Тетяна Степанівна

380564920360 ukvm.krrih@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Контактна особа: Діткун Тетяна Степанівна
380564920360
ukvm.krrih@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2021 12:45
Очікувана вартість: 1 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Предмет закупівлі визначено відповідно до п.8 розділу II Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», так як закупівля проводиться з метою забезпечення процесу приватизації об’єкта нерухомості комунальної власності міста.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуга з незалежної оцінки об’єкта нерухомості комунальної власності міста з невід’ємними поліпшеннями, що підтвердженні висновками будівельної експертизи (визначення долі комунальної власності у ринковій вартості об’єкта), а саме: будівлі гаражів загальною площею 182,6 кв.м, що орендує ФОП Мірошниченко О.Г., розташованих за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Харцизька, буд.9а – який буде приватизовано шляхом викупу.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та згідно з актом прийому-передачі послуги. Платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній ва-люті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дору-ченням, на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2021 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 10:15
Оголошення з проєктом договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАМУЛЬЧИК І К" 1 799,00
UAH з ПДВ
600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМЕКСПЕРТ" 1 500,00
UAH з ПДВ
700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 09:18
Електронний підпис
11 серпня 2021 09:17
Гарантійнирй лист.JPG
11 серпня 2021 09:17
Протокол на директора.JPG
11 серпня 2021 09:17
Наказ на директора.JPG
11 серпня 2021 09:17
Проєкт договору .pdf
11 серпня 2021 09:17
Паспорт.pdf
11 серпня 2021 09:17
Статут .pdf
11 серпня 2021 09:17
Сертификат 2021.JPG
11 серпня 2021 09:17
Довідка-реквізити.JPG
11 серпня 2021 09:17
Довідка про досвід.JPG
11 серпня 2021 09:17
Цінова пропозиція.JPG

Публічні документи

13 серпня 2021 10:36
Електронний підпис
13 серпня 2021 10:34
15_Гарантийний лист.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
14_ Проект договора.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
11_Місце проживання.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
10_ПАСПОРТ директор.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
9_Єдиний податок.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
8_Витяг з ЄДР.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
7_СТАТУТ ПРОМЭКСПЕРТ.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
6_Свідоцтво в ДРО.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
5_Кваліф. и підвищен.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
4_Сертифікат СОД.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
3_ДОВИДКА.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
2_Інформацфя.pdf.p7s
13 серпня 2021 10:34
1_Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАМУЛЬЧИК І К"

ТОВ "ПРОМЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАМУЛЬЧИК І К"
#36221165
Переможець 600,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 14:57

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАМУЛЬЧИК І К"
#36221165
600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 09:53
Протокол № 33 від 15.09.2021.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 12:18
Договір 15 від 13.09.2021.pdf укладений
13 вересня 2021 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при внесенні інформації про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол № 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML