Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
1 761 838,33 UAH
UA-2021-08-05-002077-a ● 190b3ae6ee184511affa138566d38be0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Артемчук Анжела Григорівна 0978942189 tv.svo2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 761 838,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 809,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 77314000-4 Послуги з утримання територій .
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за даним договором здійснюється Замовником в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 30 днів з моменту закінчення надання послуг на підставі рахунку та Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 10:04 |
Тендерна_документацiя озеленення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 05 серпня 2021 14:42
Дата відповіді: 06 серпня 2021 10:19
Додатком 1 до ТП вимагається наявність фінансової спроможності у розмірі не меньше вартість закупівлі!!! Вона повинна бути підтверджена балансом, фін.результатом за останній звітний період! Прошу пояснити, що ви маєте під звітним періодом? Рік, квартал, півріччя?
Відповідь: У Додатку 1 до тендреної документації встановлено перелік документів для учасників щодо пітвердження «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», колонка «Спосіб підтвердження», просимо більш уважно вивчати тендерну документації. Також повідомляємо що відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 серпня 2021 14:00
Дата відповіді: 11 серпня 2021 11:10
Вважаємо не правомірною вимогу Замовника відповідно до абзацу 3 додатку 1 тендерної документації щодо надання аналогічного договору, обсяг за яким повинен бути не меньше 50% від очікуваної вартості закупівлі!! Тобто – не менше ніж на суму - 880 919,17 грн!!!! Дана вимога є обмежуючою, дискримінаційною та такою, що порушує наше право, як потенційних учасників, на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Встановивши дану вимогу, Замовник автоматично звужує коло учасників, чим порушує п.4 ч. 1 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, якщо учасник надає аналогічний договір на суму, яка є меншою хоча б на гривню від встановленої межі, він автоматично дискваліфікується Замовником та позбавляється права на подальшу участь у закупівлі. Чи не вважає Замовник абсурдним своє рішення при встановленні такої вимоги???? «За для підтвердження спроможності учасників відкритих торгів на виконання великого обсягу надання послуг з озеленення територій» не підійде аналогічний договір на суму 880 918 грн чи 880 919,15 грн…..??? чи це вже неспроможний учасник??? Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.3 ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Аналогічним договором, із врахуванням предмету закупівлі, в розумінні тендерної документації є договір на послуги аналогічні до предмету закупівлі на суму не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Замовником не порушено права потенційних учасників торгів, а вимоги тендерної документації не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.
В сфері публічних закупівель існує багато ризиків. Один із них - це недобросовісні учасники, які готові на все, щоб тільки заключити договір та отримати замовлення, а далі порушують терміни, неякісно виконують роботи або не ті, що вимагав Замовник. Замовник бажає придбавати товари, роботи та послуги виключно належної якості, а якщо не додивиться, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Замовник написав дану вимогу, щоб бути абсолютно впевненим в якості виконаних робіт із врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Вимога Замовника, що Учасник повинен володіти успішним досвідом повного виконання не менше одного договору, обумовлена необхідністю врахування спроможності виконання великого обсягу надання послуг з озеленення територій..
Таким чином дана умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує права учасників на участь у даній закупівлі та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам тендерної документації.
Аналогічним договором, із врахуванням предмету закупівлі, в розумінні тендерної документації є договір на послуги аналогічні до предмету закупівлі на суму не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Замовником не порушено права потенційних учасників торгів, а вимоги тендерної документації не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.
В сфері публічних закупівель існує багато ризиків. Один із них - це недобросовісні учасники, які готові на все, щоб тільки заключити договір та отримати замовлення, а далі порушують терміни, неякісно виконують роботи або не ті, що вимагав Замовник. Замовник бажає придбавати товари, роботи та послуги виключно належної якості, а якщо не додивиться, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Замовник написав дану вимогу, щоб бути абсолютно впевненим в якості виконаних робіт із врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Вимога Замовника, що Учасник повинен володіти успішним досвідом повного виконання не менше одного договору, обумовлена необхідністю врахування спроможності виконання великого обсягу надання послуг з озеленення територій..
Таким чином дана умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує права учасників на участь у даній закупівлі та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-05-002077-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Кривошеєв Юрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2717006073
Дата подання: 05 серпня 2021 14:39
кваліфікаційні вимоги
Відповідно до додатку 1 до ТП абзац 3 "Досвід виконання...." Вами вимагається надання анлогічного договору, обсяг за яким повинен бути не меньше 50% від очикуванної вартості закупівлі!!! Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню, оскільки протирічить основним принципам ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Вимагаємо скасувати вимогу щодо розміру/суми аналогічного договору 50% від очікуваної вартості данної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати вимогу щодо розміру/суми аналогічного договору 50% від очікуваної вартості данної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2021 10:20
Зазначена вимога є обов’язковою до виконання за для підтвердження спроможності учасників відкритих торгів на виконання великого обсягу надання послуг з озеленення територій. Встановлена вимога не порушує норми ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-05-002077-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3157520415
Дата подання: 10 серпня 2021 12:53
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Шановний Замовник! зверніть увагу на те,
1) що в розілі 3 п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є вимоги до учасників, які не стосуються предмету закупівлі, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) наведено у додатку 2 до Тендерної документації. У Додатку 2 міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а не технічна спеціфікація, і до чого робити плани, малюнки, креслення і.т.д? 2) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.?
2) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає підтвердження у пропозиції у вигляді довідки з переліком цих заходів. У ціновій пропозиції окремим розділом учасником враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування/матеріалів (за наявності).?
3) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, Учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва?
4) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища підрядник зобов’язується:
- своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій;
- запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів;
- здійснювати збирання, складування та вивезення відходів, які утворюються при проведенні робіт, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі;
- після завершення будівельних робіт всі будівельні відходи необхідно вивозити на звалище;
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт.?
Вимагаємо прибрати вищеперелічені вимоги, які не стосуються предмету закупівлі та внести зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
1) що в розілі 3 п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є вимоги до учасників, які не стосуються предмету закупівлі, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) наведено у додатку 2 до Тендерної документації. У Додатку 2 міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а не технічна спеціфікація, і до чого робити плани, малюнки, креслення і.т.д? 2) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.?
2) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає підтвердження у пропозиції у вигляді довідки з переліком цих заходів. У ціновій пропозиції окремим розділом учасником враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування/матеріалів (за наявності).?
3) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, Учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва?
4) яким чином ця вимога стосується до предмета закупівлі "Послуги з озеленення"- Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища підрядник зобов’язується:
- своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій;
- запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів;
- здійснювати збирання, складування та вивезення відходів, які утворюються при проведенні робіт, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі;
- після завершення будівельних робіт всі будівельні відходи необхідно вивозити на звалище;
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт.?
Вимагаємо прибрати вищеперелічені вимоги, які не стосуються предмету закупівлі та внести зміни в ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2021 18:24
Шановний Учаснику! Інформуємо Вас, що зазначені вимоги встановлені у тендерній документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.
Номер вимоги: UA-2021-08-05-002077-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3157520415
Дата подання: 10 серпня 2021 13:07
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати дані вимоги до учасників та внести зміни в ТД - " Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)." " Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення." оскільки ці вимоги не стосуються предмету даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2021 18:24
Шановний Учаснику! Інформуємо Вас, що зазначені вимоги встановлені у тендерній документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.
Номер вимоги: UA-2021-08-05-002077-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОМЕЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2873304931
Дата подання: 16 вересня 2021 21:36
Оскарження Протоколу №53 щодо прийняття рішення уповноваженною особою
Вимога
На офіційному сайті публічних закупівель zakupivli24.pb.ua (https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2021-08-05-002077-a), 05 серпня 2021 р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі “Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг” - Класифікація ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень. Загальна очікувана вартість 1 761 838,33 грн з ПДВ.
25.08.2021 р. був проведений аукціон
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
ТОВ Сапсан-КР - 1 705 872,00 грн
ФОП Омельчук Олександр Євгенович - 1 594 500,00 грн
Приватне виробниче підприємство “Промпідряд” - 1 030 542,00 грн
Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
ТОВ Сапсан-КР - 1 590 000,00 грн
ФОП Омельчук Олександр Євгенович - 1 585 00,00 грн
Приватне виробниче підприємство “Промпідряд” - 1 030 542,00 грн
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію:
ЦІНА (Підсумкова ціна, грн. (з ПДВ)).
За результатами аукціону переможцем визнано Приватне виробниче підприємство “Промпідряд”. Але згідно протоколу № 48 від 30.08.2021 пропозицію учасника було відхилено.
Згідно протоколу № 51 від 30.08.2021 р. наступного учасника - ФОП Омельчук О.Є. теж було відхилено.
Переможцем визнано учасника ТОВ Сапсан-КР.
Хочемо зазначити, що згідно абзацу 6 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” : Документи, що готуються, подаються учасниками не повинні мати жодних накладень за допомогою спеціальних програм, тобто накладено печатку та підпис, закреслень тощо, та мають бути подані/завантажені у форматі PDF. Усі сторінки документів тендерної пропозиції, окрім оригіналів, виданих іншими установами, повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання). Усі документи подані у складі тендерної пропозицій учасників, повинні бути сформовані та датовані не раніше дати оголошення процедури закупівлі”. Учасником ТОВ Сапсан не було підписано більшу частину документів та довідок, складених в довільній формі. Дані довідки не містять також печатки підприємства, що є порушенням вимог чинного законодавства та тендерної документації. А саме: гарантійний лист проєкт договора; відповідність ст.17; гарантійний лист якість матеріалів; довідка захист довкілля; довідка визначення ціни; довідка досвід; довідка обладнання та багато інших документів.
Також, згідно пункту 7 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” : Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасник ТОВ Сапсан не надав таких документів у складі своєї пропозиції, чим грубо порушив норми діючого законодавства України.
Також акцентую увагу на тому, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ЦІНА (Підсумкова ціна, грн).
Початкова ставка в аукціоні учасника ТОВ Сапсан була 1 705 872,00 грн, але, згідно Тендерної документації, наданої замовником “При розрахунку вартості тендерної пропозиції враховані всі витрати, необхідні для надання послуг в повному обсязі, належної якості та в строк, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, тощо).
Не врахована нами вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у вартості нашої тендерної пропозиції”
Тобто початкова ставка в аукціоні 1 705 872,00 грн повинна була включити і ПДВ. Повна цінова пропозиція складає 2 132 340,00 грн, що є більше ніж бюджет закупівлі. Учасником надана недостовірна інформація, що є суттєвим порушенням при визначенні результатів процедури закупівлі, Також були введені в оману інші учасників аукціону.
Згідно з кваліфікаційними критеріями, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Документально підтверджена довідка, за нижченаведеною формою (Таблиця № 2) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, а саме:
мотобури для посадки дерев у кількості не менше 3-х одиниць;
документи, які підтверджують право користування транспортними засобами (свідоцтво про право власності або договір оренди, тощо)
Хочемо зазначити, що в учасника наявні тільки мотобури, що є недостатнім для виконання робіт, згідно предмета закупівлі. Також ТОВ Сапсан документально не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, а саме накладні, чеки чи будь які інші документи, які підтверджують придбання чи власність цього обладнання
Вважаю, що ТОВ Сапсан не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Прошу Замовника присвоїти статус закупівлі - “Торги не відбулися”
В разі ігнорування даної вимоги буду змушений звернутись в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
На офіційному сайті публічних закупівель zakupivli24.pb.ua (https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2021-08-05-002077-a), 05 серпня 2021 р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі “Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг” - Класифікація ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень. Загальна очікувана вартість 1 761 838,33 грн з ПДВ.
25.08.2021 р. був проведений аукціон
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
ТОВ Сапсан-КР - 1 705 872,00 грн
ФОП Омельчук Олександр Євгенович - 1 594 500,00 грн
Приватне виробниче підприємство “Промпідряд” - 1 030 542,00 грн
Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
ТОВ Сапсан-КР - 1 590 000,00 грн
ФОП Омельчук Олександр Євгенович - 1 585 00,00 грн
Приватне виробниче підприємство “Промпідряд” - 1 030 542,00 грн
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію:
ЦІНА (Підсумкова ціна, грн. (з ПДВ)).
За результатами аукціону переможцем визнано Приватне виробниче підприємство “Промпідряд”. Але згідно протоколу № 48 від 30.08.2021 пропозицію учасника було відхилено.
Згідно протоколу № 51 від 30.08.2021 р. наступного учасника - ФОП Омельчук О.Є. теж було відхилено.
Переможцем визнано учасника ТОВ Сапсан-КР.
Хочемо зазначити, що згідно абзацу 6 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” : Документи, що готуються, подаються учасниками не повинні мати жодних накладень за допомогою спеціальних програм, тобто накладено печатку та підпис, закреслень тощо, та мають бути подані/завантажені у форматі PDF. Усі сторінки документів тендерної пропозиції, окрім оригіналів, виданих іншими установами, повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання). Усі документи подані у складі тендерної пропозицій учасників, повинні бути сформовані та датовані не раніше дати оголошення процедури закупівлі”. Учасником ТОВ Сапсан не було підписано більшу частину документів та довідок, складених в довільній формі. Дані довідки не містять також печатки підприємства, що є порушенням вимог чинного законодавства та тендерної документації. А саме: гарантійний лист проєкт договора; відповідність ст.17; гарантійний лист якість матеріалів; довідка захист довкілля; довідка визначення ціни; довідка досвід; довідка обладнання та багато інших документів.
Також, згідно пункту 7 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” : Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасник ТОВ Сапсан не надав таких документів у складі своєї пропозиції, чим грубо порушив норми діючого законодавства України.
Також акцентую увагу на тому, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ЦІНА (Підсумкова ціна, грн).
Початкова ставка в аукціоні учасника ТОВ Сапсан була 1 705 872,00 грн, але, згідно Тендерної документації, наданої замовником “При розрахунку вартості тендерної пропозиції враховані всі витрати, необхідні для надання послуг в повному обсязі, належної якості та в строк, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, тощо).
Не врахована нами вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у вартості нашої тендерної пропозиції”
Тобто початкова ставка в аукціоні 1 705 872,00 грн повинна була включити і ПДВ. Повна цінова пропозиція складає 2 132 340,00 грн, що є більше ніж бюджет закупівлі. Учасником надана недостовірна інформація, що є суттєвим порушенням при визначенні результатів процедури закупівлі, Також були введені в оману інші учасників аукціону.
Згідно з кваліфікаційними критеріями, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Документально підтверджена довідка, за нижченаведеною формою (Таблиця № 2) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, а саме:
мотобури для посадки дерев у кількості не менше 3-х одиниць;
документи, які підтверджують право користування транспортними засобами (свідоцтво про право власності або договір оренди, тощо)
Хочемо зазначити, що в учасника наявні тільки мотобури, що є недостатнім для виконання робіт, згідно предмета закупівлі. Також ТОВ Сапсан документально не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, а саме накладні, чеки чи будь які інші документи, які підтверджують придбання чи власність цього обладнання
Вважаю, що ТОВ Сапсан не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Прошу Замовника присвоїти статус закупівлі - “Торги не відбулися”
В разі ігнорування даної вимоги буду змушений звернутись в АМКУ
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2021 09:28
Шановний учасник повідомляємо вам що відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), учасник якого відхилено може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Також відповідно до ч. 4 ст.33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Просимо Вас дотримуватись норм Закону, та звертатись до Замовника виключно до вимога Закону.
Зміст вашої вимоги не стосується жодної норми Закону, вищезазначеного, відповідно до якої ви має право звернутись до Замовника а Замовник надати вам відповідь. Додатково інформуємо Вас, що жодна із підстав зазначених у вашій вимозі не відповідає дійсності та вимогам тендерної документації.
Ви як учасник торгів має право відповідно до ст. 18 Закону звернутись до органу оскарження із Скаргою що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Зміст вашої вимоги не стосується жодної норми Закону, вищезазначеного, відповідно до якої ви має право звернутись до Замовника а Замовник надати вам відповідь. Додатково інформуємо Вас, що жодна із підстав зазначених у вашій вимозі не відповідає дійсності та вимогам тендерної документації.
Ви як учасник торгів має право відповідно до ст. 18 Закону звернутись до органу оскарження із Скаргою що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне виробниче підприємство "Промпідряд" |
1 030 542,00
UAH
|
1 030 542,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОМЕЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ |
1 594 500,00
UAH
|
1 585 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Сапсан-КР |
1 705 872,00
UAH
|
1 590 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне виробниче підприємство "Промпідряд" #32401421 |
Відхилено |
1 030 542,00
UAH
|
30 серпня 2021 11:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2021 00:00
|
ФОП ОМЕЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ #2873304931 |
Відхилено |
1 585 000,00
UAH
|
02 вересня 2021 14:57
|
|
ТОВ Сапсан-КР #39543297 |
Переможець |
1 590 000,00
UAH
|
06 вересня 2021 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 17:05
|
49ВТ.pdf | укладений |
27 вересня 2021 17:03
|