Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2021-08-05-001066-c ● 8d60dce4bb7043b0b62eee98b21d703e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761112 |
Місцезнаходження: | 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35 |
Контактна особа: |
Давимука Марія Іванівна +380322383085 tendercardio@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 шт
Антисептичний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу у вигляді рідини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 шт
Ферментативний миючий засіб для перед стерилізаційногоочищення виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
Засіб для дезінфекції та очищення поверхонь, обладнання з чутливих матеріалів засіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 шт
Засіб для дезінфекції, перед стериліза-ційного очищення , стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 шт
Дезінфекція та миття шкіри рук, тіла та слизових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 шт
Засіб для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 шт
Засіб для обробки та маркування операційного, ін’єкційного поля, шкіри перед та після проведення різних маніпуляцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 12:09 |
Технічна специфікація.docx | |
05 серпня 2021 12:09 |
Тендерна документація.doc | |
05 серпня 2021 12:09 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-05-001066-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 серпня 2021 13:50
Вимога щодо внесення змін в Тендерну документацію
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів, де однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Технічна специфікація містить дискримінаційні вимоги у вигляді встановлення в конкретних вимог до складу , обмеження та заборона різних діючих речовин, які не входять до складу замовлених.
Вимоги до антисептичних засобів порушують Наказ МОЗ №798 та 236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) та Наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.
1. Згідно вимог позиція1 та 2 : Засіб на основі етилового спирту не менш ніж - 75,0, хлоргексидину біглюконат від 0,5, перекис водню від 0,45.
Обов’язкова наявність високоякісних добавок для догляду за шкірою: гліцерин, д-пантенол, вітамінний комплекс, екстракти чаю зеленого та евкаліпту, регулятор рН, інші речовини які забезпечують посилення та пролонгацію діючих речовин, вода з нанокластерами срібла. П.13. Відсутність в складі препарату фарбників, амінів, гуанідінів, кислот, бутандіолу, пропілових спиртів, триклозану, повідону, йоду, ферментів. Відсутність знежирюючого очищення шкіри.
Позиція 3. Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук на основі 2-пропанолу , вміст спирту не менше 75%, у вигляді рідини. П.10. Відсутність в складі препарату фарбників, віддушки, ЧАСів, амінів, гуанідінів, хлоргексидину, кислот, бутандіолубутандіолу, хлоргексидину, ПАР, 2-феноксіетанолу,перекису водню, повідону, йоду
Наявність у складі засобу добавок (декспантенол та этилгексилгліцерин) для догляду за шкірою рук; Можливість зберігання засобу після відкриття протягом 12 місяців.
Як видно наказами МОЗ регулюється кількість різних спиртів(понад 65,0%) та дозволені інші діючі речовини, які ви забороняєте. Ваші вимоги повністю протилежні наказові і це вже є порушенням законодавства та дискримінацією.
Крім того, згідно вимог п.1. Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук якимось чином має застосування антисептичної обробки шкіри стоп з метою профілактики грибкових захворювань, а також їх рецидивів; дезінфекції взуття з метою профілактики дерматомікозів;- це для цього закуповується засів, або яким чином, вами закуплений антисептичний засіб буде застосовуватись у відділеннях діалізу крові, трансплантації органів, у вашому закладі такі відсутні, то навіщо про це писати?
Вимога такого змісту трішечки дивна: Можливість зберігання засобу після відкриття протягом 12 місяців. Кожен засіб має термін застосування, відповідно після відкриття, бо як інакше, та гарантійний термін зберігання, як може 1л засобу у вашому закладі використовуватись 12 місяців, ви не дотримуєтесь санітарних норм, адже тоді у вас розхід засобу буде значно більший і 1л ніяким чином не вистачить на 12 місяців.
Невзначай в п.3 ви зазначили: Засіб «Дезманол пур (Desmanol® pure)» виявляє пролонговану бактерицидну дію, але склад, який ви вказали, не містить жодної діючої речовини, яка б мала такі властивості. Ще одна вимога , яка містить дискримінаційний характер та властива лише зазначеному засобу: Засіб стерильно профільтрований (фільтр 0.45 / 0.2 µm) під час виробництва для попередження зараження мікроорганізмами, включаючи бактеріальні спори; стабільний протягом не менше 3 років.
Отже, вимагаємо видалити вище зазначені дискримінаційні вимоги до антисептиків та викласти їх у відповідності до дії наказів МОЗ №798 та 236.
2) Вимога позиція4. Ферментативний миючий засіб для перед стерилізаційногоочищення виробів медичного призначення має свої упередження, а саме : Рідкий концентрат на основі комплексу ферментів, (що розчиняють білки, жири, вуглеводи) у кількості не менше 0,6% та неіоногенних ПАР у кількості не менше 10,0%.
1. Відсутність пошкоджу вальної дії на інструменти та матеріали, виготовлені із корозійностійких і нестійких до корозії металів, термостабільних і термолабільних матеріалів, скла, гуми, каучуків, полімерних, пористих матеріалів та інших (сталь, мідь, латунь, цинк, залізо, алюміній, поліетилен, полістирол, акрилнітрилобутадієнстирол, поліметилметакрилат, полікарбонат, поліоксиметилен, поліетилентерефталат, поліамід-6, полісульфон, полівінілхлоридтвердий та м'який; натуральний, бутадієнакрилонітрильний, ізобутенізопреновий та бутадієнстирольний, поліметилсилоксановий і фторований каучуки, хлоропреновагума, етиленпропілентерполімер, поліефіруретан, альгінат,силікони та інші).
Отже знову є обмеження діючих речовин та дуже детальний опис матеріалів із яких можуть бути зроблені ВМП? Навіщо так детально, для того щоб знайти у іншого запропонованого засобу невідповідність ? Ви знаєте який інструмент виготовлений із бутадієнакрилонітрильного каучуку чи виготовлений із поліетилентерефталату? Це штучно вигадана вимога для усунення конкурентів.
Навіщо знову згадуєте застосування фементного засобу у відділеннях яких не маєте: Засіб може застосовуватися в усіх підрозділах закладів охорони здоров'я, зокрема, у операційних блоках, відділеннях інтенсивної терапії, неонатології, пологових будинках, центрах з трансплантації органів, клінічних, бактеріологічних, вірусологічних та інших лабораторіях.
Вимога п.11. Термін зберігання засобу, у відкритій та повторно щільно закритій ємності такий же, як і у закритій оригінальній упаковці. Кожна Інструкція по застосуванню засобу містить всю інформацію про термін придатності та термін зберігання, якщо є такі обмеження виробник про них вказує, якщо їх не має, то це всім зрозуміло, окрім виробника заявленого вами засобу.
3) Вимога до складу засобу п.5. занадно відверта, щоб не зрозуміти про який засіб йдеться мова: До складу засобу входять: перкарбонат натрію - не більше 15,1%, тетраацетилетилендіамин - не більше 9,9%, протеаза - не менше 0,2%, ліпаза - не більше 0,1%, амілаза - не менше 0,1%, целюлаза - не менше 0,03% (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти, комплексоутворювач, інші допоміжні речовини до 100,0. До складу робочих розчинів входять: надоцтова кислота, протеаза, ліпаза, амілаза, целюлоза (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти
З таким конкретним обмеженням жодного еквіваленту не має.
Далі вимога взагалі не професійна: Вимога п.5. вказує, що у вашому закладі не все гаразд із дотримання санітарних норм, хоча б Наказ МОЗ 03.08.2020 № 1777 , перегляньте його зміст :1) перед проведенням дезінфекції слід ретельно очистити будь-яке обладнання мийними або ферментними засобами для очищення; слід видалити видимі органічні залишки (наприклад, залишки крові і тканин) і неорганічні солі шляхом очищення; очищати обладнання слід якомога раніше після використання (наприклад, в місці використання), з метою недопущення висихання забруднювачів (процес очищення після висихання більш тривалий і менш ефективний, внаслідок чого знижується або втрачається ефективність дезінфекції);
Як видно із вимог засіб замовлявся за конкретним застосуванням, за яким і буде застосовуватись: Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації, але навіщо прописувате, що як правило не використовуєтья : Засіб може бути також використаний в підлогомийних, посудомийних, пральних машинах. П.15. Засіб застосовується для дезінфекції тканин будь-якого ступеню забруднення. Білизну різного ступеню забруднення (І-ІV ступенів) . Саме ці пункти дають змогу відхиляти всіх інших учасників, адже для таких цілей заклади використовують інші засоби, більш дешеві. Тож ця вимога є дискримінаційною.
4) Дискримінаційною є вимога п.6 до складу засобу: Засіб на основі ароматичних спиртів (2-дифенілетанол) – не менше 17,0%, ЧАСів (бензалконій хлорид – не менше 22,0%), амінів (n-С10-16-алкілтриметиленді) - не більше 1%, інгібітори корозії, неіоногенні ПАР. В складі препарату не повинні міститись альдегіди, хлор, надкислоти, окислювачі, кислоти, ферменти, гуанідіни. Кількість амінів – не більше 1%. Величина рН концентрату складає 8,6. Кількість діючих речовин не менш трьох.
п. 10. Можливість використання робочих розчинів у системах серветок протягом 35 діб.- Яким чином ця вимога стосується засобу п.13. Засіб розфасовано у пластикові каністри по 5л.
П.11. Можливість багаторазового використання розчинів методом занурення для дезінфекції виробів та інструментів протягом 35 діб. Ви справді будете використовувати засіб для дезінфекції протягом 35 діб, а як же випаровування, контроль?
Ще одна дуже цікава та не менш дискримінаційна вимога позиція 7. Засіб для дезінфекції, перед стериліза-ційного очищення , стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь
1. Засіб на основі ЧАС (диметилдиоктиламониум хлорид) – не менше 10.0%, лаурилпропілендіаміну – не менше 9.5.0%, алкілгуанінацетату – не менше 15.6%, феноксіпропанолу – не менше 15.0%, з наявністю антикорозійних добавок, неіонних ПАР, регулятора рН.
2. Кількість АДР у концентраті засобу повинна становити не менше 50%.
Питання до складу зрозуміле, чому саме такий склад, яким наказом МОЗ керувались прописуючи саме його? Чому така висока концентраціяАДР?
3. У режимі по ВІЧ- інфекції для дезінфекції поверхонь та медичних інструментів 1 л робочого розчину в концентрації 0,05 % - 60 хв. повинен містити: диметилдиоктиламоніум хлориду не менш ніж 0,05 мл; феноксіпропанолу не менш - 0,075 мл; лаурилпропілендіаміну не менш - 0,0475 мл; алкілгуанінацетату - не менш - 0,078 мл.
Шановний Замовнику, це вже перебір з такою вимогою, адже по- перше за режимом ВІЧ- інфекції ваш заклад не повинен працювати, по –друге, яким чином ВИ, саме ВИ будете визначати відповідність даній вимозі? Це абсурд, який прописав вам завідомий учасник, тож будьте професіоналами , та фільтруйте те, що вам дає завідомий учасник.
Порушення закону в частині дискримінації є в кожній і наступній позиції: прописаний конкретний склад:
Позиція 8. Дезінфекція та миття шкіри рук, тіла та слизових: Засіб повинен містити: срібла нітрат від 0,1-0,2%; лаурилсульфат натрію; оксиетильовані жирні спирти; комплекс спеціальних косметичних ПАР; олію ароматичну; кислоту молочну; алантоїн.
Позиція 9. Засіб для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання. Готовий до застосування препарату вигляді рідини на основі комбінації спиртів: етанолу денатурованого – не менше 25,0%; 1-пропанол- не менше 35,0%; В складі засобу не повинні міститись альдегіди, аміни, гуанідіни, бутандіоли, ЧАСи, ПАР, барвники, хлоргексидин, кислоти, 2-феноксіетанол, йод, перекис водню, повідон, жирові речовини, у т.ч. комплекси по догляду за шкірою рук
Позиція 10. Засіб для обробки та маркування операційного, ін’єкційного поля, шкіри перед та після проведення різних маніпуляцій. Засіб на основі комбінації 2-пропанолу не менш - 45,0% та 1-пропанолу не менш - 10,0%, з додаванням 2-біфенілолу - 0,2%, розчину перекису водню (30%) - 0,33%, барвники, які відносяться до харчових (Е 104, Е 110, Е 151).Відсутність в складі препарату віддушки, амінів, гуанідінів, хлоргексидину, кислот, бутандіолу, триклозану, повідону, йоду, домішок які пом’якшують шкіру.
Практично не має можливості надати еквівалентні засоби інших виробників та виконати всі викладені вимоги. Замовник нібито хотів розглядати еквіваленти, тому додав :
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі.
Отже, підставі вищевикладеного, керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення дискримінації учасників, просимо Замовника надати двох виробників засобів, які б відповідали всім викладеним вимогам по кожній позиції, а в разі відсутності такої інформації вимагаємо видалити вказані дискримінаційні вимоги.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітетуУкраїни, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Технічна специфікація містить дискримінаційні вимоги у вигляді встановлення в конкретних вимог до складу , обмеження та заборона різних діючих речовин, які не входять до складу замовлених.
Вимоги до антисептичних засобів порушують Наказ МОЗ №798 та 236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) та Наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.
1. Згідно вимог позиція1 та 2 : Засіб на основі етилового спирту не менш ніж - 75,0, хлоргексидину біглюконат від 0,5, перекис водню від 0,45.
Обов’язкова наявність високоякісних добавок для догляду за шкірою: гліцерин, д-пантенол, вітамінний комплекс, екстракти чаю зеленого та евкаліпту, регулятор рН, інші речовини які забезпечують посилення та пролонгацію діючих речовин, вода з нанокластерами срібла. П.13. Відсутність в складі препарату фарбників, амінів, гуанідінів, кислот, бутандіолу, пропілових спиртів, триклозану, повідону, йоду, ферментів. Відсутність знежирюючого очищення шкіри.
Позиція 3. Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук на основі 2-пропанолу , вміст спирту не менше 75%, у вигляді рідини. П.10. Відсутність в складі препарату фарбників, віддушки, ЧАСів, амінів, гуанідінів, хлоргексидину, кислот, бутандіолубутандіолу, хлоргексидину, ПАР, 2-феноксіетанолу,перекису водню, повідону, йоду
Наявність у складі засобу добавок (декспантенол та этилгексилгліцерин) для догляду за шкірою рук; Можливість зберігання засобу після відкриття протягом 12 місяців.
Як видно наказами МОЗ регулюється кількість різних спиртів(понад 65,0%) та дозволені інші діючі речовини, які ви забороняєте. Ваші вимоги повністю протилежні наказові і це вже є порушенням законодавства та дискримінацією.
Крім того, згідно вимог п.1. Засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук якимось чином має застосування антисептичної обробки шкіри стоп з метою профілактики грибкових захворювань, а також їх рецидивів; дезінфекції взуття з метою профілактики дерматомікозів;- це для цього закуповується засів, або яким чином, вами закуплений антисептичний засіб буде застосовуватись у відділеннях діалізу крові, трансплантації органів, у вашому закладі такі відсутні, то навіщо про це писати?
Вимога такого змісту трішечки дивна: Можливість зберігання засобу після відкриття протягом 12 місяців. Кожен засіб має термін застосування, відповідно після відкриття, бо як інакше, та гарантійний термін зберігання, як може 1л засобу у вашому закладі використовуватись 12 місяців, ви не дотримуєтесь санітарних норм, адже тоді у вас розхід засобу буде значно більший і 1л ніяким чином не вистачить на 12 місяців.
Невзначай в п.3 ви зазначили: Засіб «Дезманол пур (Desmanol® pure)» виявляє пролонговану бактерицидну дію, але склад, який ви вказали, не містить жодної діючої речовини, яка б мала такі властивості. Ще одна вимога , яка містить дискримінаційний характер та властива лише зазначеному засобу: Засіб стерильно профільтрований (фільтр 0.45 / 0.2 µm) під час виробництва для попередження зараження мікроорганізмами, включаючи бактеріальні спори; стабільний протягом не менше 3 років.
Отже, вимагаємо видалити вище зазначені дискримінаційні вимоги до антисептиків та викласти їх у відповідності до дії наказів МОЗ №798 та 236.
2) Вимога позиція4. Ферментативний миючий засіб для перед стерилізаційногоочищення виробів медичного призначення має свої упередження, а саме : Рідкий концентрат на основі комплексу ферментів, (що розчиняють білки, жири, вуглеводи) у кількості не менше 0,6% та неіоногенних ПАР у кількості не менше 10,0%.
1. Відсутність пошкоджу вальної дії на інструменти та матеріали, виготовлені із корозійностійких і нестійких до корозії металів, термостабільних і термолабільних матеріалів, скла, гуми, каучуків, полімерних, пористих матеріалів та інших (сталь, мідь, латунь, цинк, залізо, алюміній, поліетилен, полістирол, акрилнітрилобутадієнстирол, поліметилметакрилат, полікарбонат, поліоксиметилен, поліетилентерефталат, поліамід-6, полісульфон, полівінілхлоридтвердий та м'який; натуральний, бутадієнакрилонітрильний, ізобутенізопреновий та бутадієнстирольний, поліметилсилоксановий і фторований каучуки, хлоропреновагума, етиленпропілентерполімер, поліефіруретан, альгінат,силікони та інші).
Отже знову є обмеження діючих речовин та дуже детальний опис матеріалів із яких можуть бути зроблені ВМП? Навіщо так детально, для того щоб знайти у іншого запропонованого засобу невідповідність ? Ви знаєте який інструмент виготовлений із бутадієнакрилонітрильного каучуку чи виготовлений із поліетилентерефталату? Це штучно вигадана вимога для усунення конкурентів.
Навіщо знову згадуєте застосування фементного засобу у відділеннях яких не маєте: Засіб може застосовуватися в усіх підрозділах закладів охорони здоров'я, зокрема, у операційних блоках, відділеннях інтенсивної терапії, неонатології, пологових будинках, центрах з трансплантації органів, клінічних, бактеріологічних, вірусологічних та інших лабораторіях.
Вимога п.11. Термін зберігання засобу, у відкритій та повторно щільно закритій ємності такий же, як і у закритій оригінальній упаковці. Кожна Інструкція по застосуванню засобу містить всю інформацію про термін придатності та термін зберігання, якщо є такі обмеження виробник про них вказує, якщо їх не має, то це всім зрозуміло, окрім виробника заявленого вами засобу.
3) Вимога до складу засобу п.5. занадно відверта, щоб не зрозуміти про який засіб йдеться мова: До складу засобу входять: перкарбонат натрію - не більше 15,1%, тетраацетилетилендіамин - не більше 9,9%, протеаза - не менше 0,2%, ліпаза - не більше 0,1%, амілаза - не менше 0,1%, целюлаза - не менше 0,03% (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти, комплексоутворювач, інші допоміжні речовини до 100,0. До складу робочих розчинів входять: надоцтова кислота, протеаза, ліпаза, амілаза, целюлоза (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти
З таким конкретним обмеженням жодного еквіваленту не має.
Далі вимога взагалі не професійна: Вимога п.5. вказує, що у вашому закладі не все гаразд із дотримання санітарних норм, хоча б Наказ МОЗ 03.08.2020 № 1777 , перегляньте його зміст :1) перед проведенням дезінфекції слід ретельно очистити будь-яке обладнання мийними або ферментними засобами для очищення; слід видалити видимі органічні залишки (наприклад, залишки крові і тканин) і неорганічні солі шляхом очищення; очищати обладнання слід якомога раніше після використання (наприклад, в місці використання), з метою недопущення висихання забруднювачів (процес очищення після висихання більш тривалий і менш ефективний, внаслідок чого знижується або втрачається ефективність дезінфекції);
Як видно із вимог засіб замовлявся за конкретним застосуванням, за яким і буде застосовуватись: Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації, але навіщо прописувате, що як правило не використовуєтья : Засіб може бути також використаний в підлогомийних, посудомийних, пральних машинах. П.15. Засіб застосовується для дезінфекції тканин будь-якого ступеню забруднення. Білизну різного ступеню забруднення (І-ІV ступенів) . Саме ці пункти дають змогу відхиляти всіх інших учасників, адже для таких цілей заклади використовують інші засоби, більш дешеві. Тож ця вимога є дискримінаційною.
4) Дискримінаційною є вимога п.6 до складу засобу: Засіб на основі ароматичних спиртів (2-дифенілетанол) – не менше 17,0%, ЧАСів (бензалконій хлорид – не менше 22,0%), амінів (n-С10-16-алкілтриметиленді) - не більше 1%, інгібітори корозії, неіоногенні ПАР. В складі препарату не повинні міститись альдегіди, хлор, надкислоти, окислювачі, кислоти, ферменти, гуанідіни. Кількість амінів – не більше 1%. Величина рН концентрату складає 8,6. Кількість діючих речовин не менш трьох.
п. 10. Можливість використання робочих розчинів у системах серветок протягом 35 діб.- Яким чином ця вимога стосується засобу п.13. Засіб розфасовано у пластикові каністри по 5л.
П.11. Можливість багаторазового використання розчинів методом занурення для дезінфекції виробів та інструментів протягом 35 діб. Ви справді будете використовувати засіб для дезінфекції протягом 35 діб, а як же випаровування, контроль?
Ще одна дуже цікава та не менш дискримінаційна вимога позиція 7. Засіб для дезінфекції, перед стериліза-ційного очищення , стерилізації медичних інструментів, дезінфекції поверхонь
1. Засіб на основі ЧАС (диметилдиоктиламониум хлорид) – не менше 10.0%, лаурилпропілендіаміну – не менше 9.5.0%, алкілгуанінацетату – не менше 15.6%, феноксіпропанолу – не менше 15.0%, з наявністю антикорозійних добавок, неіонних ПАР, регулятора рН.
2. Кількість АДР у концентраті засобу повинна становити не менше 50%.
Питання до складу зрозуміле, чому саме такий склад, яким наказом МОЗ керувались прописуючи саме його? Чому така висока концентраціяАДР?
3. У режимі по ВІЧ- інфекції для дезінфекції поверхонь та медичних інструментів 1 л робочого розчину в концентрації 0,05 % - 60 хв. повинен містити: диметилдиоктиламоніум хлориду не менш ніж 0,05 мл; феноксіпропанолу не менш - 0,075 мл; лаурилпропілендіаміну не менш - 0,0475 мл; алкілгуанінацетату - не менш - 0,078 мл.
Шановний Замовнику, це вже перебір з такою вимогою, адже по- перше за режимом ВІЧ- інфекції ваш заклад не повинен працювати, по –друге, яким чином ВИ, саме ВИ будете визначати відповідність даній вимозі? Це абсурд, який прописав вам завідомий учасник, тож будьте професіоналами , та фільтруйте те, що вам дає завідомий учасник.
Порушення закону в частині дискримінації є в кожній і наступній позиції: прописаний конкретний склад:
Позиція 8. Дезінфекція та миття шкіри рук, тіла та слизових: Засіб повинен містити: срібла нітрат від 0,1-0,2%; лаурилсульфат натрію; оксиетильовані жирні спирти; комплекс спеціальних косметичних ПАР; олію ароматичну; кислоту молочну; алантоїн.
Позиція 9. Засіб для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання. Готовий до застосування препарату вигляді рідини на основі комбінації спиртів: етанолу денатурованого – не менше 25,0%; 1-пропанол- не менше 35,0%; В складі засобу не повинні міститись альдегіди, аміни, гуанідіни, бутандіоли, ЧАСи, ПАР, барвники, хлоргексидин, кислоти, 2-феноксіетанол, йод, перекис водню, повідон, жирові речовини, у т.ч. комплекси по догляду за шкірою рук
Позиція 10. Засіб для обробки та маркування операційного, ін’єкційного поля, шкіри перед та після проведення різних маніпуляцій. Засіб на основі комбінації 2-пропанолу не менш - 45,0% та 1-пропанолу не менш - 10,0%, з додаванням 2-біфенілолу - 0,2%, розчину перекису водню (30%) - 0,33%, барвники, які відносяться до харчових (Е 104, Е 110, Е 151).Відсутність в складі препарату віддушки, амінів, гуанідінів, хлоргексидину, кислот, бутандіолу, триклозану, повідону, йоду, домішок які пом’якшують шкіру.
Практично не має можливості надати еквівалентні засоби інших виробників та виконати всі викладені вимоги. Замовник нібито хотів розглядати еквіваленти, тому додав :
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі.
Отже, підставі вищевикладеного, керуюсь ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення дискримінації учасників, просимо Замовника надати двох виробників засобів, які б відповідали всім викладеним вимогам по кожній позиції, а в разі відсутності такої інформації вимагаємо видалити вказані дискримінаційні вимоги.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітетуУкраїни, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2021 12:01
Тендерна документація складена з дотриманням вимог статті 5, пункту 3 частини 2 статті 22, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Тендерній документації зазначені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, в Додатку № 2 до тендерної документації наведена Технічна специфікація. В Технічній специфікації зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі».
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Зазначення медико-технічних вимог жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Державний реєстр дезінфекційних засобів містить декілька тисяч зареєстрованих засобів, серед них багато еквівалентних засобів. Всі засоби, які планує закупити наш заклад розповсюджують по всій території України багато різних постачальників, тому вимоги скаржника є необґрунтованими. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
В Тендерній документації зазначені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, в Додатку № 2 до тендерної документації наведена Технічна специфікація. В Технічній специфікації зазначено: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом в розумінні даної документації є товар, який за якісними характеристиками повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі».
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Зазначення медико-технічних вимог жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Державний реєстр дезінфекційних засобів містить декілька тисяч зареєстрованих засобів, серед них багато еквівалентних засобів. Всі засоби, які планує закупити наш заклад розповсюджують по всій території України багато різних постачальників, тому вимоги скаржника є необґрунтованими. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗЕЛЕНЮК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
222 180,00
UAH з ПДВ
|
222 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР'' |
554 860,00
UAH з ПДВ
|
554 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕЗ-2018" |
559 860,00
UAH з ПДВ
|
559 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗЕЛЕНЮК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2716516477 |
Відхилено |
222 180,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 12:21
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ДЕЗОДАР'' #41937138 |
Переможець |
554 860,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 11:17
|
Договір 0920( деззасоби).pdf | укладений |
21 вересня 2021 11:12
|