Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fastening intermediate elastic like KPP-5-K complete with anchor mortgage AZ-2.K
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону |
Код ЄДРПОУ: | 00282435 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вінницька область обл., Гнівань, вул.Промислова 15 |
Контактна особа: |
Бойко Тетяна Володимирівна +380435533197 market.gnivan@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Лаврова Анжела Олександрівна +380975726136 market_gnivan@ukr.net Дуб Сергій Володимирович +380973476913 d10081977@gmail.com Бабій Анатолій Іванович +380673896360 babiy72anatoliy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Private LC Hnivan SRCP |
National ID: | 00282435 |
Contact point: |
+380435533197 market.gnivan@gmail.com |
Additional contacts: |
Lavrova Angela +380975726136 market_gnivan@ukr.net Dub Sergey +380973476913 d10081977@gmail.com Babiy Anatoliy +380673896360 babiy72anatoliy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 13:10 |
Очікувана вартість: | 12 902 104,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 021,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 серпня 2021 11:35 |
Enquiries until: | 27 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 вересня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 12 902 104 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 129 021 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 11:35 |
Документація анкер АЗ-2.К зі скріпленням |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-14-000041 ● 269976caf8c84cc7a0970bc018d2f6da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.12.2021 № 793
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.12.2021 №793
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-08-05-000998-b від 05.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:27:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Скріплення проміжні пружні типу КПП-5-К в комплекті з анкером закладним АЗ-2.К», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-05-000998-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Зазначте дату, номер протоколу та ким затверджено тендерну документацію.
3. Чому тендерну документацію складено не у відповідності до примірної тендерної документації для процедури закупівлі-відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-16 09:47:05
Пояснення
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2021-08-05-000998-b, у вкладенні
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 13:17:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Скріплення проміжні пружні типу КПП-5-К в комплекті з анкером закладним АЗ-2.К», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-05-000998-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником розміщено вимогу про усунення інших невідповідностей у пропозиції ТОВ «НАФТИЛ», а саме долучення технічної специфікації з технічними вимогами, що містить таку інформацію: забезпечення регулювання ширини колії, склад одного комплекту, утримуюча здатність скріплення (з відрізком) в поперечному напрямку колії під дією циклічних навантажень, утримуюча здатність скріплень в поздовжньому напрямку колії, електричний опір (між рейкою і анкером), гарантійні зобов’язання, умови зберігання, умови транспортування, умови пакування, умови маркування.
Враховуючи вище викладене прошу надайте інформацію в якому пункті чи додатку (зазначте номер та пункт додатку, назву файлу) тендерної документації передбачено подання учасниками у складі тендерної документації технічної специфікації з технічними вимогами, що містить таку інформацію (вимогу): забезпечення регулювання ширини колії, склад одного комплекту, утримуюча здатність скріплення (з відрізком) в поперечному напрямку колії під дією циклічних навантажень, утримуюча здатність скріплень в поздовжньому напрямку колії, електричний опір (між рейкою і анкером), гарантійні зобов’язання, умови зберігання, умови транспортування, умови пакування, умови маркування ?
Окрім цього прошу пояснити чому невідхилено пропозицію учасника торгів ТОВ «НАФТИЛ» на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону , як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, а саме
-на порушення вимог пункту 1.1. додатку №4 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» (далі-Додаток №44) тендерної документації в поданій довідці ( файл Дод.4.п.1.1 транспорт) відсутня інформація про наявні чи орендовані транспортні засоби;
- на порушення вимог пункту 1.2. додатку №4 тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеній у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 09.08.2021»09/08-02, не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують виконання указаних ним договорів, згідно їх умов та відгуки замовника про результат виконання зазначених ним договорів у повному обсязі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-21 16:00:05
Пояснення
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2021-08-05-000998-b, у вкладенні
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення Замовником вимоги про усунення невідповідностей установлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення Замовником вимоги про усунення невідповідностей установлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2022-01-10 10:47:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону |
Код ЄДРПОУ: | 00282435 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна, Вінницька область обл., Гнівань, вул.Промислова 15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАФТИЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2021 11:59
|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР |
12 902 104,32
UAH з ПДВ
|
12 772 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТИЛ" |
12 902 104,32
UAH з ПДВ
|
12 902 104,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАХІДТРЕЙДЕР #44102590 |
Переможець |
12 772 704,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:50
|
Додаткова угода про розірвання | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 09:11
|
Договір | укладений |
06 жовтня 2021 16:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Скріплення проміжні пружні типу КПП-5-К в комплекті з анкером закладним АЗ-2.К | 18592 | комплекти |
687,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання зобов'язання зазначеного у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області , від 29.12.2021 року , щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 110-16/П-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 164-16/П(д)-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Скріплення проміжні пружні типу КПП-5-К в комплекті з анкером закладним АЗ-2.К | 6048 | комплекти |
687,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
4 154 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 692 496,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання зазначеного у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області , від 29.12.2021 року , щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |