Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000 - 1 Шкільні меблі (комплект учнівський-парта+стілец)
Очікувана вартість
12 901,00 UAH
UA-2021-08-05-000883-a 7540d2a5f4464001bcba8044d9cb4c41
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Олександрівна Клюшник

+380973645047 nrc12uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 12" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199239
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Контактна особа: Марина Олександрівна Клюшник
+380973645047
nrc12uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2021 09:00
Очікувана вартість: 12 901,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі



Категорія :Юридична особа,яка забезпечує потреби держави або территориальної громади.Усі документи,що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути вікладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплект учнівський- парти+стілці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Саранська,6, Дніпропетровськ, Дніпропетровська область, 49021, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником, за наявності фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2021 09:08
Електронний підпис
05 серпня 2021 09:08
5 Проект договору.doc
05 серпня 2021 09:08
4 Інформація.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій