Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11
Очікувана вартість
323 706 980,00 UAH
UA-2021-08-04-007720-b e9c419a21c104fddb82d6f07eb0a8159
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сімакова

+30442796286 natalya.snm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Вебсайт: http://knmau.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Наталя Сімакова
+30442796286
natalya.snm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Замовники мають змогу застосовувати Переговорну процедуру закупівлі (скорочену) відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" та постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 року №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України», згідно якої визначений перелік замовників,які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України. Пункт 32 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону "Про публічні закупівлі" регламентує, що до 24 серпня 2021 року замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право перерахувати попередню оплату на підставі листа-звернення Підрядника протягом п’яти робочих днів у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу Робіт та з урахуванням суми в межах бюджетного призначення на відповідний рік згідно договору за рахунок коштів загального фонду на строк не більше трьох місяців, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник має право використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку, протягом семи робочих днів з дня підписання актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3). Акт виконаних будівельних робіт (типова форма № КБ-2в) готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді до 20 числа звітного місяця в якому були виконані роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

04 серпня 2021 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:33
ПРОТОКОЛ № 29.pdf
04 серпня 2021 15:13
Протокол № 30 переговорна.pdf
04 серпня 2021 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:33
ПРОТОКОЛ № 29.pdf
04 серпня 2021 15:13
Протокол № 29 Вибір процедури запрошення.pdf
04 серпня 2021 15:13
Протокол № 30 переговорна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-13-000001 ● 1610c8ea872c4f7db48b46a545714631
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2021 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.08.2021 № 467
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 № 467

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-04-007720-b 04.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-13 16:26:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури якої є «Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 у України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі- Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Національною музичною академією України ім. П.І. Чайковського здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Якими саме документами підтверджується необхідність проведення послуг з технічного нагляду будівлі для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-18 17:02:26

Відповідь на запитання Держаудитслужби України

Замовник розглянув запит та надає запитувану інформацію.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 11:23:14

Запит про надання пояснень уточнений

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі предметом якої є роботи з «Ремонту (реставраційного) будівлі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Національна музична академія України
ім. П.І. Чайковського (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-04-007720-b) Північним офісом Держаудитслужби опубліковано запит про надання пояснення від 13.08.2021, в якому допущено механічну помилку, у зв`язку з чим п.2 запиту викласти у наступній редакції :
«Якими саме документами підтверджується необхідність проведення робіт з ремонту (реставраційного) будівлі для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-18 17:05:32

Відповідь на запитання Держаудитслужби України

Відповідь на утечнене запитання надана у попередньому запиті ДАСУ від 13.08.2021 року. У додатку надсилаємо повторно відповідь.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Академія уважно розглянула Висновок Північного офісу ДАСУ та надає свої заперечення до висновку від 08.09.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-04-007720-b

2021-09-13 11:31:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок ДАСУ оскаржено до Окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 29 вересня 2021
Номер відкриття провадження: 640/27074/21
Дата відкриття провадження: 08 листопада 2021

Документи:

22 листопада 2021 14:47
2021-11-17-0001.pdf
22 листопада 2021 14:47
Електронний підпис
22 листопада 2021 14:47
2021-11-17-0001.pdf
22 листопада 2021 14:47
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:01
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 306 832 971,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 15:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 серпня 2021 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
306 832 971,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2021 15:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 11:29
ДУ № 4 до дог 114-08_21-З.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:23
ДУ № 3 КК.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 14:46
ДУ № 2.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 15:39
Договірна ціна.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 15:38
ДУ №1.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 15:38
Розрахунки до Договірної ціни.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 14:37
Договір № 114-08_21-З.pdf укладений
10 серпня 2021 14:37
Додаток №1 РОЗРАХУНКИ ДО ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ.pdf укладений
10 серпня 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №1 та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 114-08/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди вважати номер Договору про закупівлю робіт за державні кошти №114-08/21-П таким, що вказаний з механічною помилкою, натомість вірним вважати номер Договору про закупівлю робіт за державні кошти № 114-08/21-З.
Номер договору про закупівлю: 114-08/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.2 Розділу 3 Договірна ціна викладено в новій редакції. П.п. 17.2, 17.3 Розділу 17 Додатки до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 114-08/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 12.2, п.п. 14.6 та п.п. 14.11 Договору № 114-08/21-З від 10 серпня 2021 року та Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України №341/2022 від 17 травня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Сторони домовились про тимчасове припинення проведення Робіт до закінчення дії воєнного стану.
Номер договору про закупівлю: 114-08/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML