Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Долгополов Денис Олексійович 380617875140 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2021 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 8 708 947,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 544,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним КЕП/УЕП гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43544.74 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 відсотки від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2021 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2021 09:25 |
Перелік змін від 28.08.2021.docx | |
28 серпня 2021 09:25 |
Нова редакція Тендерної документації від 28.08.2021.docx | |
04 серпня 2021 15:06 |
Додаток 3 Технічне завдання Т-08-05 0.pdf | |
04 серпня 2021 15:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
28 серпня 2021 09:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 серпня 2021 09:25 |
Перелік змін від 28.08.2021.docx
|
||||||
28 серпня 2021 09:25 |
Нова редакція Тендерної документації від 28.08.2021.docx
|
||||||
04 серпня 2021 15:06 |
Додаток 3 Технічне завдання Т-08-05 0.pdf
|
||||||
04 серпня 2021 15:06 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з порядком проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554, кваліфікаційний сертифікат – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи, що зазначені в такому документі.
Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 №26 затверджено Зміну №8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, якою, серед іншого, встановлено кваліфікаційні вимоги для виконавців окремих видів робіт (послуг) стосовно обов’язкової наявності кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва певного класу наслідків (відповідальності) (набрали чинності 01.01.2016 року).
Статтею 58 Конституції України встановлено, що Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної сили в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальності особи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не раніше ніж один раз на п’ять років, не обмежується.
Враховуючи викладене, виконавці окремих видів робіт (послуг), що мають чинні кваліфікаційні сертифікати, отримані до 01.01.2016 року, які давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, та підвищують кваліфікацію не рідше ніж один раз на п’ять років, можуть здійснювати проектування усіх об’єктів будівництва, незалежно від класу наслідків.
Станом на дату подання тендерної пропозиції, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «УТН», яке є учасником процедури закупівлі, кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду (Зубарєва М.М., Бондаренко С.О., Різник Ю.Г., Дяченко М.П.), інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування доріг (Фесенко М.В.), інженера проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості (Чужко І.О.) є чинними та дають право зазначеним фахівцям виконувати роботи щодо об’єктів, які відповідають класу наслідків (відповідальності) СС3.
Також, Замовником у протоколі №6 від 04.10.2021 року було зазначено, що відповідно до норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про архітектурну діяльність», Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послу) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №554 від 23.05.2011, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» сертифікати видані до 1 січня 2016 року (без вказання класу наслідків) не є тотожними та не прирівнюється до класу наслідків СС3.
Але, у вказаних нормах відсутнє будь-яке посилання на зазначену інформацію Замовником, тому вважаємо виявлені невідповідності Замовника безпідставними, і відповідно вони не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «УТН».
Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних»: «обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем».
В листі-згоді наданій ТОВ «УТН» зазначено , що уповноважена особа - директор ТОВ «УТН», Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Виходячи із визначення поняття «обробка персональних даних» встановленого Законом України «Про захист персональних даних», даючи згоду на «обробку» персональних даних директора ТОВ «УТН», ТОВ «УТН» тим самим надало згоду у тому числі і на збирання, зберігання та поширення персональних даних директора УТН.
Тому посилання Замовника на відсутність у листі-згоді інформації про надання згоди на збирання та зберігання персональних даних директора ТОВ «УТН», який підписав тендерну пропозицію, є безпідставним, і відповідно не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «УТН».
Відповідно до ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на наведене, керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вважаємо неправомірною дискваліфікацію ТОВ «УТН» та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію учасника ТОВ «УТН».
Натомість Учасником тендеру – ТОВ «УТН» у складі пропозиції надані сертифікати, які не містять інформації щодо зазначених класів наслідків (СС3). Крім того, на вимогу щодо усунення зазначеної невідповідності отриманий Лист-роз’яснення, який не виправляє зазначену невідповідність, з огляду на наступне:
1. Додаток 4 до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою КМУ від 23.06.2021р. №681 лише вказує на можливість (до 31.12.2021 року) відображення в електронній системі кваліфікаційних сертифікатів, отриманих до 1 січня 2016р.
2. Використання кваліфікаційних сертифікатів (виданих до 1 січня 2016р.) виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, що не містять інформації про кваліфікаційну категорію виконавця та клас наслідків (відповідальності) об’єкта на даний час є обмеженим діючим законодавством, та не підтверджують автоматичного прирівнювання «безкатегорійних» сертифікатів до найвищого класу наслідків СС3 з огляду на наступне:
2.1. Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, право виконання яких визначено таким сертифікатом. При цьому строк дії кваліфікаційного сертифіката у разі відсутності перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації за відповідними програмами не рідше одного разу на п’ять років, не обмежується. Водночас, статтею 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено поділ об’єктів на класи наслідків (відповідальності), що обумовлює різні вимоги до працівників, які залучаються до виконання робіт (надання послуг) щодо таких об’єктів. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») для професійної групи «професіонали» прийнято чотирирівневе кваліфікаційне категоріювання. При цьому для більшості професійних спеціалізацій кваліфікаційні категорії установлено залежно від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, щодо яких виконуються роботи (послуги). Відповідно, у кваліфікаційних сертифікатах зазначається як кваліфікаційна категорія виконавця (провідний, І категорії, ІІ категорії, базовий), так і клас наслідків (відповідальності) об’єктів, спроможність виконання робіт (послуг) щодо яких визначено кваліфікаційним сертифікатом (СС1, СС2, СС3). Так, фахівці кваліфікаційної категорії «провідний» мають право виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків СС3 та нижчого, фахівці І категорії – щодо об’єктів класу наслідків СС2 та СС1, ІІ категорії – щодо СС1. Для працівників базового кваліфікаційного рівня (без зазначення категорії) не передбачена можливість самостійного виконання робіт (послуг) щодо об’єктів незалежно від класу наслідків (відповідальності).
Отже, при визначені відповідності кваліфікаційного сертифіката слід керуватися відповідністю робіт (послуг), які виконуються щодо об’єктів певного класу наслідків (відповідальності), кваліфікаційній категорії і професійній спеціалізації виконавця, що установлені кваліфікаційними вимогами, та роботам (послугам), спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом, а також враховувати дотримання вимог безстроковості кваліфікаційного сертифіката, визначених статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Тобто діюче законодавство, чітко вказує, що «безкатегорійні» сертифікати (видані до 1 січня 2016р.) абсолютно не є тотожними (автоматично не прирівнюються) до найвищого класу наслідків – СС3.
2.2. Кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, видані до набрання чинності Закону України від 17 січня 2017 року № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі – Закон України № 1817-VIII) та приведення кваліфікаційних характеристик у відповідність до вимог цього Закону наказом Мінрегіону від 08.08.2017 року № 192, не містять інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єктів (СС1, СС2, СС3). Натомість у відповідній графі вказано роботи (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд або автомобільних доріг) щодо об’єктів відповідної категорії складності (І, ІІ, ІІІ, IV, V). З прийняттям Закону України № 1817-VIII поділ об’єктів на категорії складності припинено. Водночас пунктом 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» цього ж Закону установлено, що з дня набрання ним чинності об’єкти будівництва: – I та II категорій складності належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками; – III та IV категорій – до об’єктів з середніми (СС2) наслідками; – V категорії – до об’єктів із значними (СС3) наслідками.
Тож кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, у яких зазначено спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідної категорії складності (тобто в даному випадку СС3), дають право здійснювати технічний нагляд на об’єктах такого класу наслідків (відповідальності), до якого належить об’єкт будівництва відповідно до пункту 5 розділу II Закону № 1817-VIII.
Інших положень щодо можливості використання сертифікатів, які не містять інформації щодо зазначеного класу наслідків СС3 не містить.
2.3. Кваліфікаційні сертифікати, видані до набрання чинності зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців, затвердженою наказом Мінрегіону від 27.01.2014 р. № 26, не містять інформації про кваліфікаційну категорію виконавця та клас наслідків (відповідальності) об’єкта, що, створює певні ризики при здійсненні закупівель та під час проведення перевірок контролюючими органами. Так, необхідність дотримання вимог законодавства щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів відповідної категорії для виконання робіт на об’єктах різного класу наслідків (відповідальності) закріплена у рішеннях Антимонопольного комітету України, зокрема № 6917-р/пк-пз від 12.07.2018 (https://bit.ly/3pooiVX , стор.5,6) та № 19412-р/пк-пз від 16.10.2020 (https://bit.ly/2RVXcsY , стор.4), відповідно до яких вимога про наявність у фахівців кваліфікаційних сертифікатів відповідної категорії передбачає, що саме такі сертифікати повинні бути надані учасником процедури закупівлі. Рахункова палата при встановленні фактів залучення до виконання робіт працівників з сертифікатами без зазначення кваліфікаційної категорії також визначає такі випадки як неналежну сплату коштів фахівцям, що не мають відповідного кваліфікаційного сертифіката, зокрема у Звіті про результати аудиту ефективності виконання заходів з матеріально-технічного забезпечення закладів загальної середньої освіти за кошти субвенцій з державного бюджету, затвердженому рішенням Рахункової палати від 25.05.2021 р. № 11-2 (https://rp.gov.ua/upload-files/Activity/Collegium/2021/11-2_2021/Zvit_11-2_2021.pdf, стор.68). Крім того, статтею 40 Кодексу законів про працю України передбачено можливість звільнення працівників у зв’язку з невідповідністю виконуваній роботі чи посаді через недостатню кваліфікацію. До того ж, Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності. Враховуючи зазначене, у новій редакції Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 р. № 651 «Про внесення змін до постанови від 23 травня 2011 р. № 554», установлено, що виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
2.4. Відповідно до Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 553, під час здійснення такого контролю перевірці, серед іншого, підлягає дотримання виконавцями вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, а також вимог щодо відповідності кваліфікаційних сертифікатів класу наслідків (відповідальності) об'єктів, що визначені кваліфікаційними вимогами для відповідної або нижчої категорії працівників, необхідній кваліфікаційній категорії та професійній спеціалізації виконавця. Отже, видані до 1 січня 2016 р. кваліфікаційні сертифікати, які не містять інформації про кваліфікаційну категорію виконавця та клас наслідків (відповідальності) об’єкта, за умови дотримання вимог безстроковості, визначених статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», можуть використовуватися при виконанні робіт на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1.
Таким чином, учасник ТОВ "УТН" не виконав вимоги щодо дотримання класу наслідків (СС3) в сертифікатах наступних інженерів: Дяченко М.П., Різник Ю.Г. Зубарєв М.І., Бондаренко С.О., Фесенко М.В., Чужко І.О. та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Підпунктом 4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації вимагалось надання лист-згоду на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Тобто, тендерною документацією встановлено, що лист-згода має містити погодження саме на збирання, зберігання і поширення персональних даних. ТОВ "УТН" не оскаржувало дану вимогу тендерної документації, у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк. Відповідно товариство повинно було виконати її.
В то й же час, у складі пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних, який містить згоду на збирання, зберігання і поширення, чим порушено вимогу тендерної документації.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція була правомірно відхилена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 13 жовтня 2021 13:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-27-000044 ● ef429b582fbe4686a08e41ac3556ce12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2022 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-08-04-007520-b 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 09:54:44
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-007520-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 05.11.2021 № 593-21 та причини її не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 09:54:44
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-007520-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод № 1 та № 2 до договору від 05.11.2021 № 593-21 та причини її не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-23 16:57:07
Постанова третього апеляційного адміністративного суду від 18 жовтня 2023 року справа № 280/5835/22
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 23 березня 2023 року по адміністративній справі № 280/5835/22 залишити без змін.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 03.10.2022 року подано Позовну заяву (вих. № 7/1055 від 03.10.2022) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2022-07-27-000044) закупівлі "Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Веселе - /М-14/ на ділянці км 0+000 – км 19+617» (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2021-08-04-007520-b). |
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 280/5835/22 |
Дата відкриття провадження: | 10 жовтня 2022 |
Документи:
14 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис |
14 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис |
14 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТН" |
6 975 808,33
UAH з ПДВ
|
5 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНА» |
7 891 673,20
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI |
8 264 790,00
UAH з ПДВ
|
5 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МИРОНЕНКО ГЕННАДІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
6 310 000,00
UAH з ПДВ
|
6 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
8 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТН" #41601512 |
Відхилено |
5 099 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2021 16:08
|
КОНСОРЦІУМ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ УКРАЇНА» #44353057 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 16:53
|
|
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI #3100607433 |
Переможець |
5 225 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 13:48
|
11 ду 593-21.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 13:20
|
10 ДУ 593-21.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:34
|
8 ду 593-21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:50
|
ДУ 7 593-21.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:48
|
ДУ 6 593-21.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:43
|
ДУ 5 593-21.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 20:03
|
4 ду 593-21.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 20:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2022 18:03
|
Додаткова угода №3ДУ.593-21.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 17:05
|
Договір №593-21.pdf | укладений |
05 листопада 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Виконавця від 28.04.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Підрядника №02-20/5 від 20.05.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п.9.10. Договору № 593-21 від 05 листопада 2021 року (далі - Договір), та викласти його у наступній редакції: «9.10 У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом 7 Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Генпідрядника щодо повернення такого забезпечення з одночасним надсиланням Генпідрядником гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з фактичного відновлення робіт на об’єкті. У разі ненадання повторно забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним.» |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами, внесеними згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 р. № 803) за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» обсяг фінансування робіт у 2022 році складає 233 434,96 грн (відповідно до обсягів переліку). 2. Доповнити Розділ 3 Договору №593-21 від 05.11.2021 року пунктом 3.9 та викласти у такій редакції: «3.9 Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)». 3. Доповнити Розділ 3 Договору №593-21 від 05.11.2021 року пунктом 3.10 та викласти у такій редакції: «3.10 При відтермінуванні оплат на умовах, визначених пунктом 3.9 Договору, в обсязі фінансування, що визначено Додатком 5 договору №593-21 від 05.11.2021 року, 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». 4. Розділ 4 Договору № 593-21 від 05.11.2021 року доповнити пунктом 4.10. та викласти у такій редакції: «4.10. Акти форми № КБ-2в виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». 5. Внести зміни до графіку фінансування (Додаток 5 ) і викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця від 02.09.2022 № 01/09 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку №2 «Технічне завдання» Договору № 593-21 від 05 листопада 2021 року (далі - Договір) , а саме до абз.4 п.4 «Технічне завдання» та викласти у наступній редакції: «Строк виконання послуг ( надання послуг ) – з дати укладання договору до 31 грудня 2022 року» 2. На підставі листа Виконавця від 02.09.2022 № 01/09 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця від 24.11.2022 № 03/11-22 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку №2 «Технічне завдання» Договору № 593-21 від 05 листопада 2021 року (далі - Договір) , а саме до абз.4 п.4 «Технічне завдання» та викласти у наступній редакції: «Строк виконання послуг ( надання послуг ) – з дати укладання договору до 30 жовтня 2023 року» 2. На підставі листа Виконавця від 24.11.2022 № 03/11-22 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Виконавця від 24.11.2022 № 03/11-22 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.5.1. Договору № 593-21 від 05 листопада 2021 року та викласти у наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до «30» жовтня 2023р.. але, будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Виконавця від 25.09.2023 № 25/09-23 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку №2 «Технічне завдання» Договору № 593-21 від 05 листопада 2021 року (далі - Договір) , а саме до абз.4 п.4 «Технічне завдання» та викласти у такій редакції: «Строк виконання послуг ( надання послуг ) – з дати укладання договору до 31 березня 2024 року» 2. На підставі листа Виконавця від 25.09.2023 № 25/09-23 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Виконавця від 25.09.2023 № 25/09-23 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.5.1. Договору та викласти у такій редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до «31» березня 2024р. але, в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі листа Виконавця № 06/02-24 від 22.02.2024р., п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.3.3 Договору № 587-21 від 22.10.2021 року (далі – Договір) внести зміни до Додатку № 2 «Графік виконання робіт» до Договору та викласти у редакції, що додається. 2. На підставі листа Виконавця № 06/02-24 від 22.02.2024р.,., п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.3.3 Договору внести зміни до п.3.1., та п.3.2. та викласти у такій редакції: «3.1. Термін виконання робіт: з «30» липня 2021 року по «31» грудня 2024 року.» «3.2. Термін дії договору: дати підписання Сторонами договору до «31» грудня 2024 року» Сторони керуючись ст.631 Цивільного кодексу України дійшли згоди, що умови цього договору застосовуються до відносин між сторонами, які виникли до його укладання, починаючи з «30» липня 2021 року» 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода укладається і підписується у 3 примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 593-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11ДУ/593-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |