Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень першого поверху для встановлення апарату комп’ютерної томографії» Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, м.Київ,вул.Краківська,13., (ЄЗС ДК 021:2015) код 71310000-Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Очікувана вартість
35 480,66 UAH
UA-2021-08-04-004652-a 49f8c50024214df9b15953162304b7f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарчук Тетяна Олександрівна

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Макарчук Тетяна Олександрівна
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні та якісні характеристики роботи повинні відповідати вимогам до чинного законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень першого поверху для встановлення апарату комп’ютерної томографії» Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, м.Київ,вул.Краківська,13., (ЄЗС ДК 021:2015) код 71310000-Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Краківська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Ціна з ПДВ. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 серпня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 35 480,66
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 16:18

Документи

04 серпня 2021 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:11
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 16:36
Додатоки до договору 172-21-88 (2).PDF укладений
04 серпня 2021 16:36
Додаток до договору 172-21-88.PDF укладений
04 серпня 2021 16:36
ДОГОВІР 172-21-88.PDF укладений
04 серпня 2021 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: Договір 172/21-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 480,66
UAH (в тому числі ПДВ 5 913,44 UAH)