Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №2 по вул. Залізничній, будинок 61а, м. Зміїв, Харківської області (коригування)"
Очікувана вартість
5 611 000,00 UAH
UA-2021-08-04-003959-b d119b075db174294afe8447b4efa8e7a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Гирман

+380574731990 zmievrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зміївська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058674
Вебсайт: http://www.zmiivmisto.gov.ua/
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський район, м. Зміїв, вул. АДМІНІСТРАТИВНА, 9
Контактна особа: Анна Гирман
+380574731990
zmievrada@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю розміщеного 02.08.2021 року на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-27-002324-b) ТОВ "ТЕХНОТІРОЛЬ" виконало роботи по об’єкту «Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу №2 по вул. Залізничній, будинок 61-а, м. Зміїв, Харківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи )» (Договір підряду №122 від 06.05.2019.).
Вартість договору підряду №122 від 06.05.2019 становила 11 222 000 грн. 00 коп.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва проектною організацією, технаглядом, представниками замовника і підрядника було виявлено ряд додаткових аналогічних робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення будівництва об’єкта. Перелік додаткових аналогічних робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу №2 по вул. Залізничній, будинок 61а, м. Зміїв, Харківської області (коригування)», яка пройшла експертизу, що підтверджується експертним звітом № №35821 від 30.07.2021 року. Всі визначені додаткові аналогічні роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими до виконання для здачі об’єкта будівництва в експлуатацію.
Крім того, загальна вартість додаткових аналогічних робіт становить 5 611 00,00 гривень з ПДВ, тобто не перевищує 50% вартості від основного договору про закупівлю, укладено за результатами проведення тендера, тому для виконання додаткових аналогічних робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу, а також сприятиме більшому строку експлуатації об’єкта. Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ "ТЕХНОТІРОЛЬ", яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові аналогічні роботи повинні бути також виконані ТОВ "ТЕХНОТІРОЛЬ".
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю якщо у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Отже, у замовника існують законні підстави щодо проведення закупівлі додаткових аналогічних робіт «Капітальний ремонт Дошкільного навчального закладу №2 по вул. Залізничній, будинок 61а, м. Зміїв, Харківської області (коригування) за переговорною процедурою закупівлі на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 11:55
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №2 по вул. Залізничній, будинок 61а, м. Зміїв, Харківської області (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, вул. Залізнична, буд. 61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки п. 4.6. Договору Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт п. 4.4. Договору Замовник здійснює оплату виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

04 серпня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 11:51
обсяги робіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТІРОЛЬ"
#40249265
Переможець 5 611 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 11:55

Документи

04 серпня 2021 11:55
Електронний підпис
04 серпня 2021 11:54
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 11:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТІРОЛЬ"
#40249265
5 611 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2021 11:55
Електронний підпис
04 серпня 2021 11:54
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 16:24
Додаткова угода №2 від 03.09.2021.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 17:18
Додаткова угода №1 від 30.08.2021 до Договору №78 від 17.08.2021.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 17:17
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 14:28
Договір ДНЗ №2 (коригування).pdf укладений
17 серпня 2021 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звя`зку з покращенням якості роботи
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з покращенням якості роботи
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 611 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 935 166,67 UAH)