Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fish, fish fillets and other meat of frozen fish (fish (hake, pollock, sardines, argentine, sea bass, catfish)
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2022-02-10-001188-c | |
UA-2023-01-11-003071-a | |
UA-2023-04-21-008441-a | |
UA-2022-06-08-004923-a |
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2021 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 15:10 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 15:10 |
Очікувана вартість: | 540 442 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 703 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 10 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 3 роки |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5405000 UAH |
Publication date: | 04 серпня 2021 13:48 |
Enquiries until: | 08 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2021 17:00 |
Planned auction date: | 17 січня 2022 15:10 |
Information
Estimated total value: | 540 442 160 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 703 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 10 |
Agreement duration: | 3 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рахунки-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлені накладні, акти приймання. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 14:53 |
Додаток 5-Проект рамкової угоди.doc | |
10 листопада 2021 14:53 |
ТД рамки риба у новій редакції 4.doc | |
10 листопада 2021 14:53 |
Перелік змін ТД 4.doc | |
05 листопада 2021 11:51 |
Перелік змін ТД 3.doc | |
02 листопада 2021 08:55 |
Перелік змін ТД 2.doc | |
08 жовтня 2021 15:01 |
Перелік змін ТД 1 .doc | |
08 вересня 2021 15:28 |
Перелік змін ТД .doc |
10 листопада 2021 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
10 листопада 2021 14:53 |
Додаток 5-Проект рамкової угоди.doc
|
||||||||||||||||||
10 листопада 2021 14:53 |
ТД рамки риба у новій редакції 4.doc
|
||||||||||||||||||
10 листопада 2021 14:53 |
Перелік змін ТД 4.doc
|
||||||||||||||||||
05 листопада 2021 11:51 |
Перелік змін ТД 3.doc
|
||||||||||||||||||
02 листопада 2021 08:55 |
Перелік змін ТД 2.doc
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2021 15:01 |
Перелік змін ТД 1 .doc
|
||||||||||||||||||
08 вересня 2021 15:28 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Плановий орієнтовний обсяг закупівлі риби (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь) замороженої обезголовленої у 2022 році становить 1 876 000,0 кг риби, поставка пропорційно до об’єму кожного виду риби.
2. Орієнтовна дата початку постачання – лютий - березень 2022 року.
Відповідно до пункту 5.3. проєкту договору про закупівлю ПОКУПЕЦЬ видає рознарядки ПРОДАВЦЮ на поставку товару, якими встановлює обсяг, асортимент, адреси територіальних уповноважених представників ПОКУПЦЯ та термін (строк) поставки товару. За погодженням між СТОРОНАМИ термін (строк), обсяги та місця поставки можуть бути змінені. Відповідно термін початку поставки буде зазначено у рознарядці та може співпадати з датою видачі рознарядки.
Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єктів санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок в перед» повинні бути за останній період, який передує даті подання тендерної пропозиції Учасника.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування є державна мова.
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
При цьому тендерна документація не містить вимог щодо перекладу документу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача в разі його складання українською мовою з окремими посиланнями на назви та термінологію викладеними мовами іншими ніж українська.
Також відповідно до постанови Верховної ради «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України.
Згідно діючого законодавства України відсутній механізм перекладу та не визначено уповноваженого органу з питань перекладу вказаних актів законодавства та їх переклад станом на дату визначену для подачі тендерних пропозицій не здійснено, вказані нормативні та нормативно правові акти (акти законодавства Союзу РСР) офіційно опубліковані російською мовою
Згідно вимог пункту 19.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури повинні надати протокол випробувань або експертний висновок, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством та визначення значення для яких здійснюється лабораторіями акредитованими в установленому порядку на території України.
Вимоги про усунення порушення
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам тендерної документації.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ», встановлено:
учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, зокрема:
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної страхової гарантії/електронної банківської гарантії.
Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004.
Відповідно до підпункту 9 пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах гарантія повинна містити такі реквізити: найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності).
Відповідно до пункту 3 Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 У реквізитах гарантії: щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи.
У гарантії зазначено: Найменування бенефіціара: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ» МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ.
При цьому, найменуванням Замовника згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ».
В Україні орган державної влади з найменування Державна установа «Генеральна дирекція державної кримінально-виконавчої служби України» МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ відсутній.
Таким чином, учасником надана гарантія, яка містить неправильне найменування бенефіціара, а тому не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах та Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» не відповідає пункту 4, підпункту 18.1, 18.2 пункту 18, підпункту 19.2. пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник надав всі документи, які вимагалися відповідно до вищезазначених вимог.
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам тендерної документації.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ», встановлено:
учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу довідок (-ок) про відкриття рахунків та відсутність кредитної заборгованості виданих банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) обслуговується, відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідки надаються кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Отже, наявність дати видачі довідки є її обов’язковим реквізитом відповідно до вимог тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції наявна довідка відділення акціонерного товариства «Перший український міжнародний банк» №2 в м. Черкаси про наявність відкритих рахунків та довідка відділення акціонерного товариства «Перший український міжнародний банк» №2 в м. Черкаси про відсутність кредитів та кредитної заборгованості, проте дані довідки не містять дати їх видачі, що відповідно не дає змоги встановити дату видачі даних довідок та розрахувати 10-денний строк до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Крім того, згідно з довідкою ДПС України у АТ «ПУМБ» у учасника відкриті два рахунки: UA 323348510000000026004161905 та UA093348510000000026005161904 , але у довідці з цього банку відсутня інформація про рахунок UA093348510000000026005161904.
Таким чином, Учасником не виконано вимогу пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації та не надано довідку про всі відкриті рахунки у Акціонерному товаристві «ПУМБ» та довідку про відсутність кредитів та кредитної заборгованості, яка б була датована не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 18.1 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: гарантійний лист, який містить інформацію (пояснення) щодо обов’язку виконання учасником та виробником предмету закупівлі, що пропонується Учасником вимог частини другої ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не надав гарантійний лист від виробника, який містив би пояснення щодо обов’язку виконання виробником предмету закупівлі, що пропонується Учасником, вимог частини другої ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до підпункту 18.2 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до пункту 82 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стадії виробництва та обігу харчових продуктів - будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу.
Таким чином, учасник також повинен підтвердити дотримання і виробником вимог ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Учасник не надав довідку від виробника продукції з описом всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Згідно з підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації оригінал або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та рішення (повідомлення) видане компетентним органом яке містить реєстраційний (-і) номер(-и) потужності (-ей) які використовуються під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ст. 25 цього Закону.
Наданий Учасником експлуатаційний дозвіл виданий на потужність, що знаходиться за адресою 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/2.
Повідомлення про реєстрацію потужності видане на потужність, що знаходиться за адресою 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, буд. 257.
Відповідно до підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації акт(и) перевірки, стосовно додержання оператором ринку (учасником процедури) вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, встановлених Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), проведеного у відповідності з Законом України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин № 2042-VIII від 18.05.2017 р.
Згідно з підпункту 18.5 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації у разі впровадження у Учасника постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках Учасник надає акт складений за результатами проведення компетентним органом планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (з урахуванням умов, передбачених законодавством України).
Перевірка, за результатами якої сформовано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 03.02.2021 р. №8, здійснювалася за адресою вул. Олексія Панченка, буд. 13/2, м. Черкаси.
Аудит, за результатами якого сформований Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР від 20.08.2021 р. №64, здійснювався за адресою вул. Олексія Панченка, буд. 13/2, м. Черкаси.
Відповідно до підпункту 18.2 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації у разі впровадження у Учасника системи управління безпечністю харчових продуктів надати оригінал (або нотаріально завірені копії) сертифікату (сертифікатів) які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Підпунктом 19.2 пунктом 19 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що довідка у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
Учасник надає сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів та сертифікат на систему екологічного управління, в яких зазначено місцезнаходження надання послуг м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, буд. 257.
Разом з тим, у тендерній пропозиції відсутні сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів та сертифікат на систему екологічного управління на місце надання послуг м. Черкаси, вул. Панченка, буд. 13/2, на яке видано експлуатаційний дозвіл Учасника згідно з вимогами ст. 23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Отже, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів та сертифікат на систему екологічного управління за адресою, фактичного місцезнаходження надання послуг, м. Черкаси, вул. Панченка, буд. 13/2.
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимогам підпункту 18.1, 18.2 пункту 18, підпункту 19.2 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам пункту 20 Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник надав всі документи, які вимагалися відповідно до вищезазначеного пункту, зокрема, у файлі «Документи, що підтверджують контроль ГМО.pdf».
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ», встановлено:
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 20 Додатку 2 до тендерної документації документи, які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих организмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо).
Згідно з тендерною документацією предметом закупівлі є Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана).
Учасник надав протоколи випробувань харчової продукції на наявність генетично-модифікованих організмів на хек, мінтай, сардинелу, аргентину, морський окунь.
Таким чином, Учасник документально не підтвердив здійснення контролю вмісту генетично модифікованих організмів у рибі «Зубатка».
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимогам пункту 20 Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам не відповідає підпункту 14.2. пункту 14 та пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник усунув всі виявлені замовником невідповідності.
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-Агрі» вимогам підпункту 14.2. пункту 14 та пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема:
Підпунктом 14.2. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про транспорт, що планується застосовувати для транспортування предмету закупівлі, що наведена у таблиці*:
№
п/п Найменування Кількість Власне / орендоване (або інше) Примітка
*Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу на вказаний у довідці автотранспорт.
- якщо автотранспорт орендований (знаходиться у наймі) або іншому праві користування, надається копія договору про оренду (договір найму), або у разі використання Учасником послуг транспортування (перевезення) іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом або отримання відповідних послуг із зазначенням транспортних засобів які залучені до транспортування. Надати підтвердження відповідної реєстрації потужностей, які використовуються для транспортування. У разі використання Учасником послуг перевезення – надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів.
Учасником на підтвердження наявності транспорту надано договір оренди транспортних засобів № 07 від 16 листопада 2020 року, укладеного з Орендодавцем ТОВ «Воля логістик».
Учасником у складі тендерної пропозиції надано пояснення про те, що вказані транспортні засоби використовуються учасником у зв’язку з експлуатацією іншої, належної йому зареєстрованої потужності, тому їх окрема реєстрація як потужності оператором ринку не потрібна. Але вимогами ДКТ чітко встановлено, що учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про транспорт, що планується застосовувати для транспортування предмету закупівлі». Згідно положень ч.1 ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Отже, в порушення вимог ч1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» учасником не підтверджено реєстрацію потужностей, які використовуються для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача.
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику було надіслано повідомлення щодо необхідності протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати відповідну інформацію та/або документи, про те товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» протягом 24 годин не було усунуто невідповідності у тендерній пропозиції та не надано відповідної інформації та/або документів.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимозі підпункту 14.2 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 15. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Підпунктом 15.1 Пунктом 15. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання, зокрема:
- копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
Відповідно до наказу №28/06х від 06.06.2021 р. група безпечності харчових продуктів складається з Якуби Світлани Петрівни, Ткачової Ірини Михайлівни та Ковальчука Андрія Михайловича.
Учасник у складі тендерної пропозиції не надає документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку Ткачової Ірини Михайлівни та Ковальчука Андрій Михайловича, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів
Таким чином, учасник не надав копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику було надіслано повідомлення щодо необхідності протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати відповідну інформацію та/або документи, про те товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» протягом 24 годин не було усунуто невідповідності у тендерній пропозиції та не надано відповідної інформації та/або документів.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає вимозі пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 грудня 2021 23:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000006 ● 567d844f8bba4d93b5f82cd826210b9c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-08-04-002975-a 04.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-09 17:20:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі риби (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) замороженої обезголовленої або замороженої обезголовленої патраної (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-04-002975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 5 розділу IX тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-14 12:23:21
Інформація на запит департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1 Придбання риби для організації харчування засуджених та ув’язнених передбачено нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 16 червня 1992 р. № 336, від 27 грудня 2001 р. № 1752, від 27 грудня 2018 р. № 1150).
Технічні та якісні характеристики до риби визначені відповідно до ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена» та ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена» з урахуванням вимог до транспортування, подальшого зберігання та кулінарної обробки цієї продукції в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах ДКВС України.
Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм харчування (100 г на 1 особу на добу) та середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін (на основі довідки щодо ринкового дослідження очікуваної вартості предмету закупівель, виконаною ТзОВ "Інжиніринговий центр "Екскон")
Враховуючи зазначене надаю наступні документи, зокрема:
- розрахунок потреби та очікуваної вартості продуктів харчування на 2022-2024 роки;
- таблиця 4.4. Результати розрахунку очікуваної вартості окремих харчових продуктів, що входять в об’єкт дослідження, на 2022-2024 рр з урахуванням ціноутворюючих чинників описаних в таблиці 4.1, в грнз ПДВ за 1 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за рамковою угодою 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана) (UA-2021-08-04-002975-a) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.».
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів що регулюють закупівлю за рамковими угодами закупівля за рамковими угодами умовно поділяється на 2 етапи, а саме:
перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді;
другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
На першому етапі постачальники подають свої тендерні пропозиції, проходять перекваліфікацію, а потім змагаються в аукціоні за ціною. Замовник обирає декількох переможців і укладає з ними рамкову угоду.
На другому етапі передбачається проведення відбору для укладання договорів про закупівлю за рамковою угодою,
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба (хек, мінтай, сардинела, аргентина, морський окунь, зубатка) заморожена обезголовлена або заморожена обезголовлена патрана) передбачено, що під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його вартості.
Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві.
Крім того, відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Також слід зазначити, що відповідно до Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених наказом МЕРТ України від 15.09.2017 № 1372 (зі змінами) «Замовник, у тому числі замовник, в інтересах якого проводилася закупівля ЦЗО, укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відбору або конкурентного відбору, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю за рамковою угодою.»»
10.02.2022 Замовником розпочато 2 етап закупівлі за рамковою угодою - відбір серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (автоматично визначений електронною системою закупівель) 15.02.2022.
Після визначення переможця Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів, що регулюють закупівлю за рамковими угодами буде укладено відповідний договір про закупівлю, який в свою чергу повинен мати забезпечення виконання договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000028 ● 2db140e9a5c54b67ae354bb2206443c7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-08-04-002975-a 04.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРИОТА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "ГАЛЬЧАНСЬКИЙ ФЕДІР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:41
|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2022 11:54
|