Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Нове будівництво зовнішнього освітлення по вул. Деповська, 77, 79, 79а у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Очікувана вартість
63 348,00 UAH
UA-2021-08-04-002218-b 2139e4ff6f9a44c0a6c73a343721d1fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заволока

+380617171886 nataliia.zavoloka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталія Заволока
+380617171886
nataliia.zavoloka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2021 16:00
Очікувана вартість: 63 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 11). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Нове будівництво зовнішнього освітлення по вул. Деповська, 77, 79, 79а у м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Деповська, 77, 79, 79а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування : місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).

Сума забезпечення: 300 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 11). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.
04 серпня 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 10:37
Додаток 1_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 8_с Проект Договору.docx
04 серпня 2021 10:37
Вимоги закупівлі.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 10_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 12_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Титул.pdf
04 серпня 2021 10:37
Додаток 11_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 4_с кваліфікація.docx
04 серпня 2021 10:37
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 серпня 2021 10:37
Додаток 5_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 2_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 7_с технічна специфікація.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 6_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 3_с.docx
04 серпня 2021 10:37
Додаток 9_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "Запоріжміськсвітло" 63 348,00
UAH з ПДВ
63 348,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 серпня 2021 13:42
Електронний підпис
16 серпня 2021 11:57
17. Наказ право підпису.pdf
16 серпня 2021 11:57
18.Довіреність Комаров.pdf
16 серпня 2021 11:57
Підписаний_G0821-8710-GL_tender.pdf
16 серпня 2021 11:57
15. Копія статуту.pdf
16 серпня 2021 11:57
Розрахунок на 2021 рік.pdf
16 серпня 2021 11:56
27.Проект договору .pdf
16 серпня 2021 11:56
13. Копія ліцензії.pdf
16 серпня 2021 11:56
31.Лист-роз'яснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Запоріжміськсвітло"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
Переможець 63 348,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Запоріжміськсвітло"
#03345076
63 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:47
Додаток 1 згідно ДУ 3 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:46
ДУ 3 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:46
Додаток 2 згідно ДУ 3 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 08:57
Додаток 3 згідно ДУ 2 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 08:56
ДУ 2 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:09
ДУ 1 до договору 77_21_44.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:08
Додаток до ДУ 1 до договору 77_21_42.пр.с від 06.09.2021.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 11:22
Додаток 1 до Договору 77_21_42_пр_с від 06.09.2021.pdf укладений
06 вересня 2021 11:21
Додаток 2 до Договору 77_21_42_пр_с від 06.09.2021.pdf укладений
06 вересня 2021 11:21
Додаток 3 до Договору 77_21_42_пр_с від 06.09.2021.pdf укладений
06 вересня 2021 11:21
Договір 77_21_42_пр_с від 06.09.2021.pdf укладений
06 вересня 2021 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2021 14:02
63 347,72 UAH UA918201720344261021105095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA943133990000026001055715900
КПЕЗО "Запорiжмiськсвiтло"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 77/21/42/пр/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 77_21_42.пр.с від 06.09.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 77/21/42/пр/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору 77/21/42/пр/с від 06.09.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору без зміни обсягу та якості у зв'язку з завершенням робіт.
Номер договору про закупівлю: 77/21/42/пр/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору 77/21/42/пр/с від 06.09.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63 347,72
UAH (в тому числі ПДВ 10 557,95 UAH)