Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби ( какао (без ароматизаторів, без барвників, без ГМО))
Очікувана вартість
34 500,00 UAH
UA-2021-08-04-002038-c 1c7abb0ef09a430e91d141180f79ce4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 15:33
Очікувана вартість: 34 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Какао (без ароматизаторів, без барвників, без ГМО))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, Заклади управління освіти Білгород-Дністровської місько ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15841000-5 — Какао

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником зведеної видаткової накладної (за фактом постачання товару). Замовник після підписання Сторонами видаткової накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника вартість поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 15:29
1-Договір.docx
04 серпня 2021 15:29
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо Замовника усунути указані порушення у передбачені Законом строки
Дата подання: 09 серпня 2021 13:45
Дата відповіді: 10 серпня 2021 09:03
Доброго дня, Шановний Замовнику! На виконання нашого права, наданого нам, як Учаснику відповідної закупівлі, ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі», звертаємося до Вас з нижчевикладеною вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У документації спрощеної закупівлі Замовником було зазначено наступні вимоги: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин», форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 447; 11) Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР», форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446. Акти за вказаними формами повинні бути з датами перевірки не більше ніж 6 місяців з дати подачі документів для участі в тендерах та без зауважень. Відповідно до частин 4, 5 ст. 18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин», «4. Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. 5. Державний контроль здійснюється на будь-якій стадії виробництва та обігу харчових продуктів, кормів, побічних продуктів тваринного походження, біологічних продуктів, репродуктивного матеріалу та ветеринарних препаратів, а також на будь-якій стадії утримання, розведення, вирощування та обігу живих тварин. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати: 1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин; 2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю; 3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин; 4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.» З наведеного вище можна побачити, що у ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» відсутні конкретні терміни та строки. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини 5 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі у якості Учасника, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимагаємо Замовника усунути указані порушення у передбачені Законом строки, інакше така процедура закупівлі буде незаконною із можливістю настання наслідків, передбачених чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо, що згідно листа Білгород-Дністровського районного управління Головного управління Держпродспоживсліжби в Одеській області з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за №18.2/6 від 04.01.2021р. надано роз’яснення щодо належних умов для безпечного харчування у закладах освіти та необхідністю включити обов’язково до переліку тендерної документації для закупівлі харчових продуктів та надання послуг з харчування в закладах освіти наступні документи :
- « Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю ( інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин”, форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019р №447;
- Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР», форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019р №446.
Акти за вказаними формами повинні бути з датами перевірки не більше ніж 2 місяці з дати подачі документів для участі в тендерних та без зауважень.
Замовник посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з виникненням нагальної потреби у закупівлі даного товару, збільшив строки для надання даних документів до 6 місяців.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій