Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна)
15610000-7 Products of the flour and cereal industry (pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats)
15610000-7 Products of the flour and cereal industry (pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats)
Очікувана вартість
113 327 620,00 UAH
UA-2021-08-04-001706-a ● 90673b00463d44728c46277252778d92
Укладання рамкової угоди
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2022-10-07-005040-a | |
UA-2022-12-29-008557-a | |
UA-2022-10-12-009276-a | |
UA-2022-03-12-000833-a | |
UA-2022-11-30-008720-a | |
UA-2022-06-09-004808-a |
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 12:40 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 113 327 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 10 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 3 роки |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1134000 UAH |
Publication date: | 04 серпня 2021 11:29 |
Enquiries until: | 07 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2021 17:00 |
Planned auction date: | 20 грудня 2021 12:40 |
Information
Estimated total value: | 113 327 620 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 570 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 10 |
Agreement duration: | 3 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Scope of the procurement
Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації), Розмір - 1 134 000 грн. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур )
Розгорнути
Згорнути
Electronic guarantee (electronic bank guarantee / electronic insurance guarantee) is provided in electronic form, with the electronic signature of the institution that issued the guarantee (subject to the requirements of paragraph 2 of section III of the tender documentation), Size - UAH 1,134,000. Ensuring the implementation of the Procurement Agreement is paid by the Bidder by transferring funds to the account UA888201720355179002000099332, USREOU code 41220556, bank code 820172, bank - GUDKSU in Kyiv. Size -is 5% of the value of the procurement contract (15613000-8 Products from grain of grain crops)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5633200 кг
крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Відповідно до документації, 0000
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
pearl barley, barley groats, wheat groats, corn groats
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 15 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рахунки-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлені накладні, акти приймання. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 11:08 |
Перелік змін ТД 3.doc | |
05 листопада 2021 11:08 |
Додаток 5-Проект рамкової угоди.doc | |
05 листопада 2021 11:08 |
ТД рамки крупа у новій редакції 3.doc | |
02 листопада 2021 08:32 |
Перелік змін ТД 2.doc | |
08 жовтня 2021 14:50 |
Перелік змін ТД 1 .doc | |
08 вересня 2021 15:08 |
Перелік змін ТД .doc |
05 листопада 2021 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:08 |
Перелік змін ТД 3.doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:08 |
Додаток 5-Проект рамкової угоди.doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:08 |
ТД рамки крупа у новій редакції 3.doc
|
|||||||||||||||
02 листопада 2021 08:32 |
Перелік змін ТД 2.doc
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2021 14:50 |
Перелік змін ТД 1 .doc
|
|||||||||||||||
08 вересня 2021 15:08 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності
Дата подання: 01 вересня 2021 12:38
Дата відповіді: 06 вересня 2021 22:27
Якщо продукція не підлягає обовязковій сертифікацції - чи можна учаснику написати довідку, що продукція не сертифікується ? Чи така довідка повинна бути від метрології ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Пакування
Дата подання: 01 вересня 2021 15:09
Дата відповіді: 06 вересня 2021 22:28
Замовник пише: додати ...Оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції. Не зовсім зрозуміло - виробника якої продукції ? Мається на увазі виробника пакувальної продукції ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції. Тобто документ повинен бути виданий на ім’я учасника або виробника продукції, що пропонується до постачання
Відповідно до умов тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції. Тобто документ повинен бути виданий на ім’я учасника або виробника продукції, що пропонується до постачання
Залишковий термін зберігання
Дата подання: 01 вересня 2021 17:45
Дата відповіді: 06 вересня 2021 22:28
Не зовсім зрозуміла технічна вимога по терміну зберігання круп. Це взагалі повинно бути Залишковий термін зберігання (використання):
- крупи пшеничної, крупи перлової, крупи ячмінної повинен бути не менше 8 місяців;
- крупи кукурудзяної повинен бути не менше 5 місяців ?
Чи конкретно тієї партії, що пропонується ?
Наприклад, якщо у нас протокол випробувань на крупи за листопад 2020 року, чи потрібно нам робити нові протоколи випробувань, чи ці актуальні ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Технічна вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) круп стосується кожної конкретної партії крупи на момент її отримання територіальним уповноваженим представником ПОКУПЦЯ (установою виконання покарань або слідчим ізолятором), а саме: для крупи пшеничної, крупи перлової, крупи ячмінної залишковий термін зберігання (використання) повинен бути не менше 8 місяців, для крупи кукурудзяної – не менше 5 місяців.
Технічна вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) круп стосується кожної конкретної партії крупи на момент її отримання територіальним уповноваженим представником ПОКУПЦЯ (установою виконання покарань або слідчим ізолятором), а саме: для крупи пшеничної, крупи перлової, крупи ячмінної залишковий термін зберігання (використання) повинен бути не менше 8 місяців, для крупи кукурудзяної – не менше 5 місяців.
Висновок СЕС
Дата подання: 02 вересня 2021 17:16
Дата відповіді: 07 вересня 2021 16:52
Шановний Замовник, звернувшись до акредитованої лабораторії що до протоколів випробування круп, нами було надіслано запит щодо створення висновків СЕС по результатам даних протоколів, на що ми отримали відмову у звязку з тим, що органи Держ сан епід експертизи в Україні були ліквідовані, а замість них повноваження взяли на себе органи Держпродспоживслужби. Але дана служба видає висновки окрім продуктів харчування, що унеможливлює виконати Ваші вимоги стосовно надання санітарно-гігієнічних висновків на крупи. Тоді постає питання - згідно якого діючого документу України Замовник вимагає надання санітарно-гігієнічних висновків на крупи та Сертифікат відповідності, коли сертифікуванню крупи не підлягають ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) будуть внесені відповідні зміни
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 02 вересня 2021 22:37
Дата відповіді: 07 вересня 2021 16:53
1. Вимогами п. 19.1 тендерної документації встановлено якщо постачання товару планується згідно ТУ надається документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Просимо надати роз’яснення яким саме вимогам безпеки для здоров'я і життя людини повинен засвідчувати відповідність наданий в складі тендерної пропозиції учасника документ.
2. Вимогами п. 18.4 тендерної документації встановлено, що на виконання вимог ст.22 Закону України № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Просимо надати роз’яснення за які саме останні 3 місяці необхідно надати документи , що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єктів санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок в перед» повинні бути за останній період, який передує даті подання тендерної пропозиції Учасника.
Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єктів санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок в перед» повинні бути за останній період, який передує даті подання тендерної пропозиції Учасника.
експлуатаційний дозвіл
Дата подання: 03 вересня 2021 13:50
Дата відповіді: 08 вересня 2021 15:51
експлуатаційний дозвіл видається на продукцію, яка зберігається нижче 10 градусів. Не зрозуміла така вимога для круп. Можете пояснити, яким нормативним документом викликана така вимога? Тому що холодильник для круп не потрібен.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
ТУ Виробника кукурудзи
Дата подання: 06 вересня 2021 12:24
Дата відповіді: 08 вересня 2021 15:52
Не зрозуміло, є діюче ДСТУ на кукурудзу , а Замовник просить саме ТУ виробника, чому така сама вибырка по кукурудзы ? Чи може учасник, вын же ы виробник, робити кукурудзяну крупу по дыючому ДСТУ 4525:2006 ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Якість крупи кукурудзяної має відповідати вимогам ТУ виробника тому, що наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 № 184 з 01 січня 2018 року скасовано міждержавні стандарти, що розроблені до 1992 року, у тому числі ГОСТ 6002-69 «Крупа кукурузная. Технические условия». Наразі чинного державного стандарта на крупу кукурудзяну в Україні немає.
ДСТУ 4525:2006 «Кукурудза. Технічні умови» на крупу кукурудзяну не розповсюджується. Цей стандарт поширюється на кукурудзу в зерні і качанах, призначену для використовування на продовольчі та непродовольчі потреби і для експортування.
Якість крупи кукурудзяної має відповідати вимогам ТУ виробника тому, що наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 № 184 з 01 січня 2018 року скасовано міждержавні стандарти, що розроблені до 1992 року, у тому числі ГОСТ 6002-69 «Крупа кукурузная. Технические условия». Наразі чинного державного стандарта на крупу кукурудзяну в Україні немає.
ДСТУ 4525:2006 «Кукурудза. Технічні умови» на крупу кукурудзяну не розповсюджується. Цей стандарт поширюється на кукурудзу в зерні і качанах, призначену для використовування на продовольчі та непродовольчі потреби і для експортування.
Проект договору
Дата подання: 06 вересня 2021 12:46
Дата відповіді: 08 вересня 2021 15:53
Не зовсім зрозуміло, у Замовника іноді в проекті договору зазначається як постачальник (Зразок рознарядки) та керівник, а в п.13 проекту - покупець та продавець. Чому так ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
У зразку рознарядки, що міститься у додатку до проєкту договору, під рядком, у який буде вписано назву юридичної особи, з якою буде укладено договір вказано слово «постачальник». Це слово буде відсутнє при видачі рознарядки. У зразку воно допомагає зрозуміти, як буде виглядати рознарядка на поставку крупи.
Те ж саме стосується слова «керівник». У виданій рознарядці будуть указані посади ПРОДАВЦЯ і ПОКУПЦЯ з тими назвами, які будуть чинні на момент підписання рознарядки (начальник, директор тощо)
У зразку рознарядки, що міститься у додатку до проєкту договору, під рядком, у який буде вписано назву юридичної особи, з якою буде укладено договір вказано слово «постачальник». Це слово буде відсутнє при видачі рознарядки. У зразку воно допомагає зрозуміти, як буде виглядати рознарядка на поставку крупи.
Те ж саме стосується слова «керівник». У виданій рознарядці будуть указані посади ПРОДАВЦЯ і ПОКУПЦЯ з тими назвами, які будуть чинні на момент підписання рознарядки (начальник, директор тощо)
п.8 Проекту договору
Дата подання: 06 вересня 2021 12:52
Дата відповіді: 08 вересня 2021 15:53
п.8 Проекту договору - епідемія. Якщо епідемія короновірусу - то сторони звільняються від відповідальності ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 8.3. проєкту договору Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є документи, які видаються відповідним органом, уповноваженим на їх видачу згідно з діючим законодавством України.
Відповідно до пункту 8.3. проєкту договору Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є документи, які видаються відповідним органом, уповноваженим на їх видачу згідно з діючим законодавством України.
Пакування
Дата подання: 08 вересня 2021 15:36
Дата відповіді: 13 вересня 2021 12:31
Шановний Замовник, відповівши на запитання, що висновок СЕС повинен наданий на учасника або виробника круп, Ми звернулися до служби, що видає такі висновки, але вони відповіли, що якщо пакувальні мішки не імпортного виробництва, то висновки СЕС повинен надати виробник ПАКУВАЛЬНИХ мішків, а не виробник круп, так як виробник круп не є виробником пакувальних мішків. Чи може Замовник змінити вимоги тендерної документації щодо надання висновку СЕС на пакування предмету закупівлі не виробником круп, а виробником пакувальної продукції ? Якщо неможливо, то чи не буде це дискримінаційною вимогою щодо обмеження потенційного кола учасників ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог чинного законодавства висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не повинен отримувати та надавати саме виробник пакувальної продукції для харчових продуктів.
Отже вимога щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції, яка є предметом закупівлі жодним чином не є дискримінаційною.
Відповідно до вимог чинного законодавства висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не повинен отримувати та надавати саме виробник пакувальної продукції для харчових продуктів.
Отже вимога щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції, яка є предметом закупівлі жодним чином не є дискримінаційною.
П.19.1
Дата подання: 17 вересня 2021 20:16
Дата відповіді: 21 вересня 2021 16:07
Із відповіді Замовника зовсім не зрозуміла вимога п.19.1 . Якщо постачання товару планується згідно ТУ. Яким нормативним актом України прописана ця вимога ? Відповідь Замовника : Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" - відкривши цей Закон, слово "постачання" зустрічається 5 разів у словах водопостачання. Отже відповідь Замовника була некоректною. Замовник у відповіді не зазначив вираз " технічних умов постачання". ТУ - Техні́чні умо́ви (ТУ) — нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Тобто ми правильно Зрозуміли, що Замовник просить, якщо продукція, наприклад борошно кукурудзяне, виготовлено за ТУ, наприклад №1, то повинно бути додане ТУ №2 процесу або послуги у обовязковому порядку ? Чи не втратив логічний звязок у реченні Замовник, прописавши два рази слово "якщо", але не прописавши, слова "то" ? Повинно бути: Умова-дія, Умова-дія. А Зараз так - Умова-дія, Умова. А де друга дія ділася ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
07 вересня 2021 о 16:53 Замовником було надано вичерпну відповідь на питання щодо вимог підпункту 19.1. пункту 19 тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) (UA-2021-08-04-001706-a).
Крім того зазначаємо, що потенційним Учасником здійснюється перекручення наданої раніше відповідь на запит чим здійснює тиск на Замовника.
07 вересня 2021 о 16:53 Замовником було надано вичерпну відповідь на питання щодо вимог підпункту 19.1. пункту 19 тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) (UA-2021-08-04-001706-a).
Крім того зазначаємо, що потенційним Учасником здійснюється перекручення наданої раніше відповідь на запит чим здійснює тиск на Замовника.
п. 18.4
Дата подання: 20 вересня 2021 10:03
Дата відповіді: 22 вересня 2021 14:57
З відповіді Замовника не зовсім зрозуміло, що згідно Закону про крок назад та крок вперед. Замовник пише, що із перелічених вимог він вимагає тільки Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку. Закон передбачає такі документи:
Система простежуваності забезпечується:
моніторингом критичних точок керування та зберіганням протоколів контролювання;
документуванням інформації щодо постачальника;
документуванням інформації щодо харчового продукту;
ідентифікацією та збереженням інформації щодо партій харчових продуктів, які було транспортовано до замовника (видаткова накладна, товарно – транспортна накладна);
ідентифікацією та збереженням інформації щодо транспортних засобів та водіїв, які виконували перевезення харчових продуктів;
документування інформації щодо замовників;
Система простежуваності забезпечується веденням відповідних протоколів.
Що із переліченого треба додати до тендерної пропозиції ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Учаснику процедури закупівлі необхідно надати документи, які передбачені статтею 22 Закону України № 771/97«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та чинним законодавством України.
Слід зазначити, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Учаснику процедури закупівлі необхідно надати документи, які передбачені статтею 22 Закону України № 771/97«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та чинним законодавством України.
Слід зазначити, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Проект рамкової угоди
Дата подання: 21 вересня 2021 15:55
Дата відповіді: 24 вересня 2021 15:06
Замовник розмістив окремим файлом "Проект Рамкової угоди", де додано додаток 6 -Форма «Тендерної пропозиції». Питання - Форма «Тендерної пропозиції» входить до "Проект Рамкової угоди" ? Навіщо було дублювати "Проект Рамкової угоди" в Тендерній документації Замовника і окремим файлом ? Чи однакові "Проект Рамкової угоди" окремим файлом і у складі тендерної документації ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Оприлюднення оголошення про проведення закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) та тендерної документації до вказаного оголошення Замовником здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Також зазначаємо, що проект рамкової угоди, який входить до складу тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) та проект рамкової угоди, який оприлюднено окремим файлом є однаковими документами.
Оприлюднення оголошення про проведення закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) та тендерної документації до вказаного оголошення Замовником здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Також зазначаємо, що проект рамкової угоди, який входить до складу тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) та проект рамкової угоди, який оприлюднено окремим файлом є однаковими документами.
Персональні дані
Дата подання: 21 вересня 2021 17:52
Дата відповіді: 24 вересня 2021 15:07
персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Просимо Замовника відповісти , окрім директора, чи потрібно надавати згоду на обробку персональних даних бухгалтера, що зазначена в відомостях про учасника, водіїв транспортних засобів, працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Якщо відомості про осіб Учасника, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника можливо конкретно ідентифікувати, то Учасник процедури закупівлі надає відповідний документ згідно вимог тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна).
Якщо відомості про осіб Учасника, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника можливо конкретно ідентифікувати, то Учасник процедури закупівлі надає відповідний документ згідно вимог тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна).
Аналогічний договір
Дата подання: 24 вересня 2021 19:59
Дата відповіді: 29 вересня 2021 14:34
А якщо учасник надасть аналогічний договір, де досвід поставки тільки одного виду крупи. Чи буде це вважатися аналогічним договором ? Чи буде цтого достатньо ? Чи потрібно аналогічний договір з усіма переліченими Замовником видами круп ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Згідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно до підпункту 16.1 тендерної документації Учасник повинен подати лист в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору (ів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договору (ів) (з усіма додатками), що включають постачання предмету закупівлі.
Згідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предметом закупівлі у даній процедурі, тобто товаром, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, є крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна.
Так, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів та інформацію про виконання аналогічних договорів, предметом поставки яких є предмет закупівлі за даною процедурою закупівлі.
Згідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно до підпункту 16.1 тендерної документації Учасник повинен подати лист в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору (ів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договору (ів) (з усіма додатками), що включають постачання предмету закупівлі.
Згідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предметом закупівлі у даній процедурі, тобто товаром, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, є крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна.
Так, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів та інформацію про виконання аналогічних договорів, предметом поставки яких є предмет закупівлі за даною процедурою закупівлі.
Внесено зміни
Дата подання: 24 вересня 2021 20:03
Дата відповіді: 29 вересня 2021 14:36
Прийшло повідомлення, що Замовником внесено зміни, Пiсляоплата: 100% 60 банківських днів. Але ніяких змін у документах на тендерному майданчику не відбулося. Чому після внесення змін Замовник не оновив дату тендерної документації ? Де ці зміни шукати ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Усі зміни до оголошення про проведення закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) (UA-2021-08-04-001706-a) та тендерної документації на закупівлю вказаного товару, Замовником вносяться та відображаються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Усі зміни до оголошення про проведення закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) (UA-2021-08-04-001706-a) та тендерної документації на закупівлю вказаного товару, Замовником вносяться та відображаються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Запитання щодо документів на пакування предмету закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2021 20:26
Дата відповіді: 02 листопада 2021 08:38
Доброго дня!
У Додатку 2 Тендерної документації в пункті 19.1 міститься вимога надати «- Оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції, яка є предметом закупівлі або вітчизняного виробника пакування.» А які документи вимагаються Замовником, якщо продукція, що пропонується до постачання, буде упакована в пакування іноземного (не вітчизняного) виробництва?
Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) будуть внесені відповідні зміни
Протоколи випробувань.
Дата подання: 02 листопада 2021 10:09
Дата відповіді: 04 листопада 2021 12:03
Чи буде приводом для дискваліфікації відсутність протоколу випробувань на радіологію круп ?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
З метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати зокрема:
- Протокол випробувань або експертний висновок, виданий акредитованою в установленому порядку лабораторією, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
З метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати зокрема:
- Протокол випробувань або експертний висновок, виданий акредитованою в установленому порядку лабораторією, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 03 листопада 2021 16:52
Дата відповіді: 05 листопада 2021 11:02
Згідно вимог тендерної документації: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією.»
Чи потребує перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача документ, складений (викладений) українською мовою в тексті якого окремо містяться посилання на назви нормативних та/або нормативно-правових актів офіційно прийнятих, затверджених та офіційно опублікованих іноземною мовою (наприклад ГОСТів, санітарних правил, наказів, протоколів випробувань, та інш.,), термінологію окремих показників продукції (медичну, ветеринарну, хімічну та інш.), викладених іншою мовою ніж українська?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування є державна мова.
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
При цьому тендерна документація не містить вимог щодо перекладу документу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача в разі його складання українською мовою з окремими посиланнями на назви та термінологію викладеними мовами іншими ніж українська.
Також відповідно до постанови Верховної ради «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України.
Згідно діючого законодавства України відсутній механізм перекладу та не визначено уповноваженого органу з питань перекладу вказаних актів законодавства та їх переклад станом на дату визначену для подачі тендерних пропозицій не здійснено, вказані нормативні та нормативно правові акти (акти законодавства Союзу РСР) офіційно опубліковані російською мовою.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування є державна мова.
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
При цьому тендерна документація не містить вимог щодо перекладу документу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача в разі його складання українською мовою з окремими посиланнями на назви та термінологію викладеними мовами іншими ніж українська.
Також відповідно до постанови Верховної ради «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України.
Згідно діючого законодавства України відсутній механізм перекладу та не визначено уповноваженого органу з питань перекладу вказаних актів законодавства та їх переклад станом на дату визначену для подачі тендерних пропозицій не здійснено, вказані нормативні та нормативно правові акти (акти законодавства Союзу РСР) офіційно опубліковані російською мовою.
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 05 листопада 2021 16:50
Дата відповіді: 09 листопада 2021 11:54
П. 19.1 Додатку 2 ДКТ передбачено: «З метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати:
- Протокол випробувань або експертний висновок, виданий акредитованою в установленому порядку лабораторією, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.»
Але станом на цей час проведення випробувань на деякі показники, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством, не здійснює жодна акредитована українська лабораторія. Просимо надати роз’яснення, яким документом у цьому разі має бути підтверджене значення такого показника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Згідно вимог пункту 19.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури повинні надати протокол випробувань або експертний висновок, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством та визначення значення для яких здійснюється лабораторіями акредитованими в установленому порядку на території України.
Згідно вимог пункту 19.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури повинні надати протокол випробувань або експертний висновок, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством та визначення значення для яких здійснюється лабораторіями акредитованими в установленому порядку на території України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРИОТА", Код ЄДРПОУ:40114864
Дата подання: 02 вересня 2021 22:38
Звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог діючого законодавства.
Додаємо файл Вимога.doc. Просимо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2021 16:54
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА", Код ЄДРПОУ:40114864
Дата подання: 27 жовтня 2021 19:42
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
У Додатку 2 Тендерної документації в пункті 19.1 міститься вимога надати «- Оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції, яка є предметом закупівлі або вітчизняного виробника пакування.» Але таким чином Замовник дискримінує потенційних учасників, що мають змогу постачати продукцію, що буде упакована в пакування іноземного (не вітчизняного) виробництва.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2021 08:39
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРИОТА", Код ЄДРПОУ:40114864
Дата подання: 03 листопада 2021 17:03
Вимога
Просимо внести зміни в Тендерну документацію. Текст Вимоги додаємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2021 11:05
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна) будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42502376
Дата подання: 15 грудня 2021 13:36
Вимога на пояснення дискваліфікації учасника
ПП «УВК» приймало участь у тендері UA-2021-08-04-001706-a , де Замовником виступає Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» по предмету закупівлі 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа кукурудзяна).
14.12.2021 Замовником було сформовано Протокол розгляду тендерних пропозицій, де було Пропозицію відхилено з наступних причин:
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній
пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає
підпункту 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника
відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.5 та 18.6 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Користуючись законним правом та умовами тендерної документації згідно за посиланням розділу V. Оцінка тендерних пропозицій…:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель,
ПП «УВК» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, а тому звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям – Замовник посилається на невідповідність пунктам та підпунктам, але не розкриває інформації, у чому саме є невідповідність тендерної документації учасника в даних пунктах та підпунктах.
Розгорнути
Згорнути
14.12.2021 Замовником було сформовано Протокол розгляду тендерних пропозицій, де було Пропозицію відхилено з наступних причин:
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній
пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає
підпункту 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника
відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.5 та 18.6 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Користуючись законним правом та умовами тендерної документації згідно за посиланням розділу V. Оцінка тендерних пропозицій…:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель,
ПП «УВК» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, а тому звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям – Замовник посилається на невідповідність пунктам та підпунктам, але не розкриває інформації, у чому саме є невідповідність тендерної документації учасника в даних пунктах та підпунктах.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАРИА ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39667304
Дата подання: 15 грудня 2021 16:05
Вимога на конкретизоване пояснення причини відхилення у результаті розгляду тендерної пропозиції
Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону) показав, що за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-08-04-001706-a було відхилено пропозицію ТОВ «Талариа Трейд» так як:
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідаєвимогам тендерної документації Відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає
встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.4, 18.5 та 18.6 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» частини 3 вимагаємо пояснити, у чому саме полягає така невідповідність у вищезазначених пунктах та підпунктах, тому що ніякої конкретики Замовник не надав по цім пунктам та підпунктам, а обійшовся загальною причиною відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідаєвимогам тендерної документації Відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає
встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.4, 18.5 та 18.6 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» частини 3 вимагаємо пояснити, у чому саме полягає така невідповідність у вищезазначених пунктах та підпунктах, тому що ніякої конкретики Замовник не надав по цім пунктам та підпунктам, а обійшовся загальною причиною відхилення.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-08-04-001706-a.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛЕСТА-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:44099489
Дата подання: 15 грудня 2021 14:19
Вимога на пояснення причин відхилення пропозиції Учасника
Замовник у тендері UA-2021-08-04-001706-a сформував Протокол розгляду тендерних пропозицій, датований 14.12.2021, де Пропозицію ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» було відхилено (підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»):
Учасник не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част.3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин. Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3 та 18.5 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Законом Україні «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника на звернення до Замовника з вимогою пояснення та конкретизації причин невідповідності. Зокрема, у частині третій статті 31 зазначено, що учасник який вважає, що його пропозицію було відхилено без належного обґрунтування, може звернутися безпосередньо до замовника з вимогою, щодо надання додаткової інформації, що має стосуватися причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Зокрема Замовник зобов`язаний висвітлити обґрунтовану та фактично підкріплену позицію у відповіді, що має бути надана не пізніше як через п`ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і завантажило виправлену інформацію у відповідну електронну систему.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» визначає аргументацію, наведену у Протоколі тендерних пропозицій непереконливою. Таким чином, посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі», звертає до Замовника Вимогу про надання конкретизованої інформації про причини відхилення пропозиції. Окремої уваги заслуговує посилання Замовника на конкретні пункти та підпункти Додатку 2 до тендерної документації, у яких він вбачає невідповідність, однак не розкриває змісту цієї категорії, та не підкріплює їх конкретними прикладами.
Розгорнути
Згорнути
Учасник не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част.3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин. Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3 та 18.5 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Законом Україні «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника на звернення до Замовника з вимогою пояснення та конкретизації причин невідповідності. Зокрема, у частині третій статті 31 зазначено, що учасник який вважає, що його пропозицію було відхилено без належного обґрунтування, може звернутися безпосередньо до замовника з вимогою, щодо надання додаткової інформації, що має стосуватися причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Зокрема Замовник зобов`язаний висвітлити обґрунтовану та фактично підкріплену позицію у відповіді, що має бути надана не пізніше як через п`ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і завантажило виправлену інформацію у відповідну електронну систему.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» визначає аргументацію, наведену у Протоколі тендерних пропозицій непереконливою. Таким чином, посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі», звертає до Замовника Вимогу про надання конкретизованої інформації про причини відхилення пропозиції. Окремої уваги заслуговує посилання Замовника на конкретні пункти та підпункти Додатку 2 до тендерної документації, у яких він вбачає невідповідність, однак не розкриває змісту цієї категорії, та не підкріплює їх конкретними прикладами.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 грудня 2021
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «Р-Продакт» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:14
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАРИА ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛЕСТА-ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:18
|