Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Емульсія бітумна ЕКШМ-60
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2021-08-04-000842-b ● 0d62365abd524df2afc7ec6dad443037
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Сервіс" Петрівсько-Роменської сільської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 41219870 |
Місцезнаходження: | 37333, Україна , Полтавська обл., Петрівка-Роменська, вул. Соборна,35 |
Контактна особа: |
Кирченков Володимир Петрович +380506474130 Olgark@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2021 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник підтверджує, що Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій ( Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19000,00 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. *6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник підтверджує, що Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків загальної вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. У випадку якщо в зазначені вище строки грошові кошти не надійдуть на рахунок замовника, вважається, що учасник не перерахував грошові кошти як забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2021 року (якщо інший строк, не зазначений у Проєкті договору про закупівлю). Основні вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992) та постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Електронна банківська гарантія повинна містити строк її дії, умови сплати гарантійної суми, призначення платежу «Забезпечення виконання договору про закупівлю, ідентифікатор закупівлі: _________________», назву предмета закупівлі, найменування учасника та його код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Сервіс» Петрівсько -Роменської сільської ради»; Місцезнаходження Замовника: 37333, Україна, Полтавська обл., Петрівка-Роменська, вул. Соборна,35 Код ЄДРПОУ: 41219870 IBAN: UA833052990000026000011218312 в АТ КБ «Приватбанк» м.Київ МФО: 305299 Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця торгів. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 т
Емульсія бітумна ЕКШМ-60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул. Енгельса, 28 або на об’єкти Замовника у м. Гадяч
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 09:28 |
ТД бітумна емульсія 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-04-000842-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ», Код ЄДРПОУ:43278807
Дата подання: 02 вересня 2021 15:22
Вимога
Вимога на рішення замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2021 16:29
Розглянувши вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ» за ідентифікатором ID: UA-2021-08-04-000842-b.c1 від 02.09.2021 керівництво КП «Сервіс» Петрівсько-Роменської сільської ради», повідомляє наступне :
1. ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Він установлює вимоги, націлені насамперед на забезпечення довіри до продукції та послуг, що їх постачає організація, і, таким чином, на підвищення задоволеності замовника.
Усі вимоги стандарту ISO 9001 — загальні, вони призначені для застосування будь- якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Cертифікати відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або сертифікату відповідності вимогам згідно ISO 21930:2017 також визначає загальні системи екологічного управління.
Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо: що сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" видається на систему управління якістю, а не на товар. Та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 видається на екологічного управління на підприємстві, а не на товар.
Переможець є провідним виробником та постачальником гідроізоляційних мастик та герметиків та емульсій, здійснює свою діяльність відповідно до видів діяльності, зазначених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Основними видами діяльності Преможця є Виробництво фарб, лаків і подібної продукції, друкарської фарби та мастик (код 20.30), Оптова торгівля лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням (код 46.73), та інші.
Відповідно, Переможець отримував Сертифікат на систему управління якістю виходячи із своїх основних видів діяльності.
2. Тендерна Документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання сертифікату відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 21930:2017, виданого на певний код ДКПП. У складі Пропозиції Переможця містяться дійсні на весь період дії договору (до 31.12.2021року) та завірені печаткою та підписом Учасника , зокрема:
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації "центр з оцінки відповідності "ФАКТУМ" за кодами ДКПП: 20.30, 46.73 Виробництво фарб, лаків і подібної продукції, друкарської фарби та мастик; Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 виданий органом з сертифікації ТОВ "Всеукраїнська експертна служба"УКРЕКСПЕРТИЗА" за кодами ДКПП: 20.30
3. Предметом закупівлі була - Емульсія бітумна ЕКШМ-60 , Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, а відповідно до ДК 021:2015 Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Тобто Клас - Конструкційні матеріали 44110000-4 включає в себе:
44111000-1 Будівельні матеріали Building materials
44111100-2 Цегла Bricks
44111200-3 Цемент Cement
44111210-6 Цемент для свердловин Drilling cement 44111300-4 Керамічні вироби Ceramics
Виходячи з вищенаведеного, сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» містить ( завантажений в систему файл «iso9001.pdf», виданий на оптову торгівлю будівельними матеріали, що відповідає предмету закупівлі та Класу матеріалів- 4411 Конструкційні матеріали.
4. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції : « тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх є не обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідків відхилення її Замовником.»
Оскільки, Сертифікати відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 21930:2017 «Системи управління якістю. Вимоги» є добровільним, то навіть відсутність зазначеного сертифікату не може слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
Враховуючи, наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення Вимоги.
1. ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Він установлює вимоги, націлені насамперед на забезпечення довіри до продукції та послуг, що їх постачає організація, і, таким чином, на підвищення задоволеності замовника.
Усі вимоги стандарту ISO 9001 — загальні, вони призначені для застосування будь- якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Cертифікати відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або сертифікату відповідності вимогам згідно ISO 21930:2017 також визначає загальні системи екологічного управління.
Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо: що сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" видається на систему управління якістю, а не на товар. Та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 видається на екологічного управління на підприємстві, а не на товар.
Переможець є провідним виробником та постачальником гідроізоляційних мастик та герметиків та емульсій, здійснює свою діяльність відповідно до видів діяльності, зазначених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Основними видами діяльності Преможця є Виробництво фарб, лаків і подібної продукції, друкарської фарби та мастик (код 20.30), Оптова торгівля лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням (код 46.73), та інші.
Відповідно, Переможець отримував Сертифікат на систему управління якістю виходячи із своїх основних видів діяльності.
2. Тендерна Документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання сертифікату відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 21930:2017, виданого на певний код ДКПП. У складі Пропозиції Переможця містяться дійсні на весь період дії договору (до 31.12.2021року) та завірені печаткою та підписом Учасника , зокрема:
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації "центр з оцінки відповідності "ФАКТУМ" за кодами ДКПП: 20.30, 46.73 Виробництво фарб, лаків і подібної продукції, друкарської фарби та мастик; Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 виданий органом з сертифікації ТОВ "Всеукраїнська експертна служба"УКРЕКСПЕРТИЗА" за кодами ДКПП: 20.30
3. Предметом закупівлі була - Емульсія бітумна ЕКШМ-60 , Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, а відповідно до ДК 021:2015 Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Тобто Клас - Конструкційні матеріали 44110000-4 включає в себе:
44111000-1 Будівельні матеріали Building materials
44111100-2 Цегла Bricks
44111200-3 Цемент Cement
44111210-6 Цемент для свердловин Drilling cement 44111300-4 Керамічні вироби Ceramics
Виходячи з вищенаведеного, сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» містить ( завантажений в систему файл «iso9001.pdf», виданий на оптову торгівлю будівельними матеріали, що відповідає предмету закупівлі та Класу матеріалів- 4411 Конструкційні матеріали.
4. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до позиції : « тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх є не обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідків відхилення її Замовником.»
Оскільки, Сертифікати відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (або ДСТУ ISO 21930:2017 «Системи управління якістю. Вимоги» є добровільним, то навіть відсутність зазначеного сертифікату не може слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
Враховуючи, наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАУСІСТЕМС" |
585 600,00
UAH з ПДВ
|
494 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВА" |
612 000,00
UAH з ПДВ
|
543 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШВЕД ДМИТРО РОМАНОВИЧ" |
632 000,00
UAH з ПДВ
|
546 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ» |
566 400,00
UAH з ПДВ
|
546 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОФАСТ УКРАЇНА" |
631 999,20
UAH з ПДВ
|
631 999,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАУСІСТЕМС" #41905389 |
Відхилено |
494 400,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 13:34
|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Відхилено |
543 800,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 11:25
|
ФОП "ШВЕД ДМИТРО РОМАНОВИЧ" #2952914733 |
Відхилено |
546 900,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 11:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ» #43278807 |
Відхилено |
546 990,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 09:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОФАСТ УКРАЇНА" #41911015 |
Переможець |
631 999,20
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2022 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:23
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 09:02
|
договір | зміни до договору |
17 вересня 2021 09:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Емульсія бітумна ЕКШМ-60 | 40 | т |
40,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 68/09/2021-ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Емульсія бітумна ЕКШМ-60 | 40 | т |
40,00
UAH з ПДВ
|