Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання
Purchase of laptops for teachers of municipal secondary schools and their branches for the organization of distance learning, other forms of general secondary education using distance learning technologies
Purchase of laptops for teachers of municipal secondary schools and their branches for the organization of distance learning, other forms of general secondary education using distance learning technologies
Очікувана вартість
49 037 880,00 UAH
UA-2021-08-03-008557-b ● c5a479ac4dcc457984d4b3057abdf609
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Ковшар Наталія Леонідівна 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Utility company Centre of financial-statistical analysis and logistic support of educational establishments Poltava Regional Council |
National ID: | 38377934 |
Contact point: |
Kovshar Natalia Leonidovna 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 49 037 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 490 379,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 490379 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 2,5% вартості договору у формі безвідкличної банківської гарантії зі строком дії до 15.01.2022 року, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банка, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення виконання договору згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде посилання щодо невиконання або неналежного виконання Принципалом своїх зобов’язань за договором. Умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії. Текст банківської гарантії не може містити: умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов про ускладнення процедури сплати коштів за гарантією у випадку настання підстав (вимог щодо надання Бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т. ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо). Разом з оригіналом банківської гарантії надається копія документу, що підтверджує повноваження особи яка підписала гарантію. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником- переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Publication date: | 03 серпня 2021 14:58 |
Enquiries until: | 28 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 49 037 880 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 245 190 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2447 штуки
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36038, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Шевченка, 96
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Purchase of laptops for teachers of municipal secondary schools and their branches for the organization of distance learning, other forms of general secondary education using distance learning technologies
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, за адресою: вул. Шевченка 96, м. Полтава, 36038, та підписання між Замовником і Продавцем накладних та актів приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 17:33 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
04 серпня 2021 17:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
03 серпня 2021 14:59 |
Тендерна документація.docx |
04 серпня 2021 17:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 17:33 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
|||
04 серпня 2021 17:32 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
03 серпня 2021 14:59 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип матриці дисплею
Дата подання: 25 серпня 2021 17:19
Дата відповіді: 28 серпня 2021 12:34
Відповідно до п. 4 Статті 5 Закону України про публічні закупівлі (далі -Закону), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 4 Статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" Відповідно до вимог розділу «відеомонітор» Додатку 2 до тендерної документації, зазначено тип матриці – IPS. Звертаємо вашу увагу, що тип матриці IPS є зареєстрованою торговою маркою компанії LG Display Co., Ltd. (номер патенту 79091568). Пересвідчитись в цьому можна за посиланням https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html Таким чином, жоден виробник, окрім виробника LG, не має право зазначати в технічних характеристиках своїх моніторів тип матриці IPS незважаючи на те, що вони можуть мати ідентичні або кращі технічні характеристики. Основними технічними параметрами матриці для споживача є кут огляду та роздільна здатність. Загальноприйнятий параметр кута огляду для IPS матриць є 178/178 градусів. Відповідно до вищенаведеного, просимо вас внести зміни до тендерної документації визначивши тип матриці за кутом огляду 178/178 градусів без зазначення типу матриці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів“ Полтавської обласної ради розглянуто запитання до процедури щодо типу матриці IPS та інформуємо про наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі“ тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до п. 6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 403 (далі - Порядок та умови), визначено, що закупівля ноутбуків здійснюється згідно з вимогами типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого МОН. Тобто, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 „Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти“ (зі змінами).
Така ж позиція викладена і у Спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216. Зміст Типового переліку був визначений за результатами громадського обговорення, проведеного Міністерством освіти і науки України, за участю представників виробників та потенційних постачальників продукції таким чином, щоб одночасно забезпечити відповідність закуповуваного обладнання новітнім освітнім технологіям і методам навчання та забезпечити необхідний рівень конкуренції та рівня цін при здійсненні закупівель, запобігти корупції та зловживанням.
Слід зазначити, що у Додатку 2 до Тендерної документації Замовника зазначено: у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз „або еквівалент“. Під „еквівалентом“ слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації.
Виробниками матриці IPS є: AU Optronics; Acer; BOE; Japan Display Inc; LG Display; Panasonic Liquid Crystal Display Co, Ltd; Samsung; Sony. Отже, коло потенційних учасників ніяк не обмежено, та не має жодного порушення чинного законодавства.
Учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
Зауважимо, що згідно з посиланням, зазначеним у запитанні (https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html), зареєстрованим є не „тип матриці“, яка має бути виготовлена за технологією IPS (тобто In-Plane Switching), а торгівельна марка та її логотип, з описом його графічного зображенням, кольорів логотипу, його можливого використання.
Також зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається нанесення вказаної вами торгівельної марки на обладнання, що є предметом Закупівлі, або будь-яке інше застосування зазначеної торгової марки та її логотипу, а вимагається лише підтвердження відповідності типу матриці відеомонітора пропонованого ноутбука зазначеній технології IPS (яка використовується різними виробниками).
Окремо зазначимо, що Законом України „Про публічні закупівлі“ не визначено поняття дискримінація. В Законі України „Про публічні закупівлі“ є стаття 5 „Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників“, що передбачає принципи, за якими здійснюються закупівлі та повинні відноситися (застосовуватися) однаково до всіх учасників без виключення. Слід зазначити, що дискримінація – це не рівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам оголошення, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України „Про публічні закупівлі“ для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до оголошення, що були б зручними для нього особисто.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерним комітетом комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів“ Полтавської обласної ради розглянуто запитання до процедури щодо типу матриці IPS та інформуємо про наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі“ тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до п. 6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 403 (далі - Порядок та умови), визначено, що закупівля ноутбуків здійснюється згідно з вимогами типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого МОН. Тобто, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 „Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти“ (зі змінами).
Така ж позиція викладена і у Спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216. Зміст Типового переліку був визначений за результатами громадського обговорення, проведеного Міністерством освіти і науки України, за участю представників виробників та потенційних постачальників продукції таким чином, щоб одночасно забезпечити відповідність закуповуваного обладнання новітнім освітнім технологіям і методам навчання та забезпечити необхідний рівень конкуренції та рівня цін при здійсненні закупівель, запобігти корупції та зловживанням.
Слід зазначити, що у Додатку 2 до Тендерної документації Замовника зазначено: у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз „або еквівалент“. Під „еквівалентом“ слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації.
Виробниками матриці IPS є: AU Optronics; Acer; BOE; Japan Display Inc; LG Display; Panasonic Liquid Crystal Display Co, Ltd; Samsung; Sony. Отже, коло потенційних учасників ніяк не обмежено, та не має жодного порушення чинного законодавства.
Учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства.
Зауважимо, що згідно з посиланням, зазначеним у запитанні (https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html), зареєстрованим є не „тип матриці“, яка має бути виготовлена за технологією IPS (тобто In-Plane Switching), а торгівельна марка та її логотип, з описом його графічного зображенням, кольорів логотипу, його можливого використання.
Також зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається нанесення вказаної вами торгівельної марки на обладнання, що є предметом Закупівлі, або будь-яке інше застосування зазначеної торгової марки та її логотипу, а вимагається лише підтвердження відповідності типу матриці відеомонітора пропонованого ноутбука зазначеній технології IPS (яка використовується різними виробниками).
Окремо зазначимо, що Законом України „Про публічні закупівлі“ не визначено поняття дискримінація. В Законі України „Про публічні закупівлі“ є стаття 5 „Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників“, що передбачає принципи, за якими здійснюються закупівлі та повинні відноситися (застосовуватися) однаково до всіх учасників без виключення. Слід зазначити, що дискримінація – це не рівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам оголошення, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України „Про публічні закупівлі“ для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до оголошення, що були б зручними для нього особисто.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 вересня 2021
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2021 10:30
|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2021 10:29
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" |
48 866 590,00
UAH з ПДВ
|
47 466 906,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
49 005 000,00
UAH з ПДВ
|
47 716 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" #42116114 |
Переможець |
47 466 906,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 12:05
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:18
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 75 від 26.01.2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:10
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 75 від 26.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 11:03
|
Договір № 75 від 26.10.2021.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 10:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання | 2447 | штуки |
19 398,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Частина 5 стаття 41 Закону України "Про публічні Закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підпункт 7) частина 5 стаття 41 Закону України "Про публічні Закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання | 2447 | штуки |
18 700,00
UAH з ПДВ
|