Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Севофлуран (код ДК 021:2015 — 33600000-6 - фармацевтична продукція) (Sevoflurane)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-08-03-006237-b 74d2f3d8b40b4000b5b85cc5b39bde1b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Пахаренко

+380536756239 paxarenko@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999559
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, буд. 60/1
Контактна особа: Катерина Пахаренко
+380536756239
paxarenko@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 флакон
Севофлуран (Sevoflurane)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Sevoflurane

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки товару, та виставлення рахунку і накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 13:19
ТД Севофлуран 33661100-2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-03-006237-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 04 серпня 2021 11:46
Дискримінаційні умови закупівлі
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
У Технічних вимогах до предмета закупівлі Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через електронну систему закупівель зазначений конкретний виробник лікарського засобу та наголошено Замовником, що еквівалент не пропонувати (не буде розглядатися замовником). А також, зазначена вимога про надання оригіналу гарантійного листа від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, належної якості, зі строками придатності та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.

Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
• не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів ( ЛЗ ) - Якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.


Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) /
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме змінити вимоги Додатку №1 «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» про надання оригіналу гарантійного листа від виробника.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 12:56
Розглянувши опубліковану Вами вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини першої статті 14 Закону, спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, відповідно до вищезазначеної норми Закону, Замовник має право вказати посилання на конкретного виробника препарату, що закупляється, проте Закон не містить імперативної вимоги щодо обов’язку Замовника при проведенні спрощеної закупівлі вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються. На цій підставі, а також ґрунтуючись на власних потребах, Замовником вирішено не вказувати аналогів/еквівалентів.
Щодо вимоги про надання гарантійного листа від виробника інформуємо, що лист МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 має виключно рекомендаційний характер, а також стосується проведення відкритих торгів.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА" 48 931,10
UAH з ПДВ
48 931,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 13:34
Електронний підпис
11 серпня 2021 13:34
ЗАЙДЕКС УА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
#41335022
Переможець 48 931,10
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 10:33

Документи

13 серпня 2021 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
#41335022
48 931,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2021 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 13:02
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 12:54
Договір №141 ТОВ ЗАЙДЕКС УА.pdf укладений
26 серпня 2021 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2182,80
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 748,30
UAH (в тому числі ПДВ 3 058,30 UAH)