Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-08-03-005456-b ● 3e5a5e088ca649f3a0505975bb8af40d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993305 |
Місцезнаходження: | 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
Контактна особа: |
Ніна Зобків +380950612795 ninalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи буд. 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 12:35 |
Документація оновл..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-03-005456-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 06 серпня 2021 10:02
висновок СЕС
Шановний Замовнику, висновок СЕС не видають САМЕ на операції, у зв’язку із тим, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни у наступному вигляді: "Висновок СЕС".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 13:29
Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Беручи до уваги той факт, що предметом закупівлі є Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами, а саме - Відходи категорії В, потенційний надавач послуг, який здійснює операції щодо поводження з медичними відходами – повинен відповідати встановленим медичним критеріям безпеки та вимогам чинного законодавства. На підтвердження даного факту, вимагається надати у складі пропозиції документ - висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі.
Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином вимога, щодо надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі – є правомірною.
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Беручи до уваги той факт, що предметом закупівлі є Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами, а саме - Відходи категорії В, потенційний надавач послуг, який здійснює операції щодо поводження з медичними відходами – повинен відповідати встановленим медичним критеріям безпеки та вимогам чинного законодавства. На підтвердження даного факту, вимагається надати у складі пропозиції документ - висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі.
Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином вимога, щодо надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі – є правомірною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-03-005456-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 серпня 2021 09:59
вимога
шановний замовник, проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" було виявлено порушення та не відповідність умов оголошення, детальніше в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 15:44
1. Відповідно вимогам до предмета закупівлі Замовник не зазначає конкретний документ, який би посвідчував якість послуг, які надає Виконавець. Замовник вимагав у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документ щодо якості на розсуд Учасника. Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано у складі своєї пропозиції такі документи, як Атестат виробництва, сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 9001:2015. Замовник не заперечує та вважає достатнім таке підтвердження якості послуг Виконавця.
2. Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Відповідно до вищезазначеного, формальною помилкою є: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа».
Таким чином підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» - відсутні.
2. Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Відповідно до вищезазначеного, формальною помилкою є: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа».
Таким чином підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» - відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 22:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 22:33
|
д.у.реквізити.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 13:09
|
дог._to_pdf.pdf | укладений |
26 серпня 2021 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 9052 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |