Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-08-03-005456-b 3e5a5e088ca649f3a0505975bb8af40d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Зобків

+380950612795 ninalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Контактна особа: Ніна Зобків
+380950612795
ninalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2021 12:59
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи буд. 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 12:35
Документація оновл..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-03-005456-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 06 серпня 2021 10:02
висновок СЕС
Шановний Замовнику, висновок СЕС не видають САМЕ на операції, у зв’язку із тим, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни у наступному вигляді: "Висновок СЕС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 13:29
Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Беручи до уваги той факт, що предметом закупівлі є Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами, а саме - Відходи категорії В, потенційний надавач послуг, який здійснює операції щодо поводження з медичними відходами – повинен відповідати встановленим медичним критеріям безпеки та вимогам чинного законодавства. На підтвердження даного факту, вимагається надати у складі пропозиції документ - висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі.
Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином вимога, щодо надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі – є правомірною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-03-005456-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 серпня 2021 09:59
вимога
шановний замовник, проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" було виявлено порушення та не відповідність умов оголошення, детальніше в додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2021 15:44
1. Відповідно вимогам до предмета закупівлі Замовник не зазначає конкретний документ, який би посвідчував якість послуг, які надає Виконавець. Замовник вимагав у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документ щодо якості на розсуд Учасника. Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано у складі своєї пропозиції такі документи, як Атестат виробництва, сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 9001:2015. Замовник не заперечує та вважає достатнім таке підтвердження якості послуг Виконавця.
2. Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Відповідно до вищезазначеного, формальною помилкою є: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа».
Таким чином підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» - відсутні.

Документи подані скаржником

16 серпня 2021 09:59
Вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 114 900,00
UAH з ПДВ
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 14:07
Електронний підпис
11 серпня 2021 14:06
43. атестат виробництва.pdf
11 серпня 2021 14:06
41.Дозвіл на викидки.pdf
11 серпня 2021 14:06
37.ЗИЛ.pdf
11 серпня 2021 14:06
36.NISSAN.pdf
11 серпня 2021 14:06
35.MAN.pdf
11 серпня 2021 14:06
34.Статут + опис і змін.pdf
11 серпня 2021 14:06
33.протокол № 59.pdf
11 серпня 2021 14:06
32.протокол №38.pdf
11 серпня 2021 14:06
31.протокол №30.pdf
11 серпня 2021 14:06
29.відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 серпня 2021 14:06
28.Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2021 14:06
27.Витяг з ЄДР.pdf
11 серпня 2021 14:06
24.УКРЕКОПРОМ СУЯ 2021.pdf
11 серпня 2021 14:06
22.УКРЕКОПРОМ СЕУ 2021.pdf
11 серпня 2021 14:06
21.Розширення ліцензії.pdf
11 серпня 2021 14:06
12.Вантажники.pdf
11 серпня 2021 14:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 09:50

Документи

16 серпня 2021 09:50
Електронний підпис
16 серпня 2021 09:49
Обрання.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 09:50
Електронний підпис
16 серпня 2021 09:49
Обрання.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 22:35
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 22:33
д.у.реквізити.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 13:09
дог._to_pdf.pdf укладений
26 серпня 2021 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 9052
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 519,50
UAH