Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для Нової української школи за кодом ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі"
Очікувана вартість
85 300,00 UAH
UA-2021-08-03-003761-a 68353821f209495ba1843322b25f147e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водолазька Дарина Олегівна

+380456727232 vk44141598@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Студениківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44141598
Місцезнаходження: 08421, Україна , Київська обл., село Студеники, вулиця Переяславська, будинок 19
Контактна особа: Водолазька Дарина Олегівна
+380456727232
vk44141598@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 21:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2021 21:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 21:34
Початок аукціону: 13 серпня 2021 11:31
Очікувана вартість: 85 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Шкільні меблі для Нової української школи за кодом ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниці 700х500х640-700 мм (4-6група) (колір уні жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 шт
Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниці 700х500х640-700 мм (4-6група) (колір зелена вода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 шт
Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниці 700х500х640-700 мм (4-6група) (колір лаванда)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу 3062х430х1865
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
37 шт
Стілець учнівський 380х360х700-780 мм (4-6 група) (колір сірий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару здійснюється Покупцем в національній валюті України у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаної представниками Покупця та Постачальника видаткової та/або товарно-транспортної накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 серпня 2021 15:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
10 серпня 2021 15:19
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:15
Протокол