Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")
Очікувана вартість
1 214 653,00 UAH
UA-2021-08-03-002732-a ● bcb60b7699c143138369ac7b5367a318
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Черемісіна Лілія Олександрівна +380615336284 liliyacheremisina790@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 16:07 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 214 653,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 073,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71110, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул.Серафимовича,139
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 14:22 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до оголошення та вимог.docx | |
04 серпня 2021 14:22 |
ВИМОГИ в новій редакції.doc | |
04 серпня 2021 14:22 |
Оголошення в новій редакції.docx | |
03 серпня 2021 16:03 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
04 серпня 2021 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 14:22 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до оголошення та вимог.docx
|
|||
04 серпня 2021 14:22 |
ВИМОГИ в новій редакції.doc
|
|||
04 серпня 2021 14:22 |
Оголошення в новій редакції.docx
|
|||
03 серпня 2021 16:03 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно досвіду роботи щодо предмету закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2021 11:44
Дата відповіді: 06 серпня 2021 09:34
Вимога Замовника: "Досвід роботи щодо предмету закупівлі не менше 5-ти років, для підтвердження якого необхідно надати аналогічний договір (не менше двох) за відповідний період, а саме: за 2015 - 2020рр." є дискримінаційною, тому що виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають досвід роботи з 2015 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають досвід та аналогічні договори за менший період. Пропонуємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до ст. 16 закону України "Публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Окремо необхідно звернути увагу, що ліфти є об’єктами підвищеної небезпеки.
Отже, учаснику необхідно мати досвід виконання ключових видів робіт протягом 2015-2020 років. Замовник для підтвердження можливості виконання Учасниками робіт по об’єкту, визначив період за який Учасник може надати аналогічні договори - з 2015 року по 2020 рік. Учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним у період з 2015 року по 2020 рік.
Також зазначаємо, що статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, учаснику необхідно мати досвід виконання ключових видів робіт протягом 2015-2020 років. Замовник для підтвердження можливості виконання Учасниками робіт по об’єкту, визначив період за який Учасник може надати аналогічні договори - з 2015 року по 2020 рік. Учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним у період з 2015 року по 2020 рік.
Також зазначаємо, що статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Стосовно досвіду роботи не менше 5-ти років
Дата подання: 06 серпня 2021 09:57
Дата відповіді: 09 серпня 2021 08:26
Виходячи з роз’яснення Замовника, "учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним у період з 2015 року по 2020 рік", тобто, надання учасником аналогічних договорів за 2018,2019 та 2020 роки буде відповідати вимогам Замовника та достатньо для підтвердження досвіду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учаснику необхідно мати досвід виконання ключових видів робіт протягом 2015-2020 років. Замовник для підтвердження можливості виконання Учасниками робіт по об’єкту, визначив період за який Учасник може надати аналогічні договори - з 2015 року по 2020 рік. Учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним у період з 2015 року по 2020 рік.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-03-002732-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:38531207
Дата подання: 01 вересня 2021 15:33
ВИМОГА щодо дискваліфікації ТОВ ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ
03.08.2021 через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, надалі – Замовник, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-03-002732-a та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Тендерні пропозиції для участі в закупівлі було надано трьома учасниками:
- КП БМР "МІСЬКЛІФТ",
- ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ»,
- ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ».
На підставі Протоколу №473/2021 від 30.08.2021р. була відхилена пропозиція ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» на №473/2021 від 30.08.2021р. на суму 1 100`000,00 грн. як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Учасником у складі тендерної документації надано гарантійний лист для підтвердження Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» з урахуванням прихованих робіт, але окремо відсутні документи з переліком прихованих робіт.
2. Також учасником у Додатку № 7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД не підтверджено особу IV групи з електробезпеки, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів.
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» не може погодитися з таким рішенням Замовника.
1) Стосовно ненадання учасником документів з переліком прихованих робіт повідомляємо, що в Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» Замовником не зазначено, які саме документи з переліком прихованих робіт повинен надати учасник та на якому етапі проведення закупівлі. Також в Додатку №4 взагалі відсутні приховані роботи. Враховуючи це, ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» не надало у складі тендерної документації перелік прихованих робіт, які також не включені в розрахунок договірної ціни (кошторис).
2) Щодо ненадання учасником підтвердження особи IV групи з електробезпеки, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів, повідомляємо наступне.
Згідно Додатку №7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, до довідки включаються працівники робочих професій.
Особа, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів та має IV групи з електробезпеки, являється інженерно-технічним персоналом і не підпадає під категорію «працівників робочих професій». Вимоги щодо надання Довідки про наявність інженерно-технічного персоналу Замовником не було прописано в тендерній документації. Тому ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» надано ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД згідно Додатку №7, що повністю відповідає вимогам спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно частин 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, передбачено накладання штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) зокрема за такі дії, як
безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Розгорнути
Згорнути
Тендерні пропозиції для участі в закупівлі було надано трьома учасниками:
- КП БМР "МІСЬКЛІФТ",
- ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ»,
- ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ».
На підставі Протоколу №473/2021 від 30.08.2021р. була відхилена пропозиція ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» на №473/2021 від 30.08.2021р. на суму 1 100`000,00 грн. як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Учасником у складі тендерної документації надано гарантійний лист для підтвердження Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» з урахуванням прихованих робіт, але окремо відсутні документи з переліком прихованих робіт.
2. Також учасником у Додатку № 7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД не підтверджено особу IV групи з електробезпеки, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів.
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» не може погодитися з таким рішенням Замовника.
1) Стосовно ненадання учасником документів з переліком прихованих робіт повідомляємо, що в Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» Замовником не зазначено, які саме документи з переліком прихованих робіт повинен надати учасник та на якому етапі проведення закупівлі. Також в Додатку №4 взагалі відсутні приховані роботи. Враховуючи це, ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» не надало у складі тендерної документації перелік прихованих робіт, які також не включені в розрахунок договірної ціни (кошторис).
2) Щодо ненадання учасником підтвердження особи IV групи з електробезпеки, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів, повідомляємо наступне.
Згідно Додатку №7 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, до довідки включаються працівники робочих професій.
Особа, яка відповідає за організацію робіт з ремонту ліфтів та має IV групи з електробезпеки, являється інженерно-технічним персоналом і не підпадає під категорію «працівників робочих професій». Вимоги щодо надання Довідки про наявність інженерно-технічного персоналу Замовником не було прописано в тендерній документації. Тому ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» надано ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД згідно Додатку №7, що повністю відповідає вимогам спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно частин 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, передбачено накладання штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) зокрема за такі дії, як
безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника переглянути своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 09:55
Замовник у відповідності до Додатку №3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")» згідно ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» просив зазначити у Довідці про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми Додатку №7, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Особи, зазначені в цьому розділі, повинні мати групи з електробезпеки, що підтверджують відповідні документи, не нижче: - IV - особа, відповідальна за організацію робіт з ремонту ліфтів; - III - електромеханіки, які здійснюють ремонт ліфтів. Також звертаємо увагу що Замовником у ДОДАТКУ № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі :«Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")» ДК 021:2015: 45310000-3 [Електромонтажні роботи], зазначено, що учасник надає перелік видів робіт, які вимагають складання актів на приховані роботи. Для підтвердження цих зобов’язань Учасник повинен був надати у складі пропозиції гарантійний лист, який друкується на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-03-002732-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:38531207
Дата подання: 01 вересня 2021 14:28
Вимога про відхилення пропозиції ТОВ ЗАПОРІЖЛІФТ
03.08.2021 через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, надалі – Замовник, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-03-002732-a та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Тендерні пропозиції для участі в закупівлі було надано трьома учасниками:
- КП БМР "МІСЬКЛІФТ",
- ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ»,
- ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ».
На підставі Протоколу №473/2021 від 30.08.2021р. була відхилена пропозиція ТОВ ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ на №473/2021 від 30.08.2021р. на суму 1 100`000,00 грн. як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Учасником у складі тендерної документації надано гарантійний лист для підтвердження Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» з урахуванням прихованих робіт, але окремо відсутні документи з переліком прихованих робіт.
Протоколом №478/2021 від 31.08.2021р. учасника ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ» із ціновою пропозицією 1`185`535,00 грн. було визнано переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Уважно вивчивши документи пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ», нами було встановлено, що у складі тендерної документації учасника також відсутні документи з переліком прихованих робіт.
Тобто, за ненадання документів з переліком прихованих робіт, Замовник одного учасника дискваліфікує, а другого – визнає переможцем закупівлі, тим саме порушуючи принцип недискримінації учасників закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно частин 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, передбачено накладання штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) від 25 5000 до 51 000 грн., зокрема за такі дії:
▪️ невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій;
▪️ підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
- відхилити пропозицію ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Розгорнути
Згорнути
Тендерні пропозиції для участі в закупівлі було надано трьома учасниками:
- КП БМР "МІСЬКЛІФТ",
- ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ»,
- ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ».
На підставі Протоколу №473/2021 від 30.08.2021р. була відхилена пропозиція ТОВ ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ на №473/2021 від 30.08.2021р. на суму 1 100`000,00 грн. як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Учасником у складі тендерної документації надано гарантійний лист для підтвердження Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул. Серафимовича, 139 (ОСББ "Серафимовича, 139")» з урахуванням прихованих робіт, але окремо відсутні документи з переліком прихованих робіт.
Протоколом №478/2021 від 31.08.2021р. учасника ТОВ «ЗАПОРІЖЛІФТ» із ціновою пропозицією 1`185`535,00 грн. було визнано переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Уважно вивчивши документи пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ», нами було встановлено, що у складі тендерної документації учасника також відсутні документи з переліком прихованих робіт.
Тобто, за ненадання документів з переліком прихованих робіт, Замовник одного учасника дискваліфікує, а другого – визнає переможцем закупівлі, тим саме порушуючи принцип недискримінації учасників закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно частин 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, передбачено накладання штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб Замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) від 25 5000 до 51 000 грн., зокрема за такі дії:
▪️ невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню;
▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій;
▪️ підписання з учасником договору, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
- відхилити пропозицію ТОВ "ЗАПОРІЖЛІФТ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-002732-a, «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2021 09:56
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ" у складі тендерної документації на відповідність до ДОДАТКУ № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі :«Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку вул.Серафимовича,139 (ОСББ "Серафимовича,139")» ДК 021:2015: 45310000-3 [Електромонтажні роботи], надано Лист-гарантію вих.№143 від 16.08.2021р. де підтверджено що в даному предметі закупівлі відсутні роботи, які вимагають складання актів на приховані роботи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП БМР "Міськліфт" |
880 047,40
UAH з ПДВ
|
880 047,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Донбасстройінжиніринг |
1 186 535,30
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ" |
1 198 655,50
UAH з ПДВ
|
1 185 535,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП БМР "Міськліфт" #30375290 |
Відхилено |
880 047,40
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 14:00
|
ТОВ Донбасстройінжиніринг #38531207 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 15:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ" #23876964 |
Переможець |
1 185 535,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 15:20
|
доп.угода 3 дог.350.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:12
|
доп.угода 2 договору 350.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 17:11
|
доп.угода 1_2.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2021 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 15:19
|
д.350 доп.угода 1.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 16:33
|
договір | укладений |
07 вересня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до преамбули договору, та виклавши її в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.2 Розділу 3 Договору №350 від 07.09.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.5.1 розділу 5 Договору "Права та обовязки сторін", виклавши його в наступній редакції: "Провести оплату дольової участі, визначеної цим Договором для Сторони 2, в повному обсязі на рахунок Підрядника до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 "Графік виконання робіт" до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |