Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі з доставкою
Очікувана вартість
196 500,00 UAH
UA-2021-08-03-002417-b a150d1620d34400ea8ff1c2954ac671d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Глазунова

+380994493053 osvitazakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСАЛТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41042215
Місцезнаходження: 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, буд. 15
Контактна особа: Ірина Глазунова
+380994493053
osvitazakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 15:00
Очікувана вартість: 196 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції. Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штуки
шкільні меблі з доставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62560, Україна, Харківська область, смт Старий Салтів, вул. Перемоги 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції. Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».

Сума забезпечення: 5800 UAH
03 серпня 2021 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 10:29
Мебель 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ДЕМА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 186 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 серпня 2021 12:21
Електронний підпис
12 серпня 2021 12:20
Електронний підпис
12 серпня 2021 12:16
цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2021 18:09
Електронний підпис
11 серпня 2021 17:00
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:58
80280 Педвимоги .pdf
11 серпня 2021 16:58
80383 Педвимоги.pdf
11 серпня 2021 16:58
80463 Педвимоги.pdf
11 серпня 2021 16:58
80464 Педвимоги.pdf
11 серпня 2021 16:58
ISO 14001-2015-меблі.pdf
11 серпня 2021 16:58
Аналогічні договора .pdf
11 серпня 2021 16:58
Арт-пром Висновок ДСЕ 3.PDF
11 серпня 2021 16:58
Лист-відгук ЦПТО.pdf
11 серпня 2021 16:58
технічні паспорти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕМА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕМА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2158413399
Переможець 186 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 13:27

Документи

16 серпня 2021 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕМА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2158413399
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:59
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 12:40
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 12:11
протокол.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 15:29
Додаткова угода №65.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 08:47
Untitled.FR12.pdf укладений
26 серпня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 82890,00 грн., за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 93243,00 грн., за рахунок коштів місцевого бюджету в сумі 9867,00 грн..
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 186 000,00
UAH