Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Meat (beef of the I category, the block from meat on bones (beef) of the first grade frozen)
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2022-03-12-000399-c | |
UA-2022-06-08-005240-a | |
UA-2023-01-30-004338-a |
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 15:40 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 15:40 |
Очікувана вартість: | 816 672 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 084 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 10 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 3 роки |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8167000 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2021 17:01 |
Enquiries until: | 07 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2021 17:00 |
Planned auction date: | 10 січня 2022 15:40 |
Information
Estimated total value: | 816 672 160 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 084 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 10 |
Agreement duration: | 3 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рахунки-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлені накладні, акти приймання. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 11:23 |
Перелік змін ТД 3.doc | |
05 листопада 2021 11:23 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди.doc | |
05 листопада 2021 11:23 |
ТД рамки м_ясо у новій редакції 3.doc | |
02 листопада 2021 08:42 |
Перелік змін ТД 2.doc | |
08 жовтня 2021 14:52 |
Перелік змін ТД 1.doc | |
08 вересня 2021 15:13 |
Перелік змін ТД .doc |
05 листопада 2021 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:23 |
Перелік змін ТД 3.doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:23 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди.doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 11:23 |
ТД рамки м_ясо у новій редакції 3.doc
|
|||||||||||||||
02 листопада 2021 08:42 |
Перелік змін ТД 2.doc
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2021 14:52 |
Перелік змін ТД 1.doc
|
|||||||||||||||
08 вересня 2021 15:13 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від Учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній форм, у якій зазначаються обґрунтовані причини не подання Учасником документу.
Серед інших документів, передбачених тендерною документацією для підтвердження досвіду Учасник має право надати договір укладений з контрагентом згідно норм Цивільного кодексу України.
Відповідно до статті 15 Закону України про публічні закупівлі «Укладення рамкових угод здійснюється за результатами проведення відкритих торгів з урахуванням вимог цієї статті.
Оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди повинно містити зокрема наступну інформацію:
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єктів санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок в перед» повинні бути за останній період, який передує даті подання тендерної пропозиції Учасника.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування є державна мова.
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
При цьому тендерна документація не містить вимог щодо перекладу документу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача в разі його складання українською мовою з окремими посиланнями на назви та термінологію викладеними мовами іншими ніж українська.
Також відповідно до постанови Верховної ради «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України.
Згідно діючого законодавства України відсутній механізм перекладу та не визначено уповноваженого органу з питань перекладу вказаних актів законодавства та їх переклад станом на дату визначену для подачі тендерних пропозицій не здійснено, вказані нормативні та нормативно правові акти (акти законодавства Союзу РСР) офіційно опубліковані російською мовою.
Згідно вимог пункту 19.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури повинні надати протокол випробувань або експертний висновок, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством та визначення значення для яких здійснюється лабораторіями акредитованими в установленому порядку на території України.
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з тендерною документацією, нами виявлено встановлену дискримінаційну вимогу, яка обмежує участь широкого кола учасників, порушує принципи рівного ставлення до потенційних учасників та право на участь у даній процедурі закупівлі.
Так, пунктом 19.1. Додатку 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» до Тендерної документації на закупівлю товару код CPV згідно ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) визначено, що з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати ряд документів, зокрема, але не виключно, «Санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. До висновків мають додаватися протоколи випробувань, видані за результатами проведення санітарно-епідеміологічної експертизи.»
В свою чергу, така вимога, є дискримінаційною, та такою, що неможливо виконати з огляду на наступне.
Відповідно до статті 29 Розділу V Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, державна реєстрація об’єктів санітарних заходів (видача Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи) на харчові продукти не проводиться.
Лише підлягають Державній реєстрації:
1) новітні харчові продукти;
2) харчові добавки;
3) ароматизатори, за виключенням окремої групи ароматизаторів, визначених центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я;
4) ензими;
5) допоміжні матеріали для переробки, та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які вперше вводяться в обіг та/або вперше використовуються на території України;
6) вода питна, яку планується віднести до категорії "вода природна мінеральна".
Предметом даної процедури закупівлі є харчові продукти, а саме: 5110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений).
У відповідності до статті 29 Розділу V Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі яловичини І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений не надаються, а тому виконати дану вимогу тендерної документації неможливо.
Таким чином, вимога щодо надання санітарно-гігієнічних висновків, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та протоколів випробувань, видані за результатами проведення санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідає нормам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення технічних вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи це, тендерна документація в цій частині потребує внесення відповідних змін.
Звертаємось до Вас з даної вимогою внести зміни та привести тендерну документацію у відповідності до норм Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що у разі, якщо Замовником буде проігноровано дану вимогу, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Порушення 1. Відповідно до пп. 19.1 п. 19 Додатку 2 до Тендерної документації, з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. До висновків мають додаватися протоколи випробувань, видані за результатом проведення санітарно- епідеміологічної експертизи.
По-перше, чинним законодавство не передбачає такої форми документа, як "санітарно-гігієнічні висновки".
Відповідно до ст. 1 Закону України " Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", документом установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Порядок та підстави видачі такого висновку врегульовані Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".
20.09.2015 року Закон Укрїани "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" було доповнено статтею 1-1, відповідно до змісту якої сфера дії закону (положення цього закону) не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Отже, потенційні учасники позбавлені можливості виконати вказану вимогу замовника та, у встановленому законодавством порядку, отримати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти, які є предметом даної закупівлі.
Крім того, визначаючи вказану умову, замовником також не було конкретизоване на чиє ім'я мав би бути виданий такий висновок (учасника чи виробника). Вказане надалі могло б призвести до неоднозначних тлумачень вказаної вимоги, що не відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель .
Порушення 2. Відповідно до пп. 19.1 п. 19 Додатку 2 до Тендерної документації, з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати сертифікат відповідності на товар, що пропонується до закупівлі
З 01.01.2018 р. в Україні відмінена сертифікація продукції в системі УкрСЕПРО, яка здійснювалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію".
Наразі, згідно ч. 2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", сертифікація харчових продуктів необов’язкова, крім процедури видачі міжнародного сертифіката.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Разом з цим, відповідно до ст. 1 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", документами про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до ч. 7 ст. 26 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Таким чином, наголошуємо, що декларація виробника (яка також вимагається відповідно до пп. 19.1) є єдиним належним документом, який засвідчує відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах, в тому числі щодо безпечності та якості.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛДЕНЕ, ПРОСИМО УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ, ШЛЯХОМ ВИКЛЮЧЕННЯ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ ЩОДО НАДННЯ:
- санітарно-гігієнічних висновків, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та протоколів випробувань, виданих за результатом проведення санітарно-епідеміологічної експертизи.
-сертифікату відповідності на товар, що пропонується до закупівлі.
Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення державних закупівель, звужує коло потенційних учасників, оскільки з 20 вересня 2015 року в Україні набули чинності більшість положень євроінтеграційного закону № 4179а “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів”. Документ був прийнятий Верховною Радою України з метою гармонізації законодавства України до законодавства ЄС в сфері безпеки і якості харчових продуктів. З набранням чинності зазначених норм для всієї харчової продукції, крім дитячого харчування, було скасовано обов’язкове оформлення висновків СЕС. Так, як Замовник вимагає надати саме Санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, то цим самим він порушує принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки надати даний документ можуть лише учасники (виробники) , які отримали його до 20.09.2015 року, а всі інші втрачають можливість прийняти участь у даній процедурі закупівель.
Отже, просимо Замовника виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи зазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Але відповідно до системи прозорро - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-03-002398-c проводить не відкриті торги а ПРОЦЕДУРА ТОРГІВ - Укладання рамкової угоди
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до статті 15 Закону України про публічні закупівлі «Укладення рамкових угод здійснюється за результатами проведення відкритих торгів з урахуванням вимог цієї статті.
Оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди повинно містити зокрема наступну інформацію:
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Враховуючи зазначене, Вашу вимогу залишено без задоволення.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНД КОНСАЛТ" вимогам пп. 14.2. пункту 14 Додатку 2 та пп. 18.4 пункту 18 Додатку 2 та яку "недостовірну" інформацію Замовник вбачає у наданих документах.
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНД КОНСАЛТ" вимогам тендерної документації.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема:
Учасником у складі тендерної пропозиції подано рішенням про реєстрацію потужності ТОВ «МІТ-МІКС» з особистим реєстраційним номером № r-UA-10-01-609, а не рішення реєстрації, отримане самим учасником .
Після повідомлення про усунення недоліків протягом 24 годин, учасником надано пояснення про те, що вказані транспортні засоби використовуються учасником у зв’язку з експлуатацією іншої, належної йому зареєстрованої потужності, тому їх окрема реєстрація як потужності оператором ринку не потрібна. Але вимогами тендерної документації чітко встановлено, що учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про транспорт, що планується застосовувати для транспортування предмету закупівлі» кінцевому споживачу.
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику було надіслано повідомлення щодо необхідності протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати відповідну інформацію та/або документи, про те товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» протягом 24 годин не було усунуто невідповідності у тендерній пропозиції та не надано відповідної інформації та/або документів.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» не відповідає вимозі підпункту 14.2 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації.
б) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, зокрема:
Підпунктом 18.4. пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації передбачено на виконання вимог ст.22 Закону України № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці (які передують даті подання тендерної пропозиції Учасника), що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Відповідно до інформації, що знаходиться у відкритому доступі та оприлюднена на офіційному інтернет-порталі електронної системи закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/ та Єдиному веб-порталі використання публічних коштів за посиланням https://spending.gov.ua/, надані журнали не містять інформації щодо деяких постачальників продукції, що поставлялась державним органам за вказаний період.
Отже, учасником не надано документів, що підтверджують виконання Учасником заходів по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед" за 3 (три) останні місяці, відповідно тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» не відповідає вимозі підпункту 18.4. пункту 18 Додатку № 2 до тендерної документації. Документи надані учасником містять недостовірну інформацію.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 грудня 2021 17:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000003 ● 462f5143bbdf44d59919249bfcadebd7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-08-03-002398-c 03.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 13:46:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з постачання яловичини І категорії, блоку із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-03-002398-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 11:20:17
Інформація на запит департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляю наступне:
1. Придбання м’яса для організації харчування засуджених та ув’язнених передбачено нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 27 грудня 2001 р. № 1752, від 27 грудня 2018 р. № 1150). Нормами заміни передбачено використання в якості м’ясо (свинина, яловичина I категорії), передбаченого нормами харчування, м’ясних блоків на кістках.
Технічні та якісні характеристики до м’яса (яловичина І категорії, блок із м’яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) визначені відповідно до ГСТУ 46.019-2002 «Блоки із м'яса та субпродуктів заморожені. Загальні технічні умови» з урахуванням вимог до транспортування, подальшого зберігання та кулінарної обробки цієї продукції в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах ДКВС України.
Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм харчування (100 г на 1 особу на добу) та середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін (на основі довідки щодо ринкового дослідження очікуваної вартості предмету закупівель, виконаною ТзОВ "Інжиніринговий центр "Екскон").
Враховуючи зазначене надаю наступні документи, зокрема:
- розрахунок потреби та очікуваної вартості продуктів харчування на 2022-2024 роки;
- таблиця 4.4. Результати розрахунку очікуваної вартості окремих харчових продуктів, що входять в об’єкт дослідження, на 2022-2024 рр з урахуванням ціноутворюючих чинників описаних в таблиці 4.1, в грнз ПДВ за 1 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за рамковою угодою 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) (UA-2021-08-03-002398-c) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000024 ● 866ec93382f944e383d75754ca86e60c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-08-03-002398-c 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРИОТА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "ГАЛЬЧАНСЬКИЙ ФЕДІР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:45
|