Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15610000-7 Products of the flour and cereal industry (wheat flour I grade)
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2022-06-09-004104-a | |
UA-2023-01-30-004763-a | |
UA-2022-02-15-001885-c |
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 11:57 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 318 829 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 595 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 10 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 3 роки |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3189000 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2021 15:49 |
Enquiries until: | 07 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 листопада 2021 17:00 |
Planned auction date: | 20 грудня 2021 11:57 |
Information
Estimated total value: | 318 829 950 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 595 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 10 |
Agreement duration: | 3 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рахунки-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлені накладні, акти приймання. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 10:38 |
Перелік змін ТД 3 .doc | |
05 листопада 2021 10:38 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди.doc | |
05 листопада 2021 10:38 |
ТД рамки борошно у новій редакції 3.doc | |
02 листопада 2021 08:15 |
Перелік змін ТД 2 .doc | |
08 жовтня 2021 14:57 |
Перелік змін ТД 1 .doc | |
08 вересня 2021 14:33 |
Перелік змін ТД .doc |
05 листопада 2021 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 10:38 |
Перелік змін ТД 3 .doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 10:38 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди.doc
|
|||||||||||||||
05 листопада 2021 10:38 |
ТД рамки борошно у новій редакції 3.doc
|
|||||||||||||||
02 листопада 2021 08:15 |
Перелік змін ТД 2 .doc
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2021 14:57 |
Перелік змін ТД 1 .doc
|
|||||||||||||||
08 вересня 2021 14:33 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учаснику процедури закупівлі необхідно надати документи, які підготовлені відповідно до вимог чинного законодавства та Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами
Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Лабораторні дослідження необхідно провести відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства
Борошно пшеничне І сорту має відповідати ГСТУ 46.004-99 або ТУ з показниками не гіршими, ніж у ГСТУ 46.004-99.
Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Відповідно до пункту 3.8.2 ГСТУ 46.004-99 борошно пшеничне пакують в тканинні мішки не нижче 3 категорії згідно з ГОСТ 19317, або в 4-5 шарові паперові мішки згідно з ГОСТ 2226 з мішками-вкладишами згідно з ГОСТ 19360, або в паперові мішки і пакети згідно з ТУ У 00951706-002, або в мішки з поліпропіленових ниток згідно з ТУ У 20428705-001. Мішки для пакування повинні бути цілими, міцними, чистими, сухими, не зараженими шкідниками і не повинні мати сторонніх запахів.
Згідно ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами «Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Оператори ринку зобов’язані:
1) забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу;
2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;» У зв’язку з бажанням Замовника ніяким чином не обмежувати коло потенційних учасників, у тендерній документації вимога щодо надання документів не обмежена конкретним переліком документів , а вимагає надати будь-які документи, які належним чином будуть підтверджувати виконання вимог законодавства.
Перелік показників щодо контролю якості та безпеки продукції визначається вимогами нормативної документації, згідно якої вироблено продукт (ГСТУ 46.004-99 або ТУ з показниками не гіршими, ніж у ГСТУ 46.004-99) та вимогами Наказу МОЗ від 13.05.2013 № 368 «Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм "Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах"
У тендерній документації у Додатку 3 чітко визначені вимоги замовника до предмету закупівлі та його пакування. Вимоги до пакування встановлені наступним чином : «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.» Замовник не обмежує потенційних учасників у виборі пакування. Діючими стандартами на пакування в залежності від того, яке саме пакування: 10 кг, 25 кг, 50 кг або інше планують використовувати потенційний учасник, передбачені всі складові пакування і відповідно - саме стандартами визначається на які складові потрібні висновки СЄС. Потенційні учасники закупівлі повинні у своїй діяльності додержуватись вимог діючого законодавства та не здійснювати тиск на тендерний комітет шляхом безпідставних звинувачень.
Документ, що засвідчує відповідність технічних умов вимогам безпеки для здоров’я і життя людини повинен встановлювати відповідність медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини відповідно до положень Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасник по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єктів санітарних заходів за принципом «крок назад» та «крок в перед» повинні бути за останній період, який передує даті подання тендерної пропозиції Учасника.
Згідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно до підпункту 16.1 тендерної документації Учасник повинен подати лист в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору (ів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договору (ів) (з усіма додатками), що включають постачання предмету закупівлі.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предметом закупівлі у даній процедурі, тобто товаром, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, є борошно пшеничне І сорту
Так, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів та інформацію про виконання аналогічних договорів, предметом поставки яких є предмет закупівлі за даною процедурою закупівлі.
З метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати зокрема:
- Протокол випробувань або експертний висновок, виданий акредитованою в установленому порядку лабораторією, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою нормативно-правових актів і актів індивідуальної дії, діловодства і документообігу органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування є державна мова.
Умовами тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
При цьому тендерна документація не містить вимог щодо перекладу документу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача в разі його складання українською мовою з окремими посиланнями на назви та термінологію викладеними мовами іншими ніж українська.
Також відповідно до постанови Верховної ради «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України.
Згідно діючого законодавства України відсутній механізм перекладу та не визначено уповноваженого органу з питань перекладу вказаних актів законодавства та їх переклад станом на дату визначену для подачі тендерних пропозицій не здійснено, вказані нормативні та нормативно правові акти (акти законодавства Союзу РСР) офіційно опубліковані російською мовою.
Згідно вимог пункту 19.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури повинні надати протокол випробувань або експертний висновок, за результатами проведення випробувань зразків предмету закупівлі, що пропонується учасником, за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством та визначення значення для яких здійснюється лабораторіями акредитованими в установленому порядку на території України.
Вимоги про усунення порушення
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону Відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.4, 18.5 та 18.6 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» частини 3 вимагаємо пояснити, у чому саме полягає така невідповідність у вищезазначених пунктах та підпунктах, тому що ніякої конкретики Замовник не надав по цім пунктам та підпунктам, а обійшовся загальною причиною відхилення.
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пунктупершого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3 та 18.5 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації).
Законом Україні «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника на звернення до Замовника з вимогою пояснення та конкретизації причин невідповідності. Зокрема, у частині третій статті 31 зазначено, що учасник який вважає, що його пропозицію було відхилено без належного обґрунтування, може звернутися безпосередньо до замовника з вимогою, щодо надання додаткової інформації, що має стосуватися причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Зокрема Замовник зобов`язаний висвітлити обґрунтовану та фактично підкріплену позицію у відповіді, що має бути надана не пізніше як через п`ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і завантажило виправлену інформацію у відповідну електронну систему.
ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» визначає аргументацію, наведену у Протоколі тендерних пропозицій непереконливою. Таким чином, посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі», звертає до Замовника вимогу про надання конкретизованої інформації про причини відхилення пропозиції. Окремої уваги заслуговує посилання Замовника на конкретні пункти та підпункти Додатку 2 до тендерної документації, у яких він вбачає невідповідність, однак не розкриває змісту цієї категорії, та не підкріплює їх конкретними прикладами.
14.12.2021 Замовником було сформовано Протокол розгляду тендерних пропозицій, де було Пропозицію відхилено з наступних причин:
Відхилено відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4, підпунктам 18.1, 18.2, 18.3, 18.5, 18.6 та пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає підпункту 19.1 пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації).
Користуючись законним правом та умовами тендерної документації згідно за посиланням розділу V. Оцінка тендерних пропозицій…:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель,
ПП «УВК» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, а тому звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям – Замовник посилається на невідповідність пунктам та підпунктам, але не розкриває інформації, у чому саме є невідповідність тендерної документації учасника в даних пунктах та підпунктах
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000010 ● 181f90720589490ca1e67209bba4f9f5
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-11 13:12:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-03-002041-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможців та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 11:29:56
Інформація на запит департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України повідомляю наступне:
Порядок проведення процедур закупівель регулюється Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 4 статті 3 вказаного Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
1. Нормами харчування, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України (від 27 грудня 2018 р. № 1150, від 27 грудня 2001 р. № 1752), передбачено видачу хліба пшеничного з борошна 1 сорту та окремо борошна пшеничного 1 сорту. З метою економії бюджетних коштів установи виконання покарань та слідчі ізолятори здійснюють випікання хліба на власних пекарнях. Нормами заміни для випікання хліба пшеничного з борошна 1 сорту на власних пекарнях передбачено використання борошна пшеничного 1 сорту, дріжджів, олії та солі.
Технічні та якісні характеристики до борошна пшеничного 1 сорту визначені відповідно до ГСТУ 46.004-99 «Борошно пшеничне. Технічні умови».
Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм харчування (10 г на 1 особу на добу), норм заміни для приготування хліба (375 г на 1 особу на добу) та середньої чисельності засуджених та ув’язнених в установах ДКВС України у 2020 році (51398 осіб).
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін (на основі довідки щодо ринкового дослідження очікуваної вартості предмету закупівель, виконаною ТзОВ "Інжиніринговий центр "Екскон").
Враховуючи зазначене надаю наступні документи, зокрема:
- розрахунок потреби та очікуваної вартості продуктів харчування на 2022-2024 роки;
- таблиця 4.4. Результати розрахунку очікуваної вартості окремих харчових продуктів, що входять в об’єкт дослідження, на 2022-2024 рр з урахуванням ціноутворюючих чинників описаних в таблиці 4.1, в грнз ПДВ за 1 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за рамковою угодою 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне І сорту) (UA-2021-08-03-002041-c) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000035 ● 858dab94c0e949fa82593b233d8044f7
- Статус: вирішено ● Дата: 14 вересня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-08-03-002041-c 03.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-03-002041-c, який опубліковано Департаментом моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України 17 червня 2022 року на веб-порталі PROZORRO та відповідно частини 8 статті 8 Закону надаю аргументовані заперечення до висновку, а саме: Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Відповідно до ч. 2.ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 14 грудня 2022 року на веб-сайті Уповноваженого органу оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, що підтверджується змістом веб-сайту Уповноваженого органу - автоматично сформований протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону у форматі PDF та HTML, а також із зазначенням пунктів тендерної документації, яким не відповідають тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі – ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (Додаток 1 додається). 15 грудня 2021 від ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» надійшли вимоги (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6), щодо уточнення причин відхилення їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов‘язано його початок». Замовником відповідно до ч. 3. ст. 31 Закону на 5 день, а саме 20.12.2021 (18.12.2021 та 19.12.2021 вихідні дні – субота та неділя) прийнято рішення щодо опублікування додаткової інформації на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» Проте, опублікувати додаткову інформацію на вимоги ПП «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СЕЛЕСТА-ТОРГ» та ТОВ «ТАЛАРИА ТРЕЙД» (UA-2021-08-03-002041-c.c4, UA-2021-08-03-002041-c.b5, UA-2021-08-03-002041-c.b6) через авторизований електронний майданчик «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» 20.12.2021 було технічно неможливо, оскільки дану процедуру закупівлі було переведено з етапу оскарження перекваліфікації на слідуючий етап –аукціон. З метою належного виконання вимог Закону та враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення (Додаток 2 додається) надіслати відповіді на зазначені вимоги на електронні адреси учасників процедури закупівлі, які зазначені в їх тендерних пропозиціях, а саме: - товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЛАРИА ТРЕЙД» – tendertalariatrade@ukr.net (Додаток 3 додається); - товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕСТА-ТОРГ» – t0990000112@gmail.com (Додаток 4 додається); - приватне підприємство «УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ» – 4250237uvk@gmail.com (Додаток 5 додається). Також надаю лист-роз’яснення фахівців майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» щодо технічних можливостей майданчика (Додаток 6 додається) Враховуючи вищевказане інформуємо, що Замовник не погоджується з висновком Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі та в порядку, передбаченому діючим законодавством, буде оскаржувати його до суду
2022-06-22 12:52:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Замовником надано документи, що підтверджують усунення порушення
2022-09-14 10:09:44
Оскарження в суді
Опис: | 28.06.2022 до окружного адміністративного суду м. Києва за № 1109 від 28.06.2022 подано позовну заяву. Номер впровадження та дату відкриття впровадження в суді буде надано додатково |
Дата публікації: | 30 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/9689/22 |
Дата відкриття провадження: | 04 липня 2022 |
Документи:
01 вересня 2022 17:17
|
Електронний підпис |
01 вересня 2022 17:09
|
Ухвала |
30 червня 2022 17:01
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «Р-Продакт» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАРИА ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛЕСТА-ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:34
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ВИНОРОБНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 16:25
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Р-Продакт» |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" #43996829 |
Переможець |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" #44148420 |
Переможець |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 12:04
|
ТОВ «Р-Продакт» #41291103 |
Переможець |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 12:05
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП #39925482 |
Переможець |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 12:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 грудня 2021 12:07
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" |
317 510 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Р-Продакт» |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
318 812 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
борошно пшеничне І сорту | ||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СВН" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 14.64 UAH з ПДВ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРЕН РІТЕЙЛ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 14.64 UAH з ПДВ |
ТОВ «Р-Продакт» |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 14.7 UAH з ПДВ |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 14.7 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
Рамкова угода |
14 січня 2022 17:00
|
Електронний підпис |
14 січня 2022 17:04
|