Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-08-03-001810-c 6e689952f9c6428a846cd081e16240ed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романько Роман Вікторович

+380613772336 mrc-tavria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України"
Код ЄДРПОУ: 26336996
Місцезнаходження: 72100, Україна , Запорізька обл., Приморськ, вул.Курортна,69
Контактна особа: Романько Роман Вікторович
+380613772336
mrc-tavria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 16:00
Початок аукціону: 16 серпня 2021 15:07
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 шт
горошок консервований залізна банка 400 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
260 шт
кукурудза консервована залізна банка 340 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
20 шт
огірки консервовані банка скло 3 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
450 шт
томатна паста банка скло 480 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
180 шт
маслини залізна банка 260 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
160 шт
гриби пастеризовані банка скло 640 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
90 шт
квасоля консервована в асортименты (біла та в томаті) банка скло 510 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
30 кг
повидло вагове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
20 кг
родзинки вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморськ, Курортна, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2021 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 09:49
Проект договора.docx
04 серпня 2021 09:49
Додаток 1. Технічні (якісні) вимоги до товару.docx
04 серпня 2021 09:49
Оголошення уточнене.docx
03 серпня 2021 15:10
Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасника.docx
04 серпня 2021 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2021 09:49
Проект договора.docx
03 серпня 2021 15:10
Проект договора.docx
04 серпня 2021 09:49
Додаток 1. Технічні (якісні) вимоги до товару.docx
03 серпня 2021 15:10
Додаток 1. Технічні (якісні) вимоги до товару.docx
04 серпня 2021 09:49
Оголошення уточнене.docx
03 серпня 2021 15:10
Оголошення.docx
03 серпня 2021 15:10
Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо можливості постачання товару з іншою вагою банки.
Дата подання: 05 серпня 2021 12:27
Дата відповіді: 05 серпня 2021 13:11
В Технічних вимогах, Додаток 1 до Оголошення, наведено перелік товару, який необхідно поставити. Так, наприклад, необхідно поставити, горошок консервований залізна банка 340г, кукурудзу консервовану залізна банка 400г..Чи є можливим посталяти товар з іншими ваговими критеріями, так наприклад, горошок консервований в залізній банці 420г, кукурудзу консервовану в залізній банці вагою 340г?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з тим, що з початку оздоровчого сезону 2021 року нами був придбаний товар із вказаними ваговими критеріями, всі складські програми та програми розрахунку та видачі були налаштовані саме під ці ваги. Для зручності подальшої роботи до кінця оздоровчого сезону 2021 року бажаємо придбати товар з такою ж вагою банок.
Відповідь: НІ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-03-001810-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Романенко Кирило Ігорович", Код ЄДРПОУ:3072718077
Дата подання: 18 серпня 2021 09:54
Щодо неправомірної дискваліфікації ФОП Романенко К.І.



Скарга
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі


17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля №13132053 (Номер закупівлі в електронній системі UA-2021-08-03-001810-c) (Код ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) Замовник "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".

За результатами аукціону вказаної допорогової закупівлі, пропозиція Учасника ФОП Романенко К.І. на загальну суму 48662 грн. була відхилена, згідно Протоколу №19 засідання Тендерного комітету ДУ "Медичного реабілітаційного центру "Таврія" Міністерства юстиції України", так як, ФОП Романенко К.І. не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку. Тендерний комітет визначив переможцем закупівлі ФОП Остапенка .В.В., який завершив торги з сумою цінової пропозиції 58 000грн., тобто з ціною вищою за ціну конкурента.
З невідомих підстав тендерний комітет розглянув результати аукціону (тендерні пропозиції учасників) без урахування ПДВ. Обгрунтував своє рішення, як економічно доцільне, так як "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України" є платником ПДВ, тому йому економічно доцільно мати правовідносини з суб’єктом платником ПДВ.
В Оголошені вказано, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором з урахуванням податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені Учасником. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Виникає питання, на яких підставах, під час визнання переможця, Тендерний комітет відмінусував від загальної суми пропозиції Учасника ФОП Остапенка суму ПДВ у розмірі 9 666, 67 грн..
Звертаємо увагу Тендерного комітету на те, що Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна: Визначення переможця торгів здійснюється на основі одного критерію – «Ціни».

В п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-001810-c вказано, що перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «Ціна» – 100%. Тобто, Замовник не вказав (не виписав) у своїй тендерній документації жодного особливого Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
Тобто, Замовником не прописано, що під час оцінки пропозиції учасники торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна без ПДВ.
До участі у торгах подано пропозиції учасника платника ПДВ та учасника не платника ПДВ. Під час аукціону учасники не знали, та не мали змогу знати на якій системі оподаткування знаходяться інші учасники – конкуренти. Скаржник, ФОП Романенко К.І. теоретично мав змогу знизити ціну своєї пропозиції, але не зробив цього, оскільки в системі цінова пропозиція із самого початку вже була визначена як найбільш економічно вигідна
Під час проведення аукціону, на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» в системі електронних закупівель «Прозорро», учасники не можуть визначити, чи включає сума пропозиції конкурента ПДВ.
Суб`екти різних форм оподаткування мають право брати участь у державних закупівлях на рівних умовах. Так чином ми вважаємо що Замовник здійснив оцінку пропозицій учасників за вартістю предмета закупівлі без урахування ПДВ грубо порушуючи принцип недискримінації учасників в залежності від форми оподаткування. У чинному законодавстві відсутні обмеження щодо участі у процедурах закупівлі учасників – неплатників ПДВ. Замовник повинен здійснювати оцінку поданих учасниками пропозицій відповідно до тих критеріїв та методики, які визначено у документації замовника.
Звертаємо увагу на той факт, що загальна вартість предмета закупівлі учасника платника ФОП Остапенка В.В. складає загальну суму 58 000 грн, з ПДВ тобто це означає, що сума за яку учасник згоден виконати поставку предмета закупівлі буде вище варості предмета закупівлі учасника не платника ПДВ ФОП Романенко У.І. 48662 грн. без ПДВ.
Якщо основним критерієм визначення переможця є ціна, то й обирати потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною.
Також, згідно з частиною п’ятою статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель (надалі-Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Отже. замовник оцінює їх за показниками, зазначеними в загальній вартості пропозиції конкурсних торгів, тобто учасників – платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Відповідно до ст. 22 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (зі змінами), опубліковуючи оголошення про торги, замовник зазначає, чи входить до очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт, послуг ПДВ. Ще раз наголошуємо, що немає жодних обмежень з приводу участі у тендерах платників чи не платників ПДВ.
Крім того, розробники порталу передбачили можливість для замовників коригувати інформацію про наявність ПДВ на етапі укладення договору. Оприлюднюючи інформацію про укладений із переможцем договір, замовник зазначає, є в сумі договору ПДВ чи немає. Тобто, на етапі публікації договору замовник обирає із запропонованих опцій "з ПДВ" «без ПДВ». Електронна система визначає розмір ПДВ в договорі за залишковим принципом, обчисливши його як різницю між сумою договору з урахуванням ПДВ та сумою без ПДВ.
Згідно вищевикладеного, вважаємо рішення Тендерного комітету щодо акцепту пропозиції конкурсних торгів по Закупівлі UA-2021-08-03-001810-c ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі , ФОП Остапенка В.В. незаконним, та таким що дискримінує учасника ФОП Романенко К.І.. Вимагаємо визнати переможцем вказаної Закупівлі ФОП Романенко К.І., так як, сума його цінової пропозиції була найнижчою за результатами аукціону.
В разі прийняття негативного рішення за результатами розгляду нашої скарги, нами буде подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.




Керівник ФОП Романенко К.І

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2021 13:30
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі


17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля UA-2021-08-03-001810-c, за кодом ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Замовником якої виступала Державна установа "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".
За результатами аукціону вказаної допорогової закупівлі, пропозиція Учасника ФОП Романенко К.І. на загальну суму 48662,00 грн. без ПДВ була відхилена, згідно Протоколу №19 засідання Тендерного комітету Державної установи "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України", так як, ФОП Романенко К.І. надав більшу ціну. Тендерний комітет визначив переможцем закупівлі ФОП Остапенка .В.В., який завершив торги з сумою цінової пропозиції 58000,00 грн, з урахуванням ПДВ.

Державна установа «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України надає послуги з основної діяльності (тимчасове проживання та харчування) та є платником ПДВ на загальних підставах. Згідно діючого Законодавства України, якщо товар був придбаний за ціною з урахуванням ПДВ, то установа має право на відшкодування даного ПДВ. На виконання п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами здійснюються закупівлі на засадах «максимальної економії та ефективності…».
Саме тому, у п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 60000 гривень (шістдесят тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ».
П. 10 того ж Оголошення вказує, що «єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна – 100 %».
Крім того, оцінка пропозицій проводилася нами згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Саме тому, нами розглядалися пропозиції без урахування ПДВ.

Так, пропозиція ФОП Романенко К.І. була подана на загальну суму 48662,00 без ПДВ, а ФОП Остапенко В.В. 48333,33 грн. без ПДВ (ПДВ в розмірі 9666,67 грн. відшкодовується Замовнику).
Таким чином, пропозиція ФОП Остапенко В.В. була найменшою.
Вважаємо, рішення тендерного комітету Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України законним.

Одночасно з цим, звертаємо Вашу увагу на наступне.

Вивчення та опрацювання Вами тендерної документації, яку виставив Замовник (ДУ «МРЦ «Таврія» Міністерства юстиції України») проводилося досить неретельно. Так, Ви не звернули увагу на те, що Замовник є платником ПДВ, зі всіма наслідками цього факту. Це також було зазначено в Додатку 3 до Оголошення – Проекті Договору, п.1.1. було вказано «Загальна вартість, Всього, у т.ч. ПДВ».
Крім того, Ваша теза, про те, що Ви «мали змогу знизити ціну пропозиції, але не зробили цього» не має до Замовника ні якого відношення, так як зменшення ціна проводиться Учасником в рамках Аукціону і цілком залежить від його (і тільки його) бажання.
Всі Ваші доводи базуються на різниці «ПДВ – без ПДВ». Вами не враховано такий немаловажний аспект, як «відшкодування ПДВ». Тобто сума оплаченого ПДВ повертається Замовнику. Ви не мали змоги цього не знати та не враховувати.

Таким чином, зважаючи на вищенаведене, керівництво Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України вважає, що подання Вами необ’єктивної та негрутовної скарги на рішення Тендерного комітету є не що іне, як затягування процесу та спроба здійснити вплив на Тендерний комітет установи для прийняття завідомо незаконного рішення по закупівлі на Вашу користь.




Голова Тендерного комітету –
Начальник
Державної установи «Медичний
реабілітаційний центр «Таврія»
Міністерства юстиції України Н.А.Золотарьова
Номер вимоги: UA-2021-08-03-001810-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Романенко Кирило Ігорович", Код ЄДРПОУ:3072718077
Дата подання: 18 серпня 2021 09:48
Скарга на рішення тендерного комітету, щодо визнання переможцем ФОП Остапенка В.В.


Скарга
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі


17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля №13132053 (Номер закупівлі в електронній системі UA-2021-08-03-001810-c) (Код ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) Замовник "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".

За результатами аукціону вказаної допорогової закупівлі, пропозиція Учасника ФОП Романенко К.І. на загальну суму 48662 грн. була відхилена, згідно Протоколу №19 засідання Тендерного комітету ДУ "Медичного реабілітаційного центру "Таврія" Міністерства юстиції України", так як, ФОП Романенко К.І. не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку. Тендерний комітет визначив переможцем закупівлі ФОП Остапенка .В.В., який завершив торги з сумою цінової пропозиції 58 000грн., тобто з ціною вищою за ціну конкурента.
З невідомих підстав тендерний комітет розглянув результати аукціону (тендерні пропозиції учасників) без урахування ПДВ. Обгрунтував своє рішення, як економічно доцільне, так як "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України" є платником ПДВ, тому йому економічно доцільно мати правовідносини з суб’єктом платником ПДВ.
В Оголошені вказано, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором з урахуванням податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені Учасником. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Виникає питання, на яких підставах, під час визнання переможця, Тендерний комітет відмінусував від загальної суми пропозиції Учасника ФОП Остапенка суму ПДВ у розмірі 9 666, 67 грн..
Звертаємо увагу Тендерного комітету на те, що Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна: Визначення переможця торгів здійснюється на основі одного критерію – «Ціни».

В п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-03-001810-c вказано, що перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «Ціна» – 100%. Тобто, Замовник не вказав (не виписав) у своїй тендерній документації жодного особливого Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
Тобто, Замовником не прописано, що під час оцінки пропозиції учасники торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна без ПДВ.
До участі у торгах подано пропозиції учасника платника ПДВ та учасника не платника ПДВ. Під час аукціону учасники не знали, та не мали змогу знати на якій системі оподаткування знаходяться інші учасники – конкуренти. Скаржник, ФОП Романенко К.І. теоретично мав змогу знизити ціну своєї пропозиції, але не зробив цього, оскільки в системі цінова пропозиція із самого початку вже була визначена як найбільш економічно вигідна
Під час проведення аукціону, на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» в системі електронних закупівель «Прозорро», учасники не можуть визначити, чи включає сума пропозиції конкурента ПДВ.
Суб`екти різних форм оподаткування мають право брати участь у державних закупівлях на рівних умовах. Так чином ми вважаємо що Замовник здійснив оцінку пропозицій учасників за вартістю предмета закупівлі без урахування ПДВ грубо порушуючи принцип недискримінації учасників в залежності від форми оподаткування. У чинному законодавстві відсутні обмеження щодо участі у процедурах закупівлі учасників – неплатників ПДВ. Замовник повинен здійснювати оцінку поданих учасниками пропозицій відповідно до тих критеріїв та методики, які визначено у документації замовника.
Звертаємо увагу на той факт, що загальна вартість предмета закупівлі учасника платника ФОП Остапенка В.В. складає загальну суму 58 000 грн, з ПДВ тобто це означає, що сума за яку учасник згоден виконати поставку предмета закупівлі буде вище варості предмета закупівлі учасника не платника ПДВ ФОП Романенко У.І. 48662 грн. без ПДВ.
Якщо основним критерієм визначення переможця є ціна, то й обирати потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною.
Також, згідно з частиною п’ятою статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель (надалі-Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Отже. замовник оцінює їх за показниками, зазначеними в загальній вартості пропозиції конкурсних торгів, тобто учасників – платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Відповідно до ст. 22 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (зі змінами), опубліковуючи оголошення про торги, замовник зазначає, чи входить до очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт, послуг ПДВ. Ще раз наголошуємо, що немає жодних обмежень з приводу участі у тендерах платників чи не платників ПДВ.
Крім того, розробники порталу передбачили можливість для замовників коригувати інформацію про наявність ПДВ на етапі укладення договору. Оприлюднюючи інформацію про укладений із переможцем договір, замовник зазначає, є в сумі договору ПДВ чи немає. Тобто, на етапі публікації договору замовник обирає із запропонованих опцій "з ПДВ" «без ПДВ». Електронна система визначає розмір ПДВ в договорі за залишковим принципом, обчисливши його як різницю між сумою договору з урахуванням ПДВ та сумою без ПДВ.
Згідно вищевикладеного, вважаємо рішення Тендерного комітету щодо акцепту пропозиції конкурсних торгів по Закупівлі UA-2021-08-03-001810-c ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі , ФОП Остапенка В.В. незаконним, та таким що дискримінує учасника ФОП Романенко К.І.. Вимагаємо визнати переможцем вказаної Закупівлі ФОП Романенко К.І., так як, сума його цінової пропозиції була найнижчою за результатами аукціону.
В разі прийняття негативного рішення за результатами розгляду нашої скарги, нами буде подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.




Керівник ФОП Романенко К.І

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2021 13:30
ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі


17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля UA-2021-08-03-001810-c, за кодом ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Замовником якої виступала Державна установа "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".
За результатами аукціону вказаної допорогової закупівлі, пропозиція Учасника ФОП Романенко К.І. на загальну суму 48662,00 грн. без ПДВ була відхилена, згідно Протоколу №19 засідання Тендерного комітету Державної установи "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України", так як, ФОП Романенко К.І. надав більшу ціну. Тендерний комітет визначив переможцем закупівлі ФОП Остапенка .В.В., який завершив торги з сумою цінової пропозиції 58000,00 грн, з урахуванням ПДВ.

Державна установа «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України надає послуги з основної діяльності (тимчасове проживання та харчування) та є платником ПДВ на загальних підставах. Згідно діючого Законодавства України, якщо товар був придбаний за ціною з урахуванням ПДВ, то установа має право на відшкодування даного ПДВ. На виконання п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами здійснюються закупівлі на засадах «максимальної економії та ефективності…».
Саме тому, у п. 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 60000 гривень (шістдесят тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ».
П. 10 того ж Оголошення вказує, що «єдиним критерієм оцінки пропозиції є ціна – 100 %».
Крім того, оцінка пропозицій проводилася нами згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Саме тому, нами розглядалися пропозиції без урахування ПДВ.

Так, пропозиція ФОП Романенко К.І. була подана на загальну суму 48662,00 без ПДВ, а ФОП Остапенко В.В. 48333,33 грн. без ПДВ (ПДВ в розмірі 9666,67 грн. відшкодовується Замовнику).
Таким чином, пропозиція ФОП Остапенко В.В. була найменшою.
Вважаємо, рішення тендерного комітету Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України законним.

Одночасно з цим, звертаємо Вашу увагу на наступне.

Вивчення та опрацювання Вами тендерної документації, яку виставив Замовник (ДУ «МРЦ «Таврія» Міністерства юстиції України») проводилося досить неретельно. Так, Ви не звернули увагу на те, що Замовник є платником ПДВ, зі всіма наслідками цього факту. Це також було зазначено в Додатку 3 до Оголошення – Проекті Договору, п.1.1. було вказано «Загальна вартість, Всього, у т.ч. ПДВ».
Крім того, Ваша теза, про те, що Ви «мали змогу знизити ціну пропозиції, але не зробили цього» не має до Замовника ні якого відношення, так як зменшення ціна проводиться Учасником в рамках Аукціону і цілком залежить від його (і тільки його) бажання.
Всі Ваші доводи базуються на різниці «ПДВ – без ПДВ». Вами не враховано такий немаловажний аспект, як «відшкодування ПДВ». Тобто сума оплаченого ПДВ повертається Замовнику. Ви не мали змоги цього не знати та не враховувати.

Таким чином, зважаючи на вищенаведене, керівництво Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України вважає, що подання Вами необ’єктивної та негрутовної скарги на рішення Тендерного комітету є не що іне, як затягування процесу та спроба здійснити вплив на Тендерний комітет установи для прийняття завідомо незаконного рішення по закупівлі на Вашу користь.




Голова Тендерного комітету –
Начальник
Державної установи «Медичний
реабілітаційний центр «Таврія»
Міністерства юстиції України Н.А.Золотарьова
Номер вимоги: UA-2021-08-03-001810-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Романенко Кирило Ігорович", Код ЄДРПОУ:3072718077
Дата подання: 18 серпня 2021 14:57
Скарга на рішення тендерного комітету щодо визання переможцем ФОП Остапенка (щодо поставки товару згідно кількісних показників товару, його ваги)

Скарга
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі

17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля №13132053 (Номер закупівлі в електронній системі UA-2021-08-03-001810-c) (Код ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) Замовник "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".

За результатами аукціону вказаної допорогової закупівлі, пропозиція Учасника ФОП Романенко К.І. була відхилена, згідно Протоколу №19 засідання Тендерного комітету ДУ "Медичного реабілітаційного центру "Таврія" Міністерства юстиції України". Переможцем визнано ФОП Остапенка В.В.. ФОП Романенко К.І. не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних підстав:
Перед проведенням закупівлі у системі Прозорро Організатору було задане запитання щодо можливості поставки товару з іншими ваговими критеріями. Відповідь організатора на поставлене запитання була негативна, а саме, цитуємо: «в зв'язку з тим, що з початку оздоровчого сезону 2021 року нами був придбаний товар із вказаними ваговими критеріями, всі складські програми та програми розрахунку та видачі були налаштовані саме під ці ваги. Для зручності подальшої роботи до кінця оздоровчого сезону 2021 року бажаємо придбати товар з такою ж вагою банок».

Пунктом 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено місце та кількість поставки товару, де зазначено, що маслини повинні поставлятися у залізній банці вагою 260г.-180 шт.

Звертаємо Вашу увагу на той факт, що ФОП Остапенка В.В. у складі своєї пропозиції, на підтвердження якості товару, надав скановану копію (не оформлену належним чином) Звіту від 25.03.2019р. №367 оцінки результатів лабораторних досліджень проб продовольчої сировини або продуктів харчування Центру первинної медицини державного управління справами разом з Додатком до Звіту, де зазначено, що лабораторні дослідження пройшли маслини без кісточки 300мл, 314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл. та маслини з кісточками 300мл,314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл. Тобто, ФОП Остапенком В.В. у складі його пропозиції не надано потрібний документ від виробника, який підтверджує якісні та кількісні характеристики товару, на маслини у залізній банці вагою саме 260г.

Пропозиція учасника ФОП Остапенка В.В. не відповідає вимогам технічної частини тендерної документації замовника. Визнання переможцем ФОП Остапенка В.В. наводить на думку про заангажованість та можливий корупційних зв'язок членів тендерного комітету з вказаним учасником.

Згідно вищевикладеного, вважаємо рішення Тендерного комітету щодо акцепту пропозиції конкурсних торгів по Закупівлі UA-2021-08-03-001810-c ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі , ФОП Остапенка В.В. незаконним. В разі прийняття негативного рішення по даній скарзі, ФОП Романенко К.І. буде вимушений скаржитися до відповідних контролюючих органів згідно законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2021 16:10
ВІДПОВІДЬ НА ДРУГУ СКАРГУ
на рішення про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі


17 серпня 2021 р. відбулася Закупівля UA-2021-08-03-001810-c, за кодом ДК 021-2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, Замовником якої виступала Державна установа "Медичний реабілітаційний центр "Таврія" Міністерства юстиції України".
На Вашу чергову скаргу повідомляємо наступне.
Згідно п. 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі дійсно зазначено, що маслини повинні поставлятися у залізній банці вагою 260 г. – 180 шт.
При цьому, Ви звертаєте увагу, що ФОП Остапенко В.В. надав скановану копію Звіту від 25.03.2019р. №367 оцінки результатів лабораторних досліджень проб продовольчої сировини або продуктів харчування Центру первинної медицини державного управління справами разом з Додатком до Звіту, де зазначено, що лабораторні дослідження пройшли маслини без кісточки 300мл, 314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл. та маслини з кісточками 300мл,314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл.
Одночасно з цим, до документів Вашої пропозиції додано такий же самій звіт, а саме сканована копія Звіту від 25.03.2019р. №367 оцінки результатів лабораторних досліджень проб продовольчої сировини або продуктів харчування Центру первинної медицини державного управління справами разом з Додатком до Звіту, де зазначено, що лабораторні дослідження пройшли маслини без кісточки 300мл, 314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл. та маслини з кісточками 300мл,314 мл, 425мл, 850 мл. 3100мл.
Таким чином, виходячи з тезисів Вашої скарги, Ви також не надали необхідних документів по даному товару.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що виробник на самій банці зазначає вагу в грамах та мілілітрах, і, безпосередньо вказує на банці «Маса нетто 300 мл/260 г». У зв’язку з тим, що на території України діє метрична система виміру, маса Замовником була вказана в грамах.
Знову звертаємо Вашу увагу на наступне.
Своєю другою скаргою, Ви довели, що думка керівництва Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України вважає, про затягування Вами процесу та спробу здійснити вплив на Тендерний комітет установи для прийняття завідомо незаконного рішення по закупівлі на Вашу користь цілком вірна.
Вважаємо, що своїми діями Ви порушуєте норми, регламентовані ч. 2 п. 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.»
Ставимо Вам до відома, що у разі продовження надсилання інших неґрунтовних скарг, керівництво Державної установи «Медичний реабілітаційний центр «Таврія» Міністерства юстиції України вимушене буде звернутися з заявою до відповідних контролюючих органів, а в частині письмового обвинувачення членів тендерного комітету Замовника, яке Ви вказали в скарзі: «…Визнання переможцем ФОП Остапенка В.В. наводить на думку про заангажованість та можливий корупційних зв'язок членів тендерного комітету з вказаним учасником» - з відповідною заявою до правоохоронних органів.







Голова Тендерного комітету –
Начальник
Державної установи «Медичний
реабілітаційний центр «Таврія»
Міністерства юстиції України Н.А.Золотарьова

Документи подані скаржником

18 серпня 2021 09:54
Скарга.docx

Документи

18 серпня 2021 13:29
Відповідь на скаргу.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2021 09:48
Скарга.docx

Документи

18 серпня 2021 13:30
Відповідь на скаргу.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2021 14:57
Скарга на фас олівок.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Романенко Кирило Ігорович" 48 662,00
UAH з ПДВ
48 662,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Остапенко В.В. 59 010,10
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 14:04
Електронний підпис
11 серпня 2021 13:58
Деклар том паста.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар родзин.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар повідло.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар огурци.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар Маслины.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар кукуруза.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар квасол.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар гриб.pdf
11 серпня 2021 13:58
Деклар горош.pdf
11 серпня 2021 13:58
16 Дов трансп.pdf
11 серпня 2021 13:58
15потужності.pdf
11 серпня 2021 13:58
15 Згода з догов.pdf
11 серпня 2021 13:58
14 Про серт прод.pdf
11 серпня 2021 13:58
13 Проект договора.pdf
11 серпня 2021 13:58
12 Тех вим.pdf
11 серпня 2021 13:58
11 Підпис.pdf
11 серпня 2021 13:58
10 Гаран лист.pdf
11 серпня 2021 13:58
08 Романенко уставные.pdf
11 серпня 2021 13:58
06 Витяг Романенко.pdf
11 серпня 2021 13:58
04 Не юр особа.pdf
11 серпня 2021 13:58
03 Без статуту.pdf
11 серпня 2021 13:58
01 Цінова.pdf

Публічні документи

09 серпня 2021 12:37
Електронний підпис
09 серпня 2021 12:34
Изюм ВЕСОВОЙ.pdf
09 серпня 2021 12:34
горошек_ кукуруза 29.06.20.pdf
09 серпня 2021 12:34
договір.pdf
09 серпня 2021 12:34
тех вимоги.pdf
09 серпня 2021 12:34
тех паспорт.png
09 серпня 2021 12:34
довідка мб.pdf
09 серпня 2021 12:34
доручення.pdf
09 серпня 2021 12:34
гарантийний лист.pdf
09 серпня 2021 12:34
ПДВ.jpg
09 серпня 2021 12:34
паспорт.docx
09 серпня 2021 12:34
витяг з ЄДР.docx
09 серпня 2021 12:34
виписка.docx
09 серпня 2021 12:34
загальні відомості.pdf
09 серпня 2021 12:34
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Романенко Кирило Ігорович"

ФОП Остапенко В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Романенко Кирило Ігорович"
#3072718077
Відхилено 48 662,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 12:58
ФОП Остапенко В.В.
#2735616838
Переможець 58 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 13:01

Документи

17 серпня 2021 12:58
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2021 13:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Остапенко В.В.
#2735616838
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2021 13:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 13:34
ДУ 1 к 65.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
21 серпня 2021 09:41
65 Остапенко.pdf укладений
21 серпня 2021 09:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
горошок консервований залізна банка 400 г 260 шт 33,32
UAH з ПДВ
кукурудза консервована залізна банка 340 г 260 шт 34,11
UAH з ПДВ
огірки консервовані банка скло 3 л 20 шт 118,14
UAH з ПДВ
томатна паста банка скло 480 г 450 шт 29,24
UAH з ПДВ
маслини залізна банка 260 г 180 шт 29,63
UAH з ПДВ
гриби пастеризовані банка скло 640 г 160 шт 87,72
UAH з ПДВ
квасоля консервована в асортименты (біла та в томаті) банка скло 510 г 90 шт 31,61
UAH з ПДВ
повидло вагове 30 кг 41,78
UAH з ПДВ
родзинки вагові 20 кг 74,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність необхідності в подальшому придбанні товару
Номер договору про закупівлю: 65
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність необхідності в подальшому придбанні товару
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
кукурудза консервована залізна банка 340 г 24 шт 34,12
UAH з ПДВ
огірки консервовані банка скло 3 л 15 шт 118,14
UAH з ПДВ
томатна паста банка скло 480 г 106 шт 30,04
UAH з ПДВ
маслини залізна банка 260 г 36 шт 29,63
UAH з ПДВ
гриби пастеризовані банка скло 640 г 54 шт 74,04
UAH з ПДВ
квасоля консервована в асортименты (біла та в томаті) банка скло 510 г 24 шт 31,61
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 599,17
UAH (в тому числі ПДВ 1 933,19 UAH)