Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт спортивного залу лі. «І», Табаківського закладу загальної середньої освіти у с. Табаки вул. Гагаріна, 74, Болградської міської територіальної громади Болградського району Одеської області), Номенклатурна позиція «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
784 443,80 UAH
UA-2021-08-02-011340-b 764e20b0239640dc8fe27a537aaf537f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оріховська Алла Степанівна

+380484641665 szbolgrad.osvita.mr.21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44047320
Місцезнаходження: 68702, Україна , Одеська обл., м Болград, вул Інзовська, будинок 163
Контактна особа: Оріховська Алла Степанівна
+380484641665
szbolgrad.osvita.mr.21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 20:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2021 20:23
Очікувана вартість: 784 443,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 922,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У тексті наданої банківської гарантії в обов’язковому порядку повинні міститися умови, передбачені Вимогами до забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у документації/оголошенні, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції: 3900,00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку для грошового забезпечення (покриття) гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції учасника - 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 3900,00 грн. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з чим погоджується учасник у пропозиції листом, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації/оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Найменування: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області. Назва банківської (казначейської) установи та адреса: УДКСУ в Болградському районі Одеської області, адреса: 68702, Одеська обл., м. Болград, площа 28 Червня,7; МФО 820172; р/р № UA768201720344220003000100287;код ЄДРПОУ 44047320
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт спортивного залу лі. «І», Табаківського закладу загальної середньої освіти у с. Табаки вул. Гагаріна, 74, Болградської міської територіальної громади Болградського району Одеської області), Номенклатурна позиція «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68730, Україна, Одеська область, Болградський район, c. Табаки, вул. Гагарина, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов'язується здійснити оплату за виконані Підрядником роботи в строк протягом 15-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка») та виконавчої документації. Усі розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Сторони-отримувача платежу Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У тексті наданої банківської гарантії в обов’язковому порядку повинні міститися умови, передбачені Вимогами до забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у документації/оголошенні, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції: 3900,00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку для грошового забезпечення (покриття) гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції учасника - 40 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 3900,00 грн. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з чим погоджується учасник у пропозиції листом, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації/оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Найменування: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області. Назва банківської (казначейської) установи та адреса: УДКСУ в Болградському районі Одеської області, адреса: 68702, Одеська обл., м. Болград, площа 28 Червня,7; МФО 820172; р/р № UA768201720344220003000100287;код ЄДРПОУ 44047320

Сума забезпечення: 3900 UAH
02 серпня 2021 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 20:18
Проект договору.docx
02 серпня 2021 20:18
Оголошення про проведення СЗ.docx
02 серпня 2021 20:18
Документація спрощена.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення відгуків
Дата подання: 05 серпня 2021 10:11
Дата відповіді: 06 серпня 2021 15:31
Шановний замовнику, у документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Додатку 2. Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, Розділ ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3. Відгук від замовника на підтвердження виконання аналогічного договору. У минулому році на Одещині пройшли вибори в результаті яких були ліквідовани сільські ради (Замовники), як в такому випадку оформляти Відгуки, не порушуючи вимоги тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 2 до документації учасник має надати відгук від замовника, що вказаний у довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору.
Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасники відповідають за зміст своїх пропозицій та повинні дотримуватися норм чинного законодавства України.
Конкретні випадки та приклади представлені у роз’яснені Міністерства економіки України щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб від 15.07.2021 № 3304-04/36904-06.
Щодо проектно-кошторисної документації
Дата подання: 05 серпня 2021 10:58
Дата відповіді: 06 серпня 2021 15:33
Доброго дня! Питання стосується складання Дефектного акту. Замовником вимагається від Учасника « відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт», цей пункт вважається дискримінаційним по відношенню до Учасників, так як Дефектний акт повинен складатися ПРОЕКТНОЮ організацією на вимогу Замовника. Складання договірної ціни повинно бути с Додатка 9. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної пропозиції, або з Дефектного акту складеного підрядником? Якщо підрядник зробить зміни об’ємів робіт, яка організація повинна зробити коригування в проектно-кошторисній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції.
Додатком 9 документації передбачено технічну специфікацію з переліком найменування робіт та витрат, їх кількості. Звертаємо увагу, що документацією не передбачено зміну найменування та об’ємів робіт учасником під час підготовки своєї пропозиції.
Жодним чином Замовник не обмежує коло учасників та не застосовує дискримінаційні умови в документації. Вимога пункту 2 розділу 5 документації передбачає можливість абсолютно всіх, бажаючих прийняти участь у закупівлі, учасників в рівних умовах обстежити об’єкт та усвідомити обсяги робіт, а також такий факт зафіксувати відповідним актом обстеження та дефектним актом у відповідності до Додатку 9 документації.

Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Щодо проектно-кошторисної документації
Дата подання: 05 серпня 2021 10:59
Дата відповіді: 06 серпня 2021 15:34
Доброго дня! Питання стосується складання Дефектного акту. Замовником вимагається від Учасника « відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт», цей пункт вважається дискримінаційним по відношенню до Учасників, так як Дефектний акт повинен складатися ПРОЕКТНОЮ організацією на вимогу Замовника. Складання договірної ціни повинно бути с Додатка 9. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної пропозиції, або з Дефектного акту складеного підрядником? Якщо підрядник зробить зміни об’ємів робіт, яка організація повинна зробити коригування в проектно-кошторисній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції.
Додатком 9 документації передбачено технічну специфікацію з переліком найменування робіт та витрат, їх кількості. Звертаємо увагу, що документацією не передбачено зміну найменування та об’ємів робіт учасником під час підготовки своєї пропозиції.
Жодним чином Замовник не обмежує коло учасників та не застосовує дискримінаційні умови в документації. Вимога пункту 2 розділу 5 документації передбачає можливість абсолютно всіх, бажаючих прийняти участь у закупівлі, учасників в рівних умовах обстежити об’єкт та усвідомити обсяги робіт, а також такий факт зафіксувати відповідним актом обстеження та дефектним актом у відповідності до Додатку 9 документації.

Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Щодо ISO 9001
Дата подання: 06 серпня 2021 14:47
Дата відповіді: 09 серпня 2021 11:03
Доброго дня. Відповідно до тендерної документації учасники повинні подати копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний та діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі. Відповідно до п.а. ч 1. розділу "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ ISO 9001:2015, цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й підзаконні вимоги. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі не є послуга чи товар, а РОБОТИ. Таким чином, вимога щодо подання у складі пропозиції ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є незаконною та такою, що не відповідає вимогам законодавства. На якій підставі ви зазначили данну вимогу у тендерній документації? вимагаємо внести зміни та усунути невідповідність. У разі ігнорування питання та вимоги, будемо вимушені звернутися до Держаудитслужби з метою проведення моніторингу закупівлі на відповідність вимогам законодавства України та контролю за добросовісністю замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо встановлення вимог надання сертифікату ISO повідомляємо, що частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, Закон не містить визначення поняття дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Також, слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, будь-який суб’єкт господарювання, який виконує роботи у будівельній сфері та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 може отримати відповідний сертифікат. Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості виконаних робіт, оскільки одними з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на замовника, процесний підхід до діяльності тощо. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України. Отже вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників вищезазначеного сертифікату є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародному стандарту якості, чим Замовник використав своє право при зазначенні вимог в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, оскільки не обмежує права потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а отже встановлення цих вимог не свідчить і не може свідчити, що умовам оголошення в цій частині може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямі ЗАБОРОНИ щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві ВІДСУТНІ.
Вищезазначена вимога повністю відповідає чинному законодавству та підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з якими ви можете ознайомитись у вільному доступі, в тому числі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, наприклад, № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019 року.
Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо увагу потенційного учасника, що роботи проводитимуться у будівлі спортивного залу закладу загальної середньої освіти і Замовник має бути впевненим, що підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у навчальному закладі повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок навчального процесу.
Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника.
З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Частиною 1 статті 8 Закону передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Спрощена закупівля, умови проведення якої передбачені статтею 14 Закону, не відноситься до процедур закупівель!
Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 20:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В" 769 494,00
UAH з ПДВ
769 494,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 серпня 2021 20:21
Електронний підпис
13 серпня 2021 20:18
0. Реєстр.pdf
13 серпня 2021 20:18
30. Свідоцтво Ужиніной.pdf
13 серпня 2021 20:18
24.Кошторис.rar
13 серпня 2021 20:18
22. Довідка МВС.pdf
13 серпня 2021 20:18
20. Довідки з банків.pdf
13 серпня 2021 20:18
19 Відгук.pdf
13 серпня 2021 20:18
18. Аналог.договір №102.pdf
13 серпня 2021 20:18
16. Копія звіту 1ДФ.pdf
13 серпня 2021 20:18
12. Опис з кодом доступу.pdf
13 серпня 2021 20:18
11. Статут.pdf
13 серпня 2021 20:18
9. Згода зміни умов дог..pdf
13 серпня 2021 20:18
6.1 Довідка про витрати.pdf
13 серпня 2021 20:18
5. Банківська гарантія.rar
13 серпня 2021 20:18
4. Лист про субпідряд.pdf
13 серпня 2021 20:18
1. Згода про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В"
#42910651
Переможець 769 494,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 16:17

Документи

16 серпня 2021 16:17
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В"
#42910651
769 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 16:17
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:59
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:46
дог 86 д у 2.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 15:02
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 15:15
дог 86 д у 1.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:10
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:21
договір укладений
30 серпня 2021 15:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт спортивного залу лі. «І», Табаківського закладу загальної середньої освіти у с. Табаки вул. Гагаріна, 74, Болградської міської територіальної громади Болградського району Одеської області), Номенклатурна позиція «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» 1 роб 769 494,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.11.1 Договору №86 від 30.08.2021 р., уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Договірну ціну (Додаток 1) викласти у новій редакції, що додається без зміни загальної суми Договору. 2. План фінансування об’єкту (Додаток 2) викласти у новій редакції, що додається без зміни загальної суми Договору. 3. Календарний графік виконання робіт (Додаток 3) викласти у новій редакції, що додається без зміни загальної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: "3.1 Замовник зобов’язаний забезпечити своєчасне фінансування будівництва Об’єкта, розрахунки із Підрядником за виконані роботи та витрачені та/або залучені матеріали, при наявності фактичного фінансування видатків у 2021 р, та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України.". 2. Пункт 4.3. Договору викласти в новій редакції: "4.3. Термін виконання робіт: з моменту підписання договору до 30.11.2021 року (згідно календарного графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору).". 3. Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції: "10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021р., а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання фінансових зобов'язань.".
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт спортивного залу лі. «І», Табаківського закладу загальної середньої освіти у с. Табаки вул. Гагаріна, 74, Болградської міської територіальної громади Болградського району Одеської області), Номенклатурна позиція «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» 1 роб 769 494,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 769 494,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 249,00 UAH)