Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
294 932,26 UAH
UA-2021-08-02-011238-b a1b2c493933d4ee896bedbc1ba780087
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костів Олександра Ярославівна

+380326321260 lesyazhulynska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43909811
Місцезнаходження: 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вул. Привокзальна, 4
Контактна особа: Костів Олександра Ярославівна
+380326321260
lesyazhulynska@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2021 13:13
Очікувана вартість: 294 932,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 474,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт відповідно до технічної специфікації (згідно з Додатком №3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81215, Україна, Львівська область, с.Коросно, вулиця Центральна 73/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2021 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 19:15
Оголошення.docx
02 серпня 2021 19:15
Додаток_3 Інформація про кількісні_ якісні технічні характеристики.rtf
02 серпня 2021 19:15
Додаток_ 4 Проєкт договору.docx
02 серпня 2021 19:15
Додаток_ 2 Інші вимоги.docx
02 серпня 2021 19:15
Додаток_ 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

УТОчнення вимог
Дата подання: 05 серпня 2021 11:09
Дата відповіді: 05 серпня 2021 18:08
п.3.4. Оголошення - Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає підтвердження щодо застосування системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності: - будівництво житлових і нежитлових будівель; - інші будівельно-монтажні роботи; - діяльність у сфері архітектури ; Сертифікат на систему екологічного управління відповідно вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001 2015, IDT “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” стосовно: - будівництво житлових і нежитлових будівель; - інші будівельно-монтажні роботи; Що ви маєте на увазі під вимогою - Учасник надає підтвердження щодо застосування системи управління якістю ДСТУ EN ISO? Учасник повинен надати відповідний сертифікат ISO, який виданий безпосередньо учаснику чи можна серфікат виданий на інше підприємство, яке надає супровід учаснику згідно договору про співробітництво?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Вимогами оголошення передбачено чіткий перелік інформації та документів, які повинен надати учасник в складі пропозиції. Відповідно до п.3.4. Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає
підтвердження щодо застосування системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- інші будівельно-монтажні роботи;
- діяльність у сфері архітектури ;
Сертифікат на систему екологічного управління відповідно вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001 2015, IDT “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” стосовно:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- інші будівельно-монтажні роботи;
Дякуємо за Ваше запитання.
Сертифікат ISO
Дата подання: 05 серпня 2021 12:15
Дата відповіді: 05 серпня 2021 18:12
Оскільки Технічним завданням передбачені електромонтажні роботи, які повинні виконуватися кваліфікованими працівниками, пропоную Замовнику внести зміни в Оголошення та включити вимоги про надання учасником сертифікату ISO 9001:2015 щодо системи управління якістю за видом діяльності - Електромонтажні роботи.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником буде розглянуто Вашу пропозицію щодо внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У випадку позитивної відповіді, необхідні зміни будуть відображені в електронній системі закупівель.
УТОчнення вимог
Дата подання: 05 серпня 2021 18:13
Дата відповіді: 06 серпня 2021 09:23
Дайте чітку відповідь на питання: Учасник повинен надати відповідний сертифікат ISO, який виданий безпосередньо учаснику чи можна серфікат виданий на інше підприємство, яке надає супровід учаснику згідно договору про співробітництво? Чітка відповідь потрібна, якби було було чітко написано в Оголошенні питань не виникало б. Я, як учасник, надам серфікат виданий на інше підприємство, яке надає моєму підприємству супровід згідно договору про співробітництво. Такі документи будуть підставою для відхилення моєї пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Замовником вже надано відповідь на Ваше запитання.
УТОчнення вимог
Дата подання: 05 серпня 2021 18:18
Дата відповіді: 06 серпня 2021 09:27
Я, як учасник, надам серфікат виданий на інше підприємство, яке надає моєму підприємству супровід згідно договору про співробітництво. Такі документи будуть підставою для відхилення моєї пропозиції?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Замовником вже надано відповідь на Ваше запитання. Інформація щодо відповідності документів вимогам оголошення буде розглядатись під час оцінки пропозицій Учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-02-011238-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 17 серпня 2021 11:49
Незаконна дискваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
" ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ "
ЄДРПОУ: 41849120, р/р.: UA663257960000026006300632536 в АТ "Ощадбанк", МФО: 325796, р/р:UA773052990000026005021006326 в АТ КБ "Приватбанк" МФО:305299
taranmixal@ukr.net, 068 953 4023

№_______________________
від "_____"___________2021р.
Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради

Вимога
02.08.2021р. Відділом освіти оголошена закупівля робіт - «Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація),UA-2021-08-02-011238-b.
12.08.2021р. в результаті проведення аукціону пропозиція нашого підприємства була найбільш економічно вигідною, проте протоколом уповноваженої особи від 16.08.2021р., під надуманими приводами наша пропозиція була дискваліфікована, водночас кваліфікована пропозиція ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО», яка повністю не відповідає вимогам тендерної документації, і на недоліки якої невідомо з яких причин не звернено увагу в процесі кваліфікації останньої. Тому нашим святим обов’язком буде відкрити очі замовника – Відділу освіти на кричущі факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО» вимогам тендерної документації.
Отже по-порядку.
Протоколом уповноваженої особи від 16.08.2021р. пропозиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» дискваліфікована на підставі того, що мовляв наше підприємство не підтвердило в складі пропозиції відповідність вимогам п.п.3.3.1 Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимога п.п.3.3.1 Розділу 3 Порушення на думку Замовника Позиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ»
Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає
підтвердження щодо застосування системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- інші будівельно-монтажні роботи;
- діяльність у сфері архітектури ;

В наданому сертифікаті ISO 9001:20215 відсутній вид діяльності – інші будівельно-монтажні роботи В згаданому сертифікаті№ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. дійсно відсутній такий вид діяльності як інші будівельно-монтажні роботи, проте в складі пропозиції міститься документ – «ДОДАТОК 9001 ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ РОЗШИРЕННЯ.pdf», завантажений в систему 11.08.2021р. о.15:13 год.
В даному документі, який є додатком до сертифіката 9001:2015 №ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. і стосується сфери розширення сертифікації під першим пунктом наявний вид діяльності – інші будівельно-монтажні роботи.
Яким чином, «під час детально розгляду поданих документів»(фраза фігурує в Протоколі) можна було не звернути уваги на вищезгаданий Додаток до сертифікату?

Також однією з підстав дискваліфікації було наступне: п.4) п.п.3.3.1 Розділу 3 Учасник повинен подати - копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогах законодавства з охорони праці.
Окремо підкреслюю, що згідно Примітки до п.п.3.3.1 Розділу 3
- у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів.
Відповідно до вимог п.21 " Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Враховуючи вищенаведене наше підприємство не надало в складі тендерної пропозиції відповідної декларації(оскільки така подається за 5 днів до початку виконання робіт), а відповідно до вимог примітки – надало лист–пояснення аналогічного змісту і тим самим дотрималося вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дивним є також посилання в протоколі на те, що мовляв в період уточнень жодних вимог щодо вилучення документу(тобто декларації) чи можливість його подання до початку робіт від учасників не надходило.
Пояснюємо ще раз, Ваша вимога згідно Примітки – якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт(чітке роз’яснення з посиланням на норми законодавства нами дано в листі-поясненні) учасник надає лист-пояснення в довільній формі(що і було дотримано при поданні пропозиції.)
Ставити те чи інше питання Замовнику в період уточнень це право(а не обов’язок) учасника в тому випадку, коли учаснику не зрозуміла та чи інша вимога Замовника. Оскільки вимоги були нам зрозумілі – ставити питання було недоцільно, оскільки нашим підприємством дотримано всіх вимог Оголошення.
Водночас, протоколом від 16.08.2021р. пропозиція ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, в процесі аналізу долучених документів згаданого учасника вбачається кричуща невідповідність документів учасника вимогам Оголлошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:

Вимоги тендерної документації Порушення вимог тендерної документації
п.3.2 Розділу 3: Учасник повинен:
Надати у складіпропозиції довідку про ознайомлення і згоду з перелікомформальних помилок.
Учасником не надано довідки, яка вимагалася.


П.1 Розділу 2 Додатку 2 до Оголошення:
1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/наказищодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б.
Учасником не надано трудової книжки Директора Прончака Ю.Д., який згідно поданої ним же довідки №17 від 11.08.2021р. працює директором на постійній основі.
Розділ 3 Додатку 2 до Оголошення:
1. Копію(не менше 1) аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт, незалежно від форми власності та джерел фінансування.
2. Копію всіх листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату – не раніше 2021 року) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (у відгуці від Генерального Замовника має бути чітко зазначено, що вказані роботи виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки форми КБ-3).
Учасником подано аналогічний договір «Капітальний ремонт з заміною вікон в поліклінічному відділенні кп Перемишлянська центральна районна лікарня, Договір №8 від 14.04.2020р. »
Проте, Довідки форми КБ-3(які містяться в документі під назвою «Фінансовий звіт.pdf») долучені на зовсім інший об’єкт - Капітальний ремонт народного дому с.Іванівка Перемишлянського району Львівської області.
Таким чином учасник не підтвердив факту виконання робіт згідно завантаженого ним аналогічного договору.

4.Розділ 4 Додатку 2 Учасник подає:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.



Поданий баланс і звіт про фінансові результату за 2020 рік не може підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі., оскільки поданий «нульовий», тобто у всіх графах Балансу і звіту фігурують нулі, доходу Учасник протягом 2020р. не отримав.
Додаток 3:
Замовником передбачалося встановлення на вікнах і дверях фурнітура МАКО Учасник не підтвердив можливість встановлення фурнітури МАКО, оскільки надав в складі пропозиції сертифікат на фурнітуру «ЗІГЕНІЯ- АУБІ КГ», що не відповідає вимогам Додатку 3.

Тому, враховуючи вищенаведене, -
Прошу:
1.Прошу повторно розглянути пропозицію ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» та кваліфікувати пропозиція як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.

Директор Т.Михалик

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2021 16:55
Уповноваженою особою на проведення спрощених закупівель розглянуто Вашу вимогу, з приводу цього зазначаємо наступне:
1. Щодо сертифікату ISO. Під час повторного розгляду наданого в складі пропозиції додатку до сертифікату 9001:2015 №ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. встановлено наявність виду діяльності – інші будівельно-монтажні роботи.
2. Стосовно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. В складі вашої пропозиції відсутній вищезазначений документ. Аргументація щодо ненадання вказаного документа у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів не стосується декларації. Оскільки даний вид робіт передбачає виконання робіт з підвищеної небезпеки, отже така декларація підлягала завантаженню в складі вашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами оголошення передбачалось надання декларації саме в складі пропозиції, а не під час укладання договору, перед початком виконання робіт чи в будь-який інший етап.
Зважаючи на наведене, вами не виконано вимог оголошення та не завантажено вказаний документ в складі пропозиції.
3. Щодо довідки з переліком формальних помилок. Учасником надано вказану довідку (файл Пропозиція частина 3.pdf, документ з вихідним номером №2 від 11.08.2021 року.
4. Щодо ненадання трудової книжки на директора. Відповідно до умов оголошення Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/наказищодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Аналізуючи вказану вимогу оголошення символ «/» читається як «або». Тобто Учасник повинен надати один з вказаних документів, на виконання зазначеної вимоги учасником надано документи про освіту (диплом) та додатково надано наказ на призначення директора.
5. В складі пропозиції міститься лист-відгук про виконання аналогічного договору, що підтверджує факт його повного виконання відповідно до вимог оголошення.
6. В складі пропозиції Переможця міститься декларація платника єдиного податку за останній звітній період (2020 рік), якій передбачено обсяг річного доходу, що перевищує очікувану вартість закупівлі та підтверджує відповідність учасника вказаному кваліфікаційному критерію.
7. Вимогами оголошення передбачено п.3.3.1 Розділу 3: Учасники також гарантують якість запропонованого обладнання, шляхом подання підтверджуючих документів: надати сертифікат відповідності у складі пропозиції (документи мають бути чинні на дату подання пропозиції) В складі пропозиції Переможця наявний сертифікат відповідності, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог оголошення.
Зважаючи на зазначене, відсутні будь-які підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-08-02-011238-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 17 серпня 2021 11:50
Незаконна кваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
" ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ "
ЄДРПОУ: 41849120, р/р.: UA663257960000026006300632536 в АТ "Ощадбанк", МФО: 325796, р/р:UA773052990000026005021006326 в АТ КБ "Приватбанк" МФО:305299
taranmixal@ukr.net, 068 953 4023

№_______________________
від "_____"___________2021р.
Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради

Вимога
02.08.2021р. Відділом освіти оголошена закупівля робіт - «Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація),UA-2021-08-02-011238-b.
12.08.2021р. в результаті проведення аукціону пропозиція нашого підприємства була найбільш економічно вигідною, проте протоколом уповноваженої особи від 16.08.2021р., під надуманими приводами наша пропозиція була дискваліфікована, водночас кваліфікована пропозиція ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО», яка повністю не відповідає вимогам тендерної документації, і на недоліки якої невідомо з яких причин не звернено увагу в процесі кваліфікації останньої. Тому нашим святим обов’язком буде відкрити очі замовника – Відділу освіти на кричущі факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО» вимогам тендерної документації.
Отже по-порядку.
Протоколом уповноваженої особи від 16.08.2021р. пропозиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» дискваліфікована на підставі того, що мовляв наше підприємство не підтвердило в складі пропозиції відповідність вимогам п.п.3.3.1 Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Вимога п.п.3.3.1 Розділу 3 Порушення на думку Замовника Позиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ»
Для обґрунтування спроможності якісного виконання договору Учасник надає
підтвердження щодо застосування системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9011: 2015, IDT) за видами діяльності:
- будівництво житлових і нежитлових будівель;
- інші будівельно-монтажні роботи;
- діяльність у сфері архітектури ;

В наданому сертифікаті ISO 9001:20215 відсутній вид діяльності – інші будівельно-монтажні роботи В згаданому сертифікаті№ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. дійсно відсутній такий вид діяльності як інші будівельно-монтажні роботи, проте в складі пропозиції міститься документ – «ДОДАТОК 9001 ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ РОЗШИРЕННЯ.pdf», завантажений в систему 11.08.2021р. о.15:13 год.
В даному документі, який є додатком до сертифіката 9001:2015 №ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. і стосується сфери розширення сертифікації під першим пунктом наявний вид діяльності – інші будівельно-монтажні роботи.
Яким чином, «під час детально розгляду поданих документів»(фраза фігурує в Протоколі) можна було не звернути уваги на вищезгаданий Додаток до сертифікату?

Також однією з підстав дискваліфікації було наступне: п.4) п.п.3.3.1 Розділу 3 Учасник повинен подати - копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогах законодавства з охорони праці.
Окремо підкреслюю, що згідно Примітки до п.п.3.3.1 Розділу 3
- у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів.
Відповідно до вимог п.21 " Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Враховуючи вищенаведене наше підприємство не надало в складі тендерної пропозиції відповідної декларації(оскільки така подається за 5 днів до початку виконання робіт), а відповідно до вимог примітки – надало лист–пояснення аналогічного змісту і тим самим дотрималося вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дивним є також посилання в протоколі на те, що мовляв в період уточнень жодних вимог щодо вилучення документу(тобто декларації) чи можливість його подання до початку робіт від учасників не надходило.
Пояснюємо ще раз, Ваша вимога згідно Примітки – якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт(чітке роз’яснення з посиланням на норми законодавства нами дано в листі-поясненні) учасник надає лист-пояснення в довільній формі(що і було дотримано при поданні пропозиції.)
Ставити те чи інше питання Замовнику в період уточнень це право(а не обов’язок) учасника в тому випадку, коли учаснику не зрозуміла та чи інша вимога Замовника. Оскільки вимоги були нам зрозумілі – ставити питання було недоцільно, оскільки нашим підприємством дотримано всіх вимог Оголошення.
Водночас, протоколом від 16.08.2021р. пропозиція ТОВ «ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, в процесі аналізу долучених документів згаданого учасника вбачається кричуща невідповідність документів учасника вимогам Оголлошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:

Вимоги тендерної документації Порушення вимог тендерної документації
п.3.2 Розділу 3: Учасник повинен:
Надати у складіпропозиції довідку про ознайомлення і згоду з перелікомформальних помилок.
Учасником не надано довідки, яка вимагалася.


П.1 Розділу 2 Додатку 2 до Оголошення:
1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/наказищодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б.
Учасником не надано трудової книжки Директора Прончака Ю.Д., який згідно поданої ним же довідки №17 від 11.08.2021р. працює директором на постійній основі.
Розділ 3 Додатку 2 до Оголошення:
1. Копію(не менше 1) аналогічного договору, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт, незалежно від форми власності та джерел фінансування.
2. Копію всіх листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату – не раніше 2021 року) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (у відгуці від Генерального Замовника має бути чітко зазначено, що вказані роботи виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації).
3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки форми КБ-3).
Учасником подано аналогічний договір «Капітальний ремонт з заміною вікон в поліклінічному відділенні кп Перемишлянська центральна районна лікарня, Договір №8 від 14.04.2020р. »
Проте, Довідки форми КБ-3(які містяться в документі під назвою «Фінансовий звіт.pdf») долучені на зовсім інший об’єкт - Капітальний ремонт народного дому с.Іванівка Перемишлянського району Львівської області.
Таким чином учасник не підтвердив факту виконання робіт згідно завантаженого ним аналогічного договору.

4.Розділ 4 Додатку 2 Учасник подає:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.



Поданий баланс і звіт про фінансові результату за 2020 рік не може підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі., оскільки поданий «нульовий», тобто у всіх графах Балансу і звіту фігурують нулі, доходу Учасник протягом 2020р. не отримав.
Додаток 3:
Замовником передбачалося встановлення на вікнах і дверях фурнітура МАКО Учасник не підтвердив можливість встановлення фурнітури МАКО, оскільки надав в складі пропозиції сертифікат на фурнітуру «ЗІГЕНІЯ- АУБІ КГ», що не відповідає вимогам Додатку 3.

Тому, враховуючи вищенаведене, -
Прошу:
1.Прошу повторно розглянути пропозицію ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» та кваліфікувати пропозиція як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.

Директор Т.Михалик

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2021 16:56
Уповноваженою особою на проведення спрощених закупівель розглянуто Вашу вимогу, з приводу цього зазначаємо наступне:
1. Щодо сертифікату ISO. Під час повторного розгляду наданого в складі пропозиції додатку до сертифікату 9001:2015 №ECS.UA.02.2295 від 03.06.2021р. встановлено наявність виду діяльності – інші будівельно-монтажні роботи.
2. Стосовно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. В складі вашої пропозиції відсутній вищезазначений документ. Аргументація щодо ненадання вказаного документа у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів не стосується декларації. Оскільки даний вид робіт передбачає виконання робіт з підвищеної небезпеки, отже така декларація підлягала завантаженню в складі вашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами оголошення передбачалось надання декларації саме в складі пропозиції, а не під час укладання договору, перед початком виконання робіт чи в будь-який інший етап.
Зважаючи на наведене, вами не виконано вимог оголошення та не завантажено вказаний документ в складі пропозиції.
3. Щодо довідки з переліком формальних помилок. Учасником надано вказану довідку (файл Пропозиція частина 3.pdf, документ з вихідним номером №2 від 11.08.2021 року.
4. Щодо ненадання трудової книжки на директора. Відповідно до умов оголошення Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки/наказищодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Аналізуючи вказану вимогу оголошення символ «/» читається як «або». Тобто Учасник повинен надати один з вказаних документів, на виконання зазначеної вимоги учасником надано документи про освіту (диплом) та додатково надано наказ на призначення директора.
5. В складі пропозиції міститься лист-відгук про виконання аналогічного договору, що підтверджує факт його повного виконання відповідно до вимог оголошення.
6. В складі пропозиції Переможця міститься декларація платника єдиного податку за останній звітній період (2020 рік), якій передбачено обсяг річного доходу, що перевищує очікувану вартість закупівлі та підтверджує відповідність учасника вказаному кваліфікаційному критерію.
7. Вимогами оголошення передбачено п.3.3.1 Розділу 3: Учасники також гарантують якість запропонованого обладнання, шляхом подання підтверджуючих документів: надати сертифікат відповідності у складі пропозиції (документи мають бути чинні на дату подання пропозиції) В складі пропозиції Переможця наявний сертифікат відповідності, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог оголошення.
Зважаючи на зазначене, відсутні будь-які підстави для задоволення Вашої вимоги.

Документи подані скаржником

17 серпня 2021 11:49
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

17 серпня 2021 11:50
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ" 270 196,85
UAH з ПДВ
270 196,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО" 294 800,00
UAH з ПДВ
294 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2021 15:14
Електронний підпис
11 серпня 2021 15:13
ISO 9001 ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ.pdf
11 серпня 2021 15:13
Штатний розпис.pdf
11 серпня 2021 15:13
Трудові книжки.pdf
11 серпня 2021 15:13
Техпаспорт Фіат.pdf
11 серпня 2021 15:13
Технічна специфікація.pdf
11 серпня 2021 15:13
Статут.pdf
11 серпня 2021 15:13
Сертифікат склопакет.pdf
11 серпня 2021 15:13
СЕРТ_МАКО-ФУРНІТУРА.pdf
11 серпня 2021 15:13
Реєстр.pdf
11 серпня 2021 15:13
Пропозиція.pdf
11 серпня 2021 15:13
Проект договору.pdf
11 серпня 2021 15:13
Пояснювальна записка.pdf
11 серпня 2021 15:13
Посвідчення з ОП.PDF
11 серпня 2021 15:13
ПКД-2.pdf
11 серпня 2021 15:13
ПКД-1.pdf
11 серпня 2021 15:13
Переклад трудової.pdf
11 серпня 2021 15:13
Накази на прийняття.pdf
11 серпня 2021 15:13
Ліцензія.pdf
11 серпня 2021 15:13
Лист-роз'яснення.pdf
11 серпня 2021 15:13
Лист-пояснення.pdf
11 серпня 2021 15:13
Лист виробник вкон.pdf
11 серпня 2021 15:13
Копія ліцензії.pdf
11 серпня 2021 15:13
Копія Витягу з ЄП.pdf
11 серпня 2021 15:13
КБ-3.pdf
11 серпня 2021 15:13
Згода на обробку ПД.pdf
11 серпня 2021 15:13
Додатки до Договору.pdf
11 серпня 2021 15:13
Договір Іванівка.PDF
11 серпня 2021 15:13
Довідка ЦПХ.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка робітники.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка про досвід.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка Приват 2.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка Приват 1.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка Ощадбанк.pdf
11 серпня 2021 15:13
Довідка ІТР.pdf
11 серпня 2021 15:13
Диплом Нестерович О.Д..pdf
11 серпня 2021 15:13
Диплом Михалик Т.О..pdf
11 серпня 2021 15:13
Диплом Михалик О.А..pdf
11 серпня 2021 15:13
Гарантійний термін.pdf
11 серпня 2021 15:13
Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2021 15:13
відгук.PDF
11 серпня 2021 15:13
Витяг з ЄП.pdf
11 серпня 2021 15:13
АКТ обстеження об'єкта.pdf

Публічні документи

11 серпня 2021 23:11
Електронний підпис
11 серпня 2021 22:47
Фінансовий звіт.pdf.zip
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 3.pdf.zip
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 3.pdf
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 2.pdf.zip
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 2.pdf
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 1.pdf.zip
11 серпня 2021 22:47
Пропозиція частина 1.pdf
11 серпня 2021 22:47
Кошторис.rar.zip
11 серпня 2021 22:47
Декларація банк.pdf.zip
11 серпня 2021 22:47
9. Субпідряд.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ"

ТОВ "ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ- БУДМОНТАЖ"
#41849120
Відхилено 270 196,85
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 16:11
ТОВ "ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО"
#42100984
Переможець 294 800,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 16:15

Документи

16 серпня 2021 16:10
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:07
протокол розгляду

Документи

16 серпня 2021 16:14
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:12
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2021 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДНЕ СУЧАСНЕ БУДІВНИЦТВО"
#42100984
294 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2021 16:14
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:12
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 16:17
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 16:01
Додатковий договір.PDF зміни до договору
26 листопада 2021 15:24
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 14:44
Договір укладений
30 серпня 2021 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області» 1 роб 294 800,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт у приміщенні Короснянського закладу загальної середньої освіти I-II ступенів за адресою: вулиця Центральна 73/2 с.Коросно Львівського району Львівської області» 1 роб 294 798,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 294 798,00
UAH