Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 045 550,40 UAH
UA-2021-08-02-011109-b ● c291bb7d376442d88cbc0851fa25d868
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованокуриловецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04325974 |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., смт. Муровані Курилівці, Соборна, 45 |
Контактна особа: |
Павлів Юлія Леонідівна 380686998943 mksr-z@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 045 550,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 683,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, Соборна, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 13:48 |
оголошення капремонт Тімірязєва.docx | |
09 серпня 2021 13:47 |
зміни.pdf | |
06 серпня 2021 12:03 |
протокол внесення змін.pdf |
09 серпня 2021 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 серпня 2021 13:48 |
оголошення капремонт Тімірязєва.docx
|
||||||
09 серпня 2021 13:47 |
зміни.pdf
|
||||||
06 серпня 2021 12:03 |
протокол внесення змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-02-011109-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПОГОСЯН ВАРДАН ГНУНІКОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3199811153
Дата подання: 26 серпня 2021 18:16
Вимога до рішення Замовника
Вимагаємо надати пояснення на підставі чого фізичну особу - підприємця Акопяна Ару Ахтанаковича визнано переможцем процедури спрощеної закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області» в той час як він не виконав вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. Відповідно до ч. 3 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники повинні підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним вимогам зокрема календарним графіком виконання робіт. У складі своєї пропозиції ФОП Акопян А.А. календарний графік виконання робіт не надав чим порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури.
2. Відповідно до п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники повинні підтвердити право володіння чи користування матеріально технічною базою яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни шляхом надання оригіналів договорів. Натомість, ФОП Акопян А.А. в складі своєї пропозиції надав копії договорів надання послуг технікою, зокрема:
- Договір про надання послуг технікою від 15.03.2021 року укладений з Шаргородським КП «Комунсервіс». Даний договір містить копію підпису директора та печатки КП «Комунсервіс». Окрім того, остання сторінка договору з реквізитами підписами та печатками відрізняється від іншого тексту договору кольором шрифта, з чого можна зробити висновок що даний договір є підробленим, оскільки змонтований з двох різних договорів.
- Договір про надання послуг технікою від 15.03.2021 року укладений з ВКФ «Урарту». Даний договір містить копію печатки ВКФ «Урарту». Окрім того, остання сторінка договору з реквізитами підписами та печатками відрізняється від іншого тексту договору кольором шрифта, з чого можна зробити висновок що даний договір є підробленим, оскільки змонтований з двох різних договорів.
Отже, враховуючи вищевикладене, ФОП Акопян А.А. порушив вимоги п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури.
3. Відповідно до п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники в складі своєї пропозиції повинні надати Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші. В складі своєї пропозиції ФОП Акопян А.А. надав сертифікат ISO 9001:2015 ТОВ «Артур Буд» стосовно будівництва доріг та автострад та виробництва неметалевих мінеральних виробів. Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші Учасник в складі своєї пропозиції не надав чим порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури.
У випадку ненадання обґрунтованих аргументів на поставлені питання будем змушені звернутись до суду за захистом свої прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до ч. 3 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники повинні підтвердити відповідність своєї пропозиції технічним вимогам зокрема календарним графіком виконання робіт. У складі своєї пропозиції ФОП Акопян А.А. календарний графік виконання робіт не надав чим порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури.
2. Відповідно до п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники повинні підтвердити право володіння чи користування матеріально технічною базою яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни шляхом надання оригіналів договорів. Натомість, ФОП Акопян А.А. в складі своєї пропозиції надав копії договорів надання послуг технікою, зокрема:
- Договір про надання послуг технікою від 15.03.2021 року укладений з Шаргородським КП «Комунсервіс». Даний договір містить копію підпису директора та печатки КП «Комунсервіс». Окрім того, остання сторінка договору з реквізитами підписами та печатками відрізняється від іншого тексту договору кольором шрифта, з чого можна зробити висновок що даний договір є підробленим, оскільки змонтований з двох різних договорів.
- Договір про надання послуг технікою від 15.03.2021 року укладений з ВКФ «Урарту». Даний договір містить копію печатки ВКФ «Урарту». Окрім того, остання сторінка договору з реквізитами підписами та печатками відрізняється від іншого тексту договору кольором шрифта, з чого можна зробити висновок що даний договір є підробленим, оскільки змонтований з двох різних договорів.
Отже, враховуючи вищевикладене, ФОП Акопян А.А. порушив вимоги п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури.
3. Відповідно до п. 14.2 оголошення про проведення спрощеної процедури, Учасники в складі своєї пропозиції повинні надати Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші. В складі своєї пропозиції ФОП Акопян А.А. надав сертифікат ISO 9001:2015 ТОВ «Артур Буд» стосовно будівництва доріг та автострад та виробництва неметалевих мінеральних виробів. Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші Учасник в складі своєї пропозиції не надав чим порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури.
У випадку ненадання обґрунтованих аргументів на поставлені питання будем змушені звернутись до суду за захистом свої прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2021 16:17
Мурованокуриловецька селищна рада повідомляє про те, що визнання переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області ФОП Акопян А.А. не порушує законодавство про закупівлі.
Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури.
Для встановлення факту підробки документів необхідно вчиняти ряд юридично значущих дій із залученням компетентних органів. За достовірність наданих документів несе відповідальність учасник закупівлі. Замовник не може брати на себе обов’язок оцінювати правильність та достовірність наданих учасником документів.
Сертифікати ISO 9001:2015(зокрема, Сертифікат «Системи екологічного менеджменту»), який засвідчує відповідність стандартам якості наданий на ТОВ «Артур-Буд» так, як саме це підприємство є виробником асфальтобетонної суміші, що купується за договором купівлі-продажу (наданий у складі документації).
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 14.2 «Вимог до учасника» Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
В складі тендерної пропозиції ФОП Акопян А.А. подав інформаційну довідка про ненадання інформації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
З посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”; Про те на підставі Постанови КМУ №270 та додатку № 2 та №3 до порядку передбачено перелік робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
“Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання для утилізації зброї, боєприпасів та виробів ракетної техніки.
3. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
4. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.”
З огляду на вище викладене дане обґрунтування та посилання на Постанову КМУ є достатнім для виконання даної вимоги.
Учасник подав підписаний проект договору, що подавався замовником разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Аналогічним вважається договір, предметом якого визначено поточний або капітальний ремонт дорожнього покриття. Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. Реконструкція дороги прирівнюється до капітального ремонту дороги, так як має на меті виконання великого об’єму робіт для поліпшення якісних характеристик.
Принцип проведення електронного аукціону у визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник при оголошенні спрощеної закупівлі вказав, що питома вага критерію «Ціна» - 100%. Переможець надав всі необхідні документи та суттєво знизив ціну. Отже, рішення замовника про визнання переможця зумовлене економією бюджетних коштів та отриманням якісно виконаних робіт одночасно.
Зокрема, варто зазначити, що абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може лише учасник, пропозиція якого розглянута за результатами аукціону.
Також повідомляємо про Ваше право звернутись до суду. Проте, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» звернення до суду не зупиняє перебігу строків у спрощеній закупівлі.
Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури.
Для встановлення факту підробки документів необхідно вчиняти ряд юридично значущих дій із залученням компетентних органів. За достовірність наданих документів несе відповідальність учасник закупівлі. Замовник не може брати на себе обов’язок оцінювати правильність та достовірність наданих учасником документів.
Сертифікати ISO 9001:2015(зокрема, Сертифікат «Системи екологічного менеджменту»), який засвідчує відповідність стандартам якості наданий на ТОВ «Артур-Буд» так, як саме це підприємство є виробником асфальтобетонної суміші, що купується за договором купівлі-продажу (наданий у складі документації).
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 14.2 «Вимог до учасника» Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
В складі тендерної пропозиції ФОП Акопян А.А. подав інформаційну довідка про ненадання інформації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
З посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”; Про те на підставі Постанови КМУ №270 та додатку № 2 та №3 до порядку передбачено перелік робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
“Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання для утилізації зброї, боєприпасів та виробів ракетної техніки.
3. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
4. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.”
З огляду на вище викладене дане обґрунтування та посилання на Постанову КМУ є достатнім для виконання даної вимоги.
Учасник подав підписаний проект договору, що подавався замовником разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Аналогічним вважається договір, предметом якого визначено поточний або капітальний ремонт дорожнього покриття. Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. Реконструкція дороги прирівнюється до капітального ремонту дороги, так як має на меті виконання великого об’єму робіт для поліпшення якісних характеристик.
Принцип проведення електронного аукціону у визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник при оголошенні спрощеної закупівлі вказав, що питома вага критерію «Ціна» - 100%. Переможець надав всі необхідні документи та суттєво знизив ціну. Отже, рішення замовника про визнання переможця зумовлене економією бюджетних коштів та отриманням якісно виконаних робіт одночасно.
Зокрема, варто зазначити, що абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може лише учасник, пропозиція якого розглянута за результатами аукціону.
Також повідомляємо про Ваше право звернутись до суду. Проте, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» звернення до суду не зупиняє перебігу строків у спрощеній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-08-02-011109-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ", Код ЄДРПОУ:35110957
Дата подання: 27 серпня 2021 09:59
ВИМОГА щодо скасування Рішення, прийнятого з порушенням Закону
ВИМОГА
щодо скасування Рішення
Мурованокуриловецькою селищною радою (надалі – Замовник), Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 26.08.2021року, було прийнято Рішення, щодо обрання переможцем торгів, ФОП Акопян Ара Ахтанакович ( 2798800910) (надалі – Учасник).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ст.14), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Користуючись, даним правом, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ звертає вашу увагу, що тендерна пропозиція ФОП Акопян Ара Ахтанакович на закупівлю робіт, Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2021-08-02-011109-b, НЕ відповідає вимогам Оголошення Замовника.
А саме у тендерній пропозиції учасника ФОП Акопян Ара Ахтанакович, наявні вагомі недоліки:
1. Відповідно вимог п.14.2. Оголошення: - Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЯ Інформація (Декларація) відповідності
Учасником у складі пропозиції подано Інформацій лист, з посилання на Постанову КМУ №207 від 03.03.2020року, з поданою не повною інформацією, щодо того, що даний документ не повинен подаватись. Але враховуючи чинне законодавство, Відповідно Постанови КМУ №207, від 03.03.2020року (зі змінами та доповненнями) (надалі – Постанова)
Пунктом 7 Постанови передбачено, Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”;
А пунктом 21 Постанови, визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно Додатку 6, дана Декларація також отримується на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Роботи будуть виконуватись на обладнання висота який, більше 1,5 метри, що є роботи підвищеної небезпеки та Учасник повинен був подати відповідний дозвільний документ.
Не подання даного документу Учасником грубо порушено п.14.2. Оголошення
2. Відповідно п.14.2. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен надати окрему довідку про те, що під час використання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком обов'язків суб'єкта господарювання передбачених законодавством та оригіналом Сертифікату «систем екологічного менеджменту». – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ оригінал Сертифікату «Системи екологічного менеджменту»
У складі пропозиції подано копію Сертифікату «Системи екологічного менеджменту» на ТОВ «Артур-Буд», а НЕ учасника спрощеної закупівлі – поданий не відповідний сертифікат, на іншу організацію, чим порушено п.14.2. Оголошення
3. Відповідно п.14.8. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен разом з документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. - у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ порядок змін умов Дговору
У складі пропозиції учасником подано проект договору без порядку його змін, чим порушено п.14.8. Оголошення
4. Відповідно п.14.2. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен надати копію не менше ніж одного аналогічного договору, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даному Оголошенні, за 2018-2020 роки, на загальну суму не менше ніж 90% від оголошеної вартості закупівлі. – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНЄ підтвердження виконання аналогічного договору відповідно вимог та умов зазначених в Оголошенні
Учасником у складі пропозиції подано копію договору на суму 842017,00грн, що є менше ніж 90% від оголошеної вартості та з невідповідним предметом закупівлі: реконструкція дорожнього покриття, тобто з не відповідним предметом закупівлі. Поданий не відповідний договір, чим порушено п.14.2. Оголошення
Таким чином вбачається грубе порушення вимоги Оголошення та Закону. Враховуючи вище викладене, керуючись пунктом 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція ФОП Акопян Ара Ахтанакович повинна бути відхиллено, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Відповідно ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ
скасувати Рішення викладене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 26.08.2021року, щодо обрання переможцем торгів, ФОП Акопян Ара Ахтанакович ( 2798800910)
У разі продовження процедури закупівлі з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником.
Розгорнути
Згорнути
щодо скасування Рішення
Мурованокуриловецькою селищною радою (надалі – Замовник), Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 26.08.2021року, було прийнято Рішення, щодо обрання переможцем торгів, ФОП Акопян Ара Ахтанакович ( 2798800910) (надалі – Учасник).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ст.14), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Користуючись, даним правом, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ звертає вашу увагу, що тендерна пропозиція ФОП Акопян Ара Ахтанакович на закупівлю робіт, Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2021-08-02-011109-b, НЕ відповідає вимогам Оголошення Замовника.
А саме у тендерній пропозиції учасника ФОП Акопян Ара Ахтанакович, наявні вагомі недоліки:
1. Відповідно вимог п.14.2. Оголошення: - Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЯ Інформація (Декларація) відповідності
Учасником у складі пропозиції подано Інформацій лист, з посилання на Постанову КМУ №207 від 03.03.2020року, з поданою не повною інформацією, щодо того, що даний документ не повинен подаватись. Але враховуючи чинне законодавство, Відповідно Постанови КМУ №207, від 03.03.2020року (зі змінами та доповненнями) (надалі – Постанова)
Пунктом 7 Постанови передбачено, Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”;
А пунктом 21 Постанови, визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно Додатку 6, дана Декларація також отримується на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Роботи будуть виконуватись на обладнання висота який, більше 1,5 метри, що є роботи підвищеної небезпеки та Учасник повинен був подати відповідний дозвільний документ.
Не подання даного документу Учасником грубо порушено п.14.2. Оголошення
2. Відповідно п.14.2. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен надати окрему довідку про те, що під час використання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком обов'язків суб'єкта господарювання передбачених законодавством та оригіналом Сертифікату «систем екологічного менеджменту». – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ оригінал Сертифікату «Системи екологічного менеджменту»
У складі пропозиції подано копію Сертифікату «Системи екологічного менеджменту» на ТОВ «Артур-Буд», а НЕ учасника спрощеної закупівлі – поданий не відповідний сертифікат, на іншу організацію, чим порушено п.14.2. Оголошення
3. Відповідно п.14.8. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен разом з документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. - у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ порядок змін умов Дговору
У складі пропозиції учасником подано проект договору без порядку його змін, чим порушено п.14.8. Оголошення
4. Відповідно п.14.2. Оголошення: Учасник у складі пропозиції повинен надати копію не менше ніж одного аналогічного договору, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даному Оголошенні, за 2018-2020 роки, на загальну суму не менше ніж 90% від оголошеної вартості закупівлі. – у складі пропозиції Учасника ВІДСУТНЄ підтвердження виконання аналогічного договору відповідно вимог та умов зазначених в Оголошенні
Учасником у складі пропозиції подано копію договору на суму 842017,00грн, що є менше ніж 90% від оголошеної вартості та з невідповідним предметом закупівлі: реконструкція дорожнього покриття, тобто з не відповідним предметом закупівлі. Поданий не відповідний договір, чим порушено п.14.2. Оголошення
Таким чином вбачається грубе порушення вимоги Оголошення та Закону. Враховуючи вище викладене, керуючись пунктом 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція ФОП Акопян Ара Ахтанакович повинна бути відхиллено, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Відповідно ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ
скасувати Рішення викладене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 26.08.2021року, щодо обрання переможцем торгів, ФОП Акопян Ара Ахтанакович ( 2798800910)
У разі продовження процедури закупівлі з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2021 16:18
Мурованокуриловецька селищна рада повідомляє про те, що визнання переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги по вул. Тімірязєва на відрізку від будинку № 28 до будинку №19/2 в смт Муровані Курилівці, Могилів-Подільського району, Вінницької області ФОП Акопян А.А. не порушує законодавство про закупівлі.
Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури.
Для встановлення факту підробки документів необхідно вчиняти ряд юридично значущих дій із залученням компетентних органів. За достовірність наданих документів несе відповідальність учасник закупівлі. Замовник не може брати на себе обов’язок оцінювати правильність та достовірність наданих учасником документів.
Сертифікати ISO 9001:2015(зокрема, Сертифікат «Системи екологічного менеджменту»), який засвідчує відповідність стандартам якості наданий на ТОВ «Артур-Буд» так, як саме це підприємство є виробником асфальтобетонної суміші, що купується за договором купівлі-продажу (наданий у складі документації).
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 14.2 «Вимог до учасника» Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
В складі тендерної пропозиції ФОП Акопян А.А. подав інформаційну довідка про ненадання інформації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
З посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”; Про те на підставі Постанови КМУ №270 та додатку № 2 та №3 до порядку передбачено перелік робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
“Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання для утилізації зброї, боєприпасів та виробів ракетної техніки.
3. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
4. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.”
З огляду на вище викладене дане обґрунтування та посилання на Постанову КМУ є достатнім для виконання даної вимоги.
Учасник подав підписаний проект договору, що подавався замовником разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Аналогічним вважається договір, предметом якого визначено поточний або капітальний ремонт дорожнього покриття. Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. Реконструкція дороги прирівнюється до капітального ремонту дороги, так як має на меті виконання великого об’єму робіт для поліпшення якісних характеристик.
Принцип проведення електронного аукціону у визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник при оголошенні спрощеної закупівлі вказав, що питома вага критерію «Ціна» - 100%. Переможець надав всі необхідні документи та суттєво знизив ціну. Отже, рішення замовника про визнання переможця зумовлене економією бюджетних коштів та отриманням якісно виконаних робіт одночасно.
Зокрема, варто зазначити, що абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може лише учасник, пропозиція якого розглянута за результатами аукціону.
Також повідомляємо про Ваше право звернутись до суду. Проте, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» звернення до суду не зупиняє перебігу строків у спрощеній закупівлі.
Надані учасником документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури.
Для встановлення факту підробки документів необхідно вчиняти ряд юридично значущих дій із залученням компетентних органів. За достовірність наданих документів несе відповідальність учасник закупівлі. Замовник не може брати на себе обов’язок оцінювати правильність та достовірність наданих учасником документів.
Сертифікати ISO 9001:2015(зокрема, Сертифікат «Системи екологічного менеджменту»), який засвідчує відповідність стандартам якості наданий на ТОВ «Артур-Буд» так, як саме це підприємство є виробником асфальтобетонної суміші, що купується за договором купівлі-продажу (наданий у складі документації).
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункту 14.2 «Вимог до учасника» Учасником у складі своєї пропозиції має бути надано інформацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
В складі тендерної пропозиції ФОП Акопян А.А. подав інформаційну довідка про ненадання інформації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
З посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.”; Про те на підставі Постанови КМУ №270 та додатку № 2 та №3 до порядку передбачено перелік робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
“Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 207)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов’язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання для утилізації зброї, боєприпасів та виробів ракетної техніки.
3. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
4. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.”
З огляду на вище викладене дане обґрунтування та посилання на Постанову КМУ є достатнім для виконання даної вимоги.
Учасник подав підписаний проект договору, що подавався замовником разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Аналогічним вважається договір, предметом якого визначено поточний або капітальний ремонт дорожнього покриття. Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. Реконструкція дороги прирівнюється до капітального ремонту дороги, так як має на меті виконання великого об’єму робіт для поліпшення якісних характеристик.
Принцип проведення електронного аукціону у визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовник при оголошенні спрощеної закупівлі вказав, що питома вага критерію «Ціна» - 100%. Переможець надав всі необхідні документи та суттєво знизив ціну. Отже, рішення замовника про визнання переможця зумовлене економією бюджетних коштів та отриманням якісно виконаних робіт одночасно.
Зокрема, варто зазначити, що абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може лише учасник, пропозиція якого розглянута за результатами аукціону.
Також повідомляємо про Ваше право звернутись до суду. Проте, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» звернення до суду не зупиняє перебігу строків у спрощеній закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Акопян Ара Ахтанакович |
789 537,00
UAH з ПДВ
|
758 169,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бзнуні Карен Буртелович |
856 000,00
UAH з ПДВ
|
773 315,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОГОСЯН ВАРДАН ГНУНІКОВИЧ" |
1 003 511,93
UAH з ПДВ
|
1 003 511,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" |
1 044 337,43
UAH з ПДВ
|
1 044 337,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Акопян Ара Ахтанакович #2798800910 |
Переможець |
758 169,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 10:33
|
договір з додатками.pdf | укладений |
03 вересня 2021 10:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 жовтня 2021 10:18
|
644 443,65 UAH | UA028201720344241052166042235 Мурованокуриловецька селищна рада |
UA273026890000026007055352765 ФОП Акопян Ара Ахтанакович |
Оплачений |