Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44141080 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., місто Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександр Яцук +380662831444 ayatsuk1008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2021 15:28 |
Очікувана вартість: | 4 377 612,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 888,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2021 16:44 |
ТД 1 травня.doc | |
02 серпня 2021 16:44 |
технічне завдання.doc | |
02 серпня 2021 16:44 |
додаток 3 проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-18-000007 ● 6378bc5bd2ea4d04a0d897fcc4c44fc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 09:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2021 № 632
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.10.2021 №632
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-02-010182-b від 02.08.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-21 13:13:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вулиці Перше Травня в місті Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17-ПК11+82)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-08-02-010182-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 12:47:29
Відповідь на запит про надання пояснення
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту «Капітальний ремонт вулиці Перше Травня в місті Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17 – ПК11+82)» ( який включає загальну пояснювальну записку 21-21-ПЗ, креслення 21-21-АД, кошторисну документацію 21-21-КД).
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі «Робочого проекту «Капітальний ремонт вулиці Перше Травня в місті Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17 – ПК11+82)» ( який включає загальну пояснювальну записку 21-21-ПЗ, креслення 21-21-АД, кошторисну документацію 21-21-КД), Експертного звіту «щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Робочого проекту «Капітальний ремонт вулиці Перше Травня в місті Камінь-Каширський Волинської області (ПК5+17 – ПК11+82)» від 31.05.2021 року затвердженого В.о. директора філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-12 12:40:49
Висновок Західного офісу ДАСУ є хибним та підлягає скасуванню
Висновок Західного офісу ДАСУ є хибним та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Твердження ДАСУ про невідповідність тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» вимогам тендерної документації через відсутність в поданій договірній ціні відомості щодо вартості виконання підрядних робіт, а саме: прямі витрати, загальновиробничі витрати, витрати на зведення(пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд, кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період, кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період, інші супутні витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість без вартісних показників є необгрунтованим та помилковим.
Замовником у п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу надання проєкту Договору та договірної ціни без розрахунків, при цьому не було встановлено додаткових вимог щодо зазначення вартісних показників, оскільки на даному етапі закупівлі встановлення вартісних показників передбачено тільки для заповнення форми пропозиції Учасника.
Окрім того, договірна ціна, як один із додатків до договору, як саме і договір, в цій частині, складається із дотриманням вимог насамперед Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та «Загальних умов виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 (надалі умови). Так п. 3.1. проєкту договору на виконання п.21 умов та ч.6 ст. 33 Закону містить запис «Ціна Договору визначається на підставі результатів проведеної конкурентної процедури – відкриті торги» і не містить вартісного виразу, що надає Учаснику право подати проєкт договору та договірну ціну без розрахунків не зазначаючи вартісні показники та дотриматись вимог тендерної документації, що Учасником було і здійснено.
Окрім того, виконати вимоги висновку ДАС шляхом розривання діючого договору не є можливим, оскільки статтею 651 Цивільного кодексу України, передбачено - зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
ПП «РОСТРАНС» договір виконується сумлінно, зауваження щодо якості виконаних робіт та використаних матеріалів відсутні, порушень будь-яких умов договору не встановлено.
Зважаючи на вказане вище, ми будемо змушені звертатись до суду щодо оскарження висновку та скасування вимог, зазначених у даному висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок Західного офісу ДАСУ є хибним та підлягає скасуванню з огляду на наступне. Твердження ДАСУ про невідповідність тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» вимогам тендерної документації через відсутність в поданій договірній ціні відомості щодо вартості виконання підрядних робіт, а саме: прямі витрати, загальновиробничі витрати, витрати на зведення(пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд, кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період, кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період, інші супутні витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість без вартісних показників є необгрунтованим та помилковим. Замовником у п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу надання проєкту Договору та договірної ціни без розрахунків, при цьому не було встановлено додаткових вимог щодо зазначення вартісних показників, оскільки на даному етапі закупівлі встановлення вартісних показників передбачено тільки для заповнення форми пропозиції Учасника. Окрім того, договірна ціна, як один із додатків до договору, як саме і договір, в цій частині, складається із дотриманням вимог насамперед Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та «Загальних умов виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 (надалі умови). Так п. 3.1. проєкту договору на виконання п.21 умов та ч.6 ст. 33 Закону містить запис «Ціна Договору визначається на підставі результатів проведеної конкурентної процедури – відкриті торги» і не містить вартісного виразу, що надає Учаснику право подати проєкт договору та договірну ціну без розрахунків не зазначаючи вартісні показники та дотриматись вимог тендерної документації, що Учасником було і здійснено. Окрім того, виконати вимоги висновку ДАС шляхом розривання діючого договору не є можливим, оскільки статтею 651 Цивільного кодексу України, передбачено - зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. ПП «РОСТРАНС» договір виконується сумлінно, зауваження щодо якості виконаних робіт та використаних матеріалів відсутні, порушень будь-яких умов договору не встановлено. Зважаючи на вказане вище, ми будемо змушені звертатись до суду щодо оскарження висновку та скасування вимог, зазначених у даному висновку.
2021-11-15 08:26:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | адміністративний позов Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування Висновоку Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-08-02-010182-b, дата оприлюднення 08 листопада 2021 року (Капiтальний ремонт вулицi Перше Травня в Micтi Камiнь-Каширський Волинськоi областi (ПК5+17-ПК11+82), ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет) від 11серпня 2021 року. Номер провадження 140/13717/21 |
Дата публікації: | 19 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/140/13737/21 |
Дата відкриття провадження: | 23 листопада 2021 |
Документи:
24 листопада 2021 16:08
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 15:13
|
Позов Ространс.pdf |
19 листопада 2021 15:13
|
Супровідна.jpg |
24 листопада 2021 16:08
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 15:19
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 15:13
|
Позов Ространс.pdf |
19 листопада 2021 15:13
|
Супровідна.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
3 850 450,00
UAH з ПДВ
|
3 850 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Відхилено |
3 850 450,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 15:08
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 09:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 09:23
|
Додаткова угода №5.jpg | зміни до договору |
12 січня 2022 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:32
|
Додаткова 4.jpg | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:31
|
3.jpg | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:20
|
Додаткова угода №2.jpg | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:39
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 15:00
|
IMG_0001.pdf | укладений |
17 вересня 2021 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 1 до договору № 126 від 21 вересня 2021 року додається "Календарний графік виконаних робіт" (Додаток №2); Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3890000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Додатку 1 до Договору від 17.09.2021 року № 126 |
Номер договору про закупівлю: | 3890000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Додатку №1 |
Номер договору про закупівлю: | 3890000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку № 2, зміни в реквізитах замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3890000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в новій редакції 3.1 Загальна цiна Договору 3889999,88 гривень (три мільйони вісімсот вісімдесят девять тисяч дев’ятсот дев’яносто девять гривень 88 копiйок) в т.ч. ПДВ 648333,31 гривень (шiстсот сорок вісім тисяч триста тридцять три гривнi 31 копiйка). 2. Внести зміни до пункту 19.2 Договору та викласти його в новій редакції 19.2. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 13 січня 2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись, із внесенням відповідних змін у Договір, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, внесення змін до проектної документації, дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Генпідрядника обставинами, виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництво об’єкта). |
Номер договору про закупівлю: | 3890000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |