Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4, папір офісний А3, папір офсетний, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Очікувана вартість
294 056,00 UAH
UA-2021-08-02-009949-b ● e5318bc06d2f465f9051d3620bf0e743
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського |
Код ЄДРПОУ: | 05417058 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., м. Київ , Голосіївський проспект, 3 |
Контактна особа: |
Ольга Совєтнікова +380936531092 sovetnikova.olya30@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 294 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 470,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір офісний А4, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку" - 1432 пач. Папір офісний А3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку" - 300 пач. Папір офсетний формат 70*100, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку" - 4345 кг. на палетах Строк поставки Товарів: Протягом 20 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1432 пачок
Папір офісний А4, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
300 пачок
Папір офісний А3, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
4345 кілограми
Папір офсетний формат 70*100, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару/ | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 14:40 |
ТД нова редакція від 09.08.2021 року.doc | |
09 серпня 2021 14:40 |
Перелік змін.docx | |
02 серпня 2021 16:34 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
02 серпня 2021 16:34 |
Проєкт договору на папір.docx | |
02 серпня 2021 16:34 |
Проєкт договору на папір.docx.p7s |
09 серпня 2021 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 серпня 2021 14:40 |
ТД нова редакція від 09.08.2021 року.doc
|
||||||
09 серпня 2021 14:40 |
Перелік змін.docx
|
||||||
02 серпня 2021 16:34 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
||||||
02 серпня 2021 16:34 |
Проєкт договору на папір.docx
|
||||||
02 серпня 2021 16:34 |
Проєкт договору на папір.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-02-009949-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 06 серпня 2021 15:36
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-08-02-009949-b на закупівлю «Папір офісний А4, папір офісний А3, папір офсетний» де Замовником виступає Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-08-02-009949-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-08-02-009949-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2021 14:39
Зміни вказано в прикріплених файлах.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 серпня 2021 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій