Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Право на отримання та використання оновлень, змін, додатків, доповнень та розширень функціоналу Комп’ютерних програм
Очікувана вартість
284 949,00 UAH
UA-2021-08-02-006715-b a621c3e209fe4571afcc6647c37fe795
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Сірий

380443631669 08806754@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр "Пуща-Водиця" МВС України
Код ЄДРПОУ: 08806754
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Миколи Юнкерова, 48
Контактна особа: Сергій Сірий
380443631669
08806754@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до умов ч. 2 п. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» (існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Право на отримання та використання оновлень, змін, додатків, доповнень та розширень функціоналу Комп’ютерних програм у вигляді квартального доступу за 2021 рік до сервісів Єдиної технічної підтримки програмного забезпечення ведення бухгалтерського обліку та звітності з рівнем сервісу типу «Балансова одиниця. Участь в розширеній підтримці серверних компонентів в консолідованій базі даних» (669 спеціалізованих функцій; 250 операцій розвитку; SLA: 5x8, 2wh, 3wd, 1L)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, М.Юнкерова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

02 серпня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ІНФОТЕХ"
#34239034
Переможець 284 949,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 14:37

Документи

02 серпня 2021 14:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ІНФОТЕХ"
#34239034
284 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2021 14:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:21
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 10:44
Договір 21-0155.pdf укладений
13 серпня 2021 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 284 949,00
UAH