Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Студійне обладнання)
Очікувана вартість
3 750 000,00 UAH
UA-2021-08-02-004533-b ● 991c010e2242403c99011d1db3418f41
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19149153 |
Вебсайт: | https://www.dnipro.tv/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Людмила Дубровська +380988823281 kpdgst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 3 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Студійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька буд.58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 штуки
Студійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька буд.58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 14:08 |
ТД.docx | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_3_Договір поставки.docx | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_8_Форма_пропозицii.doc | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_5_Згода на використання персональних даних.docx | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_2_Технічні (якісні) та кількісні вимоги.docx | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_6_Безумовна згода на укладення договору.doc | |
13 серпня 2021 14:00 |
перелік змін.docx | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_1_ Перелік кваліфікаційних документів.doc | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_4_Істотні умови.doc | |
13 серпня 2021 14:00 |
ДОДАТОК_7_ Довіреність.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-02-004533-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 06 серпня 2021 01:02
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник,
Наступним ми повідомляємо про наші вимоги щодо тендерної документації.
Замовник у новій редакції Додатку 2 до тендерної документації вимагає, що Постачальник обладнання AJA. SONY, Blackmagic, повинен бути авторизованим дилером на території України. Мати сертифікати від виробника обладнання.
Враховуючи те, що в Додатку 2 до Тендерної документації надані технічні безальтернативні характеристики обладнання AJA. SONY, Blackmagic, та що єдиним дилером всіх трьох компаній в такій комбінації в Україні є компанія ОПТА, вимоги щодо дилерських сертифікатів від виробника значно обмежують участь в тендері потенційних учасників, зводячи до того, що учасниками цього тендера будуть тільки компанія ОПТА (ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА" Код в ЄДРПОУ 43322651) та/чи асоційовані з цією компанією ФОПи, такі як ФОП "СЕРЕДЮК НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код в ІПН 2194918448, ФОП "БРАТІКІНА ІРИНА ІВАНІВНА" Код в ІПН 3002610562, ФОП "КЛОЧОК СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код в ІПН 2414313753, та інші.
Вимога щодо авторизаційного дилерства та надання сертифіката від виробника обладнання порушує наші права, як потенційного учасника, бо ми маємо можливість поставити обладнання згідно технічних вимог Замовника, купуючи їх у офіційних партнерів виробників, та забезпечити гарантійне обслуговування обладнання згідно вимог замовника, але вищезгадана вимога замовника робить неможливим нашу участь в процедурі тендерних торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом стосовно публічних закупівель у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виключно виробником, дистриб’ютором, представником або дилером по продукції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст. 5, пп.1,2,4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), а також протирічить п.5 Розділу I тендерної документації «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.».
Також відповідальність і гарантії щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, врегульовано кількома НПА, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Таким чином така відповідальність і гарантії передбачені законодавчо, і додатково, разом з товаром підтверджуються гарантійним талоном (паспортом). Крім цього, сам постачальник несе зобов’язання оперативно реагувати на сигнал для забезпечення сервісного, гарантійного обслуговування.
Таким чином, виставлення вищезазначених вимог, як умова для участі в тендерних торгах ставлять в нерівні умови постачальників товару, зокрема, з учасниками процедури закупівлі, які є виробниками та/чи дилерами виробника товару, та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Законом в ст. 16 та ст. 23 на підтвердження можливості учасником поставити товар чітко встановленні кваліфікаційні та технічні вимоги до учасників процедури закупівлі. І ніде в Законі не передбачено, що Замовник може вимагати надання дилерських сертифікатів від виробників обладнання.
На основі зазначеного вище, керуючись ст. 24 Закону вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та видалити фразу з дискримінаційними та протиправними вимогами «Постачальник обладнання AJA. SONY, Blackmagic повинен бути авторизованим дилером на території України та мати сертифікати від виробника обладнання», чи викласти Додаток № 2 у в початковій версії до внесених змін.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Наступним ми повідомляємо про наші вимоги щодо тендерної документації.
Замовник у новій редакції Додатку 2 до тендерної документації вимагає, що Постачальник обладнання AJA. SONY, Blackmagic, повинен бути авторизованим дилером на території України. Мати сертифікати від виробника обладнання.
Враховуючи те, що в Додатку 2 до Тендерної документації надані технічні безальтернативні характеристики обладнання AJA. SONY, Blackmagic, та що єдиним дилером всіх трьох компаній в такій комбінації в Україні є компанія ОПТА, вимоги щодо дилерських сертифікатів від виробника значно обмежують участь в тендері потенційних учасників, зводячи до того, що учасниками цього тендера будуть тільки компанія ОПТА (ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА" Код в ЄДРПОУ 43322651) та/чи асоційовані з цією компанією ФОПи, такі як ФОП "СЕРЕДЮК НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код в ІПН 2194918448, ФОП "БРАТІКІНА ІРИНА ІВАНІВНА" Код в ІПН 3002610562, ФОП "КЛОЧОК СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код в ІПН 2414313753, та інші.
Вимога щодо авторизаційного дилерства та надання сертифіката від виробника обладнання порушує наші права, як потенційного учасника, бо ми маємо можливість поставити обладнання згідно технічних вимог Замовника, купуючи їх у офіційних партнерів виробників, та забезпечити гарантійне обслуговування обладнання згідно вимог замовника, але вищезгадана вимога замовника робить неможливим нашу участь в процедурі тендерних торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом стосовно публічних закупівель у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виключно виробником, дистриб’ютором, представником або дилером по продукції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст. 5, пп.1,2,4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), а також протирічить п.5 Розділу I тендерної документації «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.».
Також відповідальність і гарантії щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, врегульовано кількома НПА, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Таким чином така відповідальність і гарантії передбачені законодавчо, і додатково, разом з товаром підтверджуються гарантійним талоном (паспортом). Крім цього, сам постачальник несе зобов’язання оперативно реагувати на сигнал для забезпечення сервісного, гарантійного обслуговування.
Таким чином, виставлення вищезазначених вимог, як умова для участі в тендерних торгах ставлять в нерівні умови постачальників товару, зокрема, з учасниками процедури закупівлі, які є виробниками та/чи дилерами виробника товару, та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Законом в ст. 16 та ст. 23 на підтвердження можливості учасником поставити товар чітко встановленні кваліфікаційні та технічні вимоги до учасників процедури закупівлі. І ніде в Законі не передбачено, що Замовник може вимагати надання дилерських сертифікатів від виробників обладнання.
На основі зазначеного вище, керуючись ст. 24 Закону вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та видалити фразу з дискримінаційними та протиправними вимогами «Постачальник обладнання AJA. SONY, Blackmagic повинен бути авторизованим дилером на території України та мати сертифікати від виробника обладнання», чи викласти Додаток № 2 у в початковій версії до внесених змін.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2021 13:13
У відповідь на вимогу щодо внесення змін у тендерну документацію Замовника на закупівлю ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Студійне обладнання), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2021-08-02-004533-b, повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації Замовника встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Вимога, що міститься у Додатку 2 Тендерної документації Замовника стосовно наявності у Учасника сертифікатів від виробника обладнання, а також щодо того, що Учасник має бути авторизованим дилером на території України не є дискримінаційною і викликана необхідністю отримати підтвердження наявності сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання (учасниками закупівлі) і виробником обладнання, що свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі і здійснити заміну обладнання аналогічним на термін гарантійного ремонту такого обладнання. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовник просто зобов'язаний з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару та дотримання гарантій на своєчасне постачання обладнання належної якості визначати подібні умови, що забезпечить дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеному в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Надання сертифікату і документів на підтвердження, що Учасник є авторизованим дилером, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує походження (оригінальність) обладнання, високу якість та своєчасну поставку обладнання Замовнику, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та якісне і своєчасне сервісне (гарантійне) обслуговування Обладнання (принцип ефективності та раціональності закупівлі), забезпечення мінімальної націнки на товар, і, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило має можливість запропонувати найнижчі ціни (принцип максимальної економії).
Надання сертифікату учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже сертифікат підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання і отримати офіційне сервісне обслуговування у разі потреби.
Посилання Учасника у вимозі на Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-ХІІ, яким врегульовані питання відповідальності і гарантій щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, не може бути прийнято до уваги, оскільки цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг - фізичними особами та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів. Отже, на споживачів – юридичних осіб дія цього Закону не розповсюджується.
Також зазначаємо, що, наприклад, компанія SONY має декілька авторизованих дилерів в України; зазначений Учасником у вимозі перелік дилерів є не повним. Крім того, у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. Таким чином, список авторизованих дилерів є значно більшим, ніж зазначено Учасником у вимозі.
Таким чином Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації Замовника встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Вимога, що міститься у Додатку 2 Тендерної документації Замовника стосовно наявності у Учасника сертифікатів від виробника обладнання, а також щодо того, що Учасник має бути авторизованим дилером на території України не є дискримінаційною і викликана необхідністю отримати підтвердження наявності сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання (учасниками закупівлі) і виробником обладнання, що свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі і здійснити заміну обладнання аналогічним на термін гарантійного ремонту такого обладнання. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовник просто зобов'язаний з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару та дотримання гарантій на своєчасне постачання обладнання належної якості визначати подібні умови, що забезпечить дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеному в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Надання сертифікату і документів на підтвердження, що Учасник є авторизованим дилером, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує походження (оригінальність) обладнання, високу якість та своєчасну поставку обладнання Замовнику, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та якісне і своєчасне сервісне (гарантійне) обслуговування Обладнання (принцип ефективності та раціональності закупівлі), забезпечення мінімальної націнки на товар, і, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило має можливість запропонувати найнижчі ціни (принцип максимальної економії).
Надання сертифікату учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже сертифікат підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання і отримати офіційне сервісне обслуговування у разі потреби.
Посилання Учасника у вимозі на Закон України «Про захист прав споживачів» № 1023-ХІІ, яким врегульовані питання відповідальності і гарантій щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, не може бути прийнято до уваги, оскільки цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг - фізичними особами та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів. Отже, на споживачів – юридичних осіб дія цього Закону не розповсюджується.
Також зазначаємо, що, наприклад, компанія SONY має декілька авторизованих дилерів в України; зазначений Учасником у вимозі перелік дилерів є не повним. Крім того, у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. Таким чином, список авторизованих дилерів є значно більшим, ніж зазначено Учасником у вимозі.
Таким чином Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Клочок Станіслав Володимирович" |
3 514 996,88
UAH з ПДВ
|
3 514 996,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАТОР "ОПТА" |
3 741 323,71
UAH з ПДВ
|
3 741 323,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Клочок Станіслав Володимирович" #2414313753 |
Переможець |
3 514 996,88
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 15:40
|
32-2021.pdf | укладений |
15 вересня 2021 15:35
|