Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in repair and maintenance service of motor transport
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME UTILITY ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) “KYIVKOMUNSERVIS” |
National ID: | 33745659 |
Contact point: |
Liashkevich Maxim Volodymyrovych +380445947712 tender@kks.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 6 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 серпня 2021 15:43 |
Enquiries until: | 31 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 660 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2021 13:25 |
ТД 23.08.2021 | |
23 серпня 2021 13:25 |
ЗМІНИ | |
02 серпня 2021 15:44 |
ТД 01.07.2021.doc |
23 серпня 2021 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2021 13:25 |
ТД 23.08.2021
|
|||
23 серпня 2021 13:25 |
ЗМІНИ
|
|||
02 серпня 2021 15:44 |
ТД 01.07.2021.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-01-000019 ● 00199c92f406447caddf71868d8fc2f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2021 Одеса № 778
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 778
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2021-08-02-001585-c 02.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 13:51:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 14:46:42
Пояснення
«Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 02.12 .2021 надає наступні пояснення.
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено очікувану вартість предмета закупівлі на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» та експлуатаційної документації підприємства - виробника автотранспортних засобів.
Зазначені нормативно-правові акти на власному веб-сайті підприємства не розміщувались, проте вони знаходяться у відкритому доступі на сайті Верховної Ради України.
Закупівля здійснювалася за власні кошти Замовника, отримані від господарської діяльності».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 16:22:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Будшляхмаш» укладено договір від 26.10.2021 № 585 на 33-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Будшляхмаш» та про намір укласти договір про закупівлі від 23.09.20021 № 77/21 ТК ).
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
При цьому відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
2. Чому Замовником після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, укладений договір), на них накладено електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом?
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 14:26:54
Пояснення
«Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Замовник) на запит від 09.12.2021 надає наступні пояснення.
На запитання № 1:
Згідно частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Рішення № 77/21-ТК про намір укласти договір про закупівлю прийнято 23.09.2021про що оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.6.1.11 Статуту КП «Київкомунсервіс» , «Підприємство має право укладати з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та громадянами угоди (договори) з урахуванням особливостей передбачених підпунктом 7.4.5 пункту 7.4. Розділу 7 цього Статуту».
Відповідно до п.7.4.5 Статуту Директор в межах своїх повноважень вчиняє правочини, передбачені законодавством, відповідно до обмежень встановлених контрактом.
Відповідно до п. 2.3.2 Контракту правочин на суму, що перевищує 1 200 000 грн. погоджується з органом управління майном.
Станом на 13.10.2021 погодження органом управління майном правочину із закупівлі : «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту), ДК 021:2015 – 50110000-9, UA-2021-08-02-001585-c. (далі – Погодження) не надійшло.
Протоколом тендерного комітету від 13.10.2021 № 79/21-ТК прийнято рішення «Продовжити строк для укладання договору з переможцем процедури закупівлі : «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту), ДК 021:2015 – 50110000-9, UA-2021-08-02-001585-c., очікуваною вартістю 6`663`150.00 грн. з ПДВ з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ», Код в ЄДРПОУ / ІПН: 32670703/326707026593 з ціною 6`616`700.00 грн. з ПДВ на строк, достатній для виконання вимог Статуту та Контракту, але не більше ніж до 60 днів».
Договір укладено 26.10.2021 - на другий робочий день після отримання Погодження (Погодження отримано через електронну систему документообороту – додається).
На запитання №2:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"».
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги»(далі – Закон), зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані:
• представники органів державної влади;
• представники органів місцевого самоврядування;
• працівників державних установ, підприємств, організацій;
• нотаріуси;
• державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави.
Замовник не відноситься до категорії суб’єктів, визначених цією нормою Закону.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710 За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082)
Оскарження в суді
Опис: | КП "Київкомунсервіс" інформує про оскарження 30 грудня 2021 року до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту», UA-2021-08-02-001585-c |
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/162/22 |
Дата відкриття провадження: | 10 січня 2022 |
Документи:
27 січня 2022 15:16
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 17:25
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
6 616 700,00
UAH з ПДВ
|
6 616 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
6 660 000,00
UAH з ПДВ
|
6 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
6 616 700,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 14:05
|
Договір | укладений |
26 жовтня 2021 14:03
|