Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення кабінету №11 Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
32 533,00 UAH
UA-2021-08-02-001566-c af2b1a027d3944b2afbd370415c3d1a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранівська Наталія Володимирівна

+380965931502 natali_bar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шпитьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 24886681
Місцезнаходження: 08122, Україна , Київська обл., село Шпитьки, вулиця Покровська будинок 24
Контактна особа: Баранівська Наталія Володимирівна
+380965931502
natali_bar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Враховуючи п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Наказу № 8 від 19.01.2021 року, Замовник може як виключення обрати переговорну процедуру у випадку настання необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, яка виникнула після укладення договору про закупівлю. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У ході виконання робіт Підрядником було встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт, згідно дефектного акту, який додається. Враховуючи узагальнену відповідь від 03.10.2020 року №3304-04/60124-06 Мінекономрозвитку, Замовником повинно бути дотримано наступні вимоги для застосування п. 5 частини другої статті 40 Закону: - протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах чи послугах, які є тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у договорі про закупівлю; - вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю із урахуванням змін, внесених до нього; - закупівля здійснюється у того самого учасника. З підрядником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" основний договір № 49/07 було укладено 21.07.2021 року, тобто у межах трьох річного терміну за предметом закупівлі: «Послуги з поточного ремонту приміщення кабінету №11 Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» за результатами відкритих торгів, що розміщені в системі Прозорро за ідентифікатором: UA-2021-06-14-000816-c . Згідно остаточної вартості основного договору (249 800,00 грн з ПДВ) можливо укласти договір на суму не більшу 124 900,00 грн з ПДВ. Водночас, згідно дефектного акту вартість таких додаткових робіт для виконання у цьому році становить 32 533,00 грн з ПДВ, що не перебільшує вказану суму. Таким чином, наявні обґрунтовані підстави для проведення переговорної процедури. Відповідно до пропозиції Учасника, дійшли до наступних домовленостей: Вартість договору становить 32 533,00 грн з ПДВ. Строк виконання робіт – до 25.08.2021 року Умови розрахунків – оплата виконаних робіт проводиться після виконання Робіт. Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (далі Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (надалі – Акт КБ-2в) підписаних уповноваженими представниками, поданих Замовнику, протягом 5 (п’яти) робочих днів. Місце виконання робіт: 08112, Україна, Київська область, Бучанський район, село Шпитьки, вул. Покровська, 24.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 32533UAH з ПДВ
Послуги з поточного ремонту приміщення кабінету №11 Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08112, Україна, Київська область, Шпитьки, Україна, Київська область, Бучанський район, село Шпитьки, вул. Покровська, 24.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 15:40
IMG_0004.jpg
02 серпня 2021 15:40
IMG_0003.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Расимо".
#38365782
Переможець 32 533,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2021 15:56

Документи

02 серпня 2021 15:56
Електронний підпис
02 серпня 2021 15:54
Протокол
02 серпня 2021 15:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2021 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Расимо".
#38365782
32 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2021 15:56
Електронний підпис
02 серпня 2021 15:54
Протокол
02 серпня 2021 15:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 18:02
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 19:10
Додаток до договору укладений
27 серпня 2021 19:09
Додаток до договору укладений
27 серпня 2021 19:09
Договір укладений
27 серпня 2021 19:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту приміщення кабінету №11 Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 1 послуга 32 533,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 533,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 422,17 UAH)