Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нерегулярні пасажирські перевезення
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2021-08-02-001388-a 0d4115c5aa014f9694e211c1f86e8a63
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Юлія Василівна, (0432) 66-09-39

zakupivli.dsmp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної та молодіжної політики обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40159685
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Чернега Юлія Василівна, (0432) 66-09-39
zakupivli.dsmp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Код ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення

Тендерна документація

02 серпня 2021 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 14:04
Протокол №100.pdf
02 серпня 2021 14:04
Оголошення.docx
02 серпня 2021 14:04
Додаток 1 (тех. вимоги).docx
02 серпня 2021 14:04
додаток 2.docx
02 серпня 2021 14:04
Додаток 3.docx
02 серпня 2021 14:04
Додаток 4 (проект договору).docx
02 серпня 2021 14:04
додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-02-001388-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Штурма Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:2634811591
Дата подання: 12 серпня 2021 22:39
не згоден з рішенням
Я , ФОП Штурма В.І., надав і документально підтвердив змогу виконання закупівлі, при цьому надав найбільш вигідну ціну, в порівнянні з конкурентом, не отримав причину відмови! Тому вимушений розцінювати це як договірну закупілю! Якщо сторона замовника не пояснить свої дії згідно з законодавством України, я спираючись на закон України "Про закупівлі" буду оскаржувати рішення!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2021 15:21
ВІДПОВІДЬ
з роз’ясненням на звернення учасника спрощеної закупівлі
ФОП Штурми Володимира Івановича (вимогу до предмета закупівлі)


ID закупівля № UA-2021-08-02-001388-a

Код ДК 021:2015 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення

Предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення: Лот 1 Перевезення тренерів та організаторів проекту «Прокачена молодіжна рада – розвинена громада»

Керуючись вимогою частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною та вимогою пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої, як учасника спрощеної закупівлі, пропозиції, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, умовам, визначеним в оголошенні ID закупівля № UA-2021-08-02-001388-a за предметом закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення: Лот 1 Перевезення тренерів та організаторів проекту «Прокачена молодіжна рада – розвинена громада», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (далі - Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»: в частині І.КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ до Оголошення, вказано «Кількість пасажирів – орієнтовно -10 осіб», що передбачає більшу або меншу кількість перевезення пасажирів;
- згідно пункту 6 частини ІІ. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: «Виконавець зобов’язаний забезпечити своєчасну подачу транспорту (для перевезення 10 осіб) в обумовлені дати, час і місце згідно із замовленням»;
- згідно пункту 4 таблиці в частині ІІІ. ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: «перевізник зобов’язується надати в необхідний кількості технічно справний транспорт (для перевезення 10 осіб), призначений для перевезення пасажирів, сертифіковані відповідного типу, що відповідають параметрам комфортності».
Ви, як учасник, ознайомившись з вимогами Оголошення надали згоду, завіривши особистим підписом та печаткою, але згідно наданої Вами копії технічного паспорту транспортного засобу, який буде здійснювати перевезення, розрахований для перевезення 8 пасажирів , без права перевезення стоячих місць, що не відповідає вимогам Оголошення замовника;
2. Відповідно до пункту 1.7 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Оголошення, учасник мав надати «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за Кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення та актів про виконання такого договору».
У Вашій пропозиції надано:
- копію договору від 27.04.2020 №10 з замовником Публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія» філії ПАТ «НСТУ» «Вінницька РД «ВІНТЕРА», вартість послуг на 171000,00 грн. без підтверджуючого акту прийняття послуг вищевказаного договору;
- копію акту здачі – прийняття наданих послуг від 26.08.2020 №8 з замовником Публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія» філії ПАТ «НСТУ» «Вінницька РД «ВІНТЕРА» на суму 19000,00 грн. згідно Договору №5 від 18 березня 2020р., але не надали копію, зазначеного в акті, договору, який підтверджує вищевказаний акт;
3. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Оголошення, учасник зобов’язаний надати: «Завізований (погоджений) проект договору, викладений у Додатку 4 до цієї тендерної документації. Увага! Проект договору не заповнюється, а лише завіряється (кожна сторінка) підписом та печаткою(у разі наявності) Уповноваженої особи учасника у знак повного та беззастережного погодження з умовами проекту договору».
Ви, як учасник, у складі пропозиції надали: заповнений та не завірений належним чином проект договору - особистий підпис та печатка тільки на останній сторінці.

Отже , при розгляді на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною (ч.11 ст.14 Закону),
в Вашій пропозиції, виявлені не відповідності з вимогами Оголошення Замовника, а саме:
- в частині І, ІІ, ІІІ Додатку 1 Оголошення;
- в пункті 1.7, 3.1 Додатку 2 Оголошення.

Керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Перевезення делегатів Студентської Ради Вінниччини
Опис предмету закупівлі:
Код ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 серпня 2021 15:48
Закінчення: 11 серпня 2021 16:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Перевезення делегатів Студентської Ради Вінниччини
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 12 серпня 2021  —  31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Штурма Володимир Іванович 2 500,00
UAH з ПДВ
2 400,00
UAH з ПДВ
Документи
КЛЕПА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 420,00
UAH з ПДВ
2 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 17:34
Електронний підпис
10 серпня 2021 17:31
8.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
5.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
тех хар 2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дог 2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дог 1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
11.5.jpeg
10 серпня 2021 17:31
10.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
11.4.jpeg
10 серпня 2021 17:31
тех хар 1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
5.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
11.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дог 3.jpeg
10 серпня 2021 17:31
8.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дов.jpeg
10 серпня 2021 17:31
11.3.jpeg
10 серпня 2021 17:31
13.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
ими.jpeg
10 серпня 2021 17:31
11.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
7.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
3.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дог 4.jpeg
10 серпня 2021 17:31
8.3.jpeg
10 серпня 2021 17:31
10.3.jpeg
10 серпня 2021 17:31
10.1.jpeg
10 серпня 2021 17:31
цінова пропозиція.jpeg
10 серпня 2021 17:31
7.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
13.2.jpeg
10 серпня 2021 17:31
5.3.jpeg
10 серпня 2021 17:31
лист згода.jpeg
10 серпня 2021 17:31
дог 5.jpeg
10 серпня 2021 17:31
8.4.jpeg
10 серпня 2021 17:31
автобуси.jpeg

Публічні документи

10 серпня 2021 11:52
Електронний підпис
10 серпня 2021 11:50
Пояснення.pdf
10 серпня 2021 11:50
Виписка ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Штурма Володимир Іванович

КЛЕПА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штурма Володимир Іванович
#2634811591
Відхилено 2 400,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2021 17:36
КЛЕПА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3204713530
Переможець 2 420,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2021 14:42

Документи

16 серпня 2021 17:36
Електронний підпис
16 серпня 2021 17:36
Протокол №122.pdf

Документи

17 серпня 2021 14:42
Електронний підпис
17 серпня 2021 14:41
Протокол №123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КЛЕПА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3204713530
2 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2021 14:42
Електронний підпис
17 серпня 2021 14:41
Протокол №123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:08
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 16:20
Договір №103.pdf укладений
20 серпня 2021 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 420,00
UAH