Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (персональний відеореєстратор (bodycam))
Equipment for recording and reproducing audio and video material (personal video recorder (bodycam))
Equipment for recording and reproducing audio and video material (personal video recorder (bodycam))
Очікувана вартість
7 790 000,00 UAH
UA-2021-08-02-001286-c ● f718aff1377742f69f8bf47e11281ca2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 7 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (також з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації). Розмір -155 800 грн.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 155800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 2% вартості договору про закупівлю ) |
Publication date: | 02 серпня 2021 14:45 |
Enquiries until: | 18 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 7 790 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (персональний відеореєстратор (bodycam))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Equipment for recording and reproducing audio and video material (personal video recorder (bodycam))
CPV: 32330000-5
Період постачання:
по 15 грудня 2021
820 шт
персональний відеореєстратор (bodycam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 32331500-7 — Записувальні прилади
personal video recorder (bodycam)
CPV: 32331500-7
Період постачання:
по 15 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Видаткові накладні та рахунки-фактур | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 10:17 |
Перелік змін ТД 2.doc | |
17 вересня 2021 10:17 |
Проект договру.doc | |
17 вересня 2021 10:17 |
ТД відеорегістратори у новій редакції 2.doc | |
02 вересня 2021 14:25 |
Перелік змін ТД 1.doc | |
06 серпня 2021 11:54 |
Перелік змін ТД .doc |
17 вересня 2021 10:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 вересня 2021 10:17 |
Перелік змін ТД 2.doc
|
|||||||||
17 вересня 2021 10:17 |
Проект договру.doc
|
|||||||||
17 вересня 2021 10:17 |
ТД відеорегістратори у новій редакції 2.doc
|
|||||||||
02 вересня 2021 14:25 |
Перелік змін ТД 1.doc
|
|||||||||
06 серпня 2021 11:54 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів, які вимагаються від Учасника процедури закупівлі (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015).
Дата подання: 18 серпня 2021 08:02
Дата відповіді: 20 серпня 2021 11:21
Шановний замовнику! Додатком 2 Тендерної документації передбачено наступне: «17.2 Довідка у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).» Дана вимога передбачає, що сертифікат на систему екологічного керування повинен бути виданий на ім’я Учасника, при чому Учасник не обов’язково є виробником обладнання, а частіше виконує представницькі функції від імені виробника, які включають в себе передачу товару кінцевому споживачу із забезпеченням подальшої гарантії. Тому незрозумілою є вимога надання подібного сертифікату саме на ім’я Учасника, а не виробника, адже жодних дій від Учасника, які навіть теоретично можуть будь-яким чином впливати на довкілля чи екологію. За посиланням https://quality.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2018/10/%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3-ISO_14001-2015-.pdf Ви можете знайти цей стандарт, та на сторінці 8 документу ознайомитися з сферою застосування стандарту, яка будь-яким чином не відноситься до постачання Учасником продукції, яка Вам необхідна.
Просимо Вас внести зміни в документацію видаливши цю вимогу, або перефразувавши її наступним чином: «17.2 Довідка у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші документи Учасника, що підтверджують застосування ним заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля).
Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші документи Учасника, що підтверджують застосування ним заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля).
Технічні вимоги
Дата подання: 03 вересня 2021 08:56
Дата відповіді: 08 вересня 2021 12:37
Шановницй Замовник, в Технічних вимогах зазначена наявність 2-х дисплеїв: основний 2" і додатковий зверху для контролю статусу пристрою. Повідомляємо, що на ринку відсутні боді камери з таким оснащенням. Як правило, якщо боді камера без основного дисплея, то зверху наявний міні дисплей для контролю стану. Якщо боді камера має основний дисплей 2", то зверху наявні лише LED індикатори для контролю стану. Чи можете внести зміни в ТД щодо наявності LED індикаторів в якості альтернативи дисплея?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
При складанні технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі враховувались усі можливі сценарії несення служби по нагляду та безпеці працівниками Замовника. Наявність верхнього дисплею обумовлена необхідністю візуального контролю стану персонального відеореєстратора без знімання із службової форми одягу.
Також слід зазначити, що дисплей більш інформативний на відміну від LED-індикаторів.
Замовник не вважає об’єктивним ствердження про відсутність персональних відеореєстраторів з додатковим дисплеєм контролю стану на ринку та не вбачає причин щодо внесення змін в технічні вимоги тендерної документації закупівлі.
При складанні технічних вимог тендерної документації до процедури закупівлі враховувались усі можливі сценарії несення служби по нагляду та безпеці працівниками Замовника. Наявність верхнього дисплею обумовлена необхідністю візуального контролю стану персонального відеореєстратора без знімання із службової форми одягу.
Також слід зазначити, що дисплей більш інформативний на відміну від LED-індикаторів.
Замовник не вважає об’єктивним ствердження про відсутність персональних відеореєстраторів з додатковим дисплеєм контролю стану на ринку та не вбачає причин щодо внесення змін в технічні вимоги тендерної документації закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 жовтня 2021
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІССП СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
7 749 000,00
UAH з ПДВ
|
7 709 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІССП СЕРВІС" |
7 763 760,00
UAH з ПДВ
|
7 724 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
7 709 640,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 17:15
|
Звіт | укладений |
06 березня 2023 17:14
|
Наказ | укладений |
06 березня 2023 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 13:54
|
ДУ 1 до договору 195-К-21 від 19.10.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 12:24
|
Договір | укладений |
19 жовтня 2021 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 195-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 03.03.2023 Генеральною дирекцією ДКВС України отримано наказ Господарського суду міста Києва про примусове стягнення із ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» 1 773 217,20 грн. штрафу та 26 598,26 грн. судового збору. (договір внесено до пункту «Договір розірвано» у зв’язку з відсутністю технічної можливості опублікування інформації щодо невиконання договору) |