Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей "Надія" Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26412763 |
Місцезнаходження: | 79060, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Наукова, 60 |
Контактна особа: |
Дишкант Діана Сергіївна +380958833667 diana.dishkant.98@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом банківського переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з виставленим рахунком та накладною протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Покупця. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 14 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2021 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2021 14:07 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000046 ● 92551e20f1374a379844178552f0f682
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 616
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.10.2021 № 616.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-02-001111-c, 02.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 14:40:02
Про надання пояснення
Дата: 07.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-02-001111-с, яка проводилась ліцеєм «Надія» Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 11:48:38
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2021
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» ліцей «Надія» Львівської міської ради на запит Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2021 «Про надання пояснення» по закупівлі за ID: UA-2021-08-02-001111-с, яка проводилась за процедурою відкритих торгів, пояснює наступне.
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до ухвали Львівської міської ради №910 від 17.06.2021 року «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» та паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, затвердженого наказом Управління освіти департаменту гуманітарної політики ЛМР №380р від 09.07.2021 року.
Так як кошти, згідно з паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, виділені на оновлення матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти, враховуючи наявні потреби, прийнято рішення про закупівлю двох комплектів інтерактивної панелі з вбудованим комп’ютером та додатковим оснащенням «Код ДК 021:2015 – 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» для потреб 5-их класів, які навчаються за інноваційним освітнім проектом всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та відповідно до потреб замовника. Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб ліцею «Надія» Львівської міської ради та в межах розміру бюджетного призначення.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в межах відповідного бюджетного призначення: враховано інформацію про ціни на аналогічні товари, що міститься у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції; проаналізовано закупівлі схожих або ідентичних товарів, розміщені в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Комплект інтерактивної панелі з вбудованим комп’ютером та додатковим оснащенням «Код ДК 021:2015 – 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-02-001111-c) розміщено на власному веб-сайті за посиланням:
https://litsej-nadiya.webnode.com.ua/zakupivli/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги Західного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення у подальшому (шляхом проведення роз'яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону при розгляді тендерних пропозицій та порушення норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, що міститься у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-02-001111-c від 18.10.2021, зазначаємо наступне: 1) Що стосується порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), то Замовником вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення та для недопущення його у подальшому: для уповноваженої особи виготовлено КЕП та проведено роз’яснювальну роботу про те, що в подальшому в електронній системі закупівель необхідно використовувати виключно кваліфікований електронний підпис. Так, згідно протоколу засідання уповноваженої особи Ліцею «Надія» Львівської міської ради за участю директора навчального закладу та головного бухгалтера (додається) прийнято рішення щодо недопущення вказаних помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель. 2) Переможцем тендеру ТОВ «Едпро Дистрибюшн» не надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в тендерній документації до даної закупівлі зазначено, що дана інформація перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагалися. Такі положення тендерної документації розроблялися відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, та керуючись роз’ясненнями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06. Інформація, яка передбачена пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону доступна у відкритих єдиних державних реєстрах, зокрема, у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Що стосується пункту 13 частини першої статті 17 Закону, то, відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, інформація про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Так як інформація про відсутність підстав визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону автоматично сформувалася в електронній системі закупівель, то повторного підтвердження такої інформації від ТОВ «Едпро Дистрибюшн» не вимагалося. Окрім того, відповідно до п.13 табл. 3 Додатку 1 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (підстава згідно п.13 ч.1 ст.17 Закону)», то варто зазначити, що така довідка надається лише переможцем стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості перед бюджетом, у вказаний строк має надати або рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів, або нову, сформовану більш пізньою датою, довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель у переможця закупівлі ТОВ «Едпро Дистрибюшин» відсутня заборгованість. Відповідно до п.5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Едпро Дистрибюшин». Враховуючи вищезазначене, на підставі висновку Західного офісу Держаудитслужби, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення у подальшому порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій.
2021-10-20 14:39:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Вуяхевич Денис Сергійович |
298 600,00
UAH з ПДВ
|
298 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 10:11
|
Договір | укладений |
06 вересня 2021 10:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект інтерактивної панелі з вбудованим комп’ютером та додатковим оснащенням | 2 | комплекти |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 жовтня 2021 10:35
|
297 000,00 UAH | UA568201720344291010184028841 Ліцей "Надія" ЛМР |
UA593052990000026004011015005 ТзОВ" ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
Оплачений |