Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014. Послуги з поточного ремонту приміщення архіву в адмінбудинку за адресою: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 174 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-07-30-008823-b ● 3df8daddc1f8407cb05905e1d60c41d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Ольга Лавренко +380442004485 lavrenko@me.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 20:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2021 19:46 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (бенефіціар) вимагає від переможця процедури закупівлі (принципала) внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (зі змінами). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014. Послуги з поточного ремонту приміщення архіву в адмінбудинку за адресою: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 174 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, Антоновича, 174
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги мають бути проведені Замовником в безготівковій формі на рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма КБ-3). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 20:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 20:02 |
ТД_(Архів_Антоновича).rtf | |
30 липня 2021 20:02 |
проект _Договіру_Архів_Антоновича_Додаток 6.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо ТД
Дата подання: 02 серпня 2021 10:43
Дата відповіді: 04 серпня 2021 18:01
Доброго дня!
Згідно ТД "Документи, що подаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі.
Якщо строк (термін) дії вищевказаних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі."
Про які саме документи йде мова? Про кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Мінекономіки від 04.08.2021 №65 надаємо відповідь: “Дякуємо за питання.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, зокрема інженер-кошторисник (не менше 1 працівника), виконроб (не менше 1 працівника), до якої додаються:
- копія кваліфікаційного сертифіката інженера-кошторисника;
- копії документів (трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками.
Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі.
Якщо строк (термін) дії вищевказаних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі.
Крім того, Додатком 3 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” передбачено, що:
“Учасники відповідають за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на матеріали та самостійно несуть всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Учасники в тендерній пропозиції повинні надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками (СС1).
Дозволи, ліцензії, сертифікати тощо повинні бути чинними на граничну дату укладання договору та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі. Якщо строк (термін) дії таких документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі. ”.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, зокрема інженер-кошторисник (не менше 1 працівника), виконроб (не менше 1 працівника), до якої додаються:
- копія кваліфікаційного сертифіката інженера-кошторисника;
- копії документів (трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками.
Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі.
Якщо строк (термін) дії вищевказаних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі.
Крім того, Додатком 3 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” передбачено, що:
“Учасники відповідають за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на матеріали та самостійно несуть всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Учасники в тендерній пропозиції повинні надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із незначними наслідками (СС1).
Дозволи, ліцензії, сертифікати тощо повинні бути чинними на граничну дату укладання договору та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі. Якщо строк (термін) дії таких документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі. ”.
Ціна пропозіції
Дата подання: 04 серпня 2021 11:03
Дата відповіді: 05 серпня 2021 20:19
Доброго дня, яку ціну потрібно зазначити в пропозиції (Договірну чи Зведену)?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Підпунктом 3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено, що договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Пунктом 3.1. проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що ціна зазначеного договору визначається згідно з договірною ціною (Додаток № 1 до договору про закупівлю послуг).
Пунктом 3.2. проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що договірна ціна є твердою, складена на підставі кошторисів, розрахованих відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Враховуючи вищезазначене, в тендерній пропозиції зазначається договірна ціна.
Підпунктом 3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено, що договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Пунктом 3.1. проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що ціна зазначеного договору визначається згідно з договірною ціною (Додаток № 1 до договору про закупівлю послуг).
Пунктом 3.2. проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що договірна ціна є твердою, складена на підставі кошторисів, розрахованих відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Враховуючи вищезазначене, в тендерній пропозиції зазначається договірна ціна.
Зведений кошторисний розрахунок
Дата подання: 04 серпня 2021 11:04
Дата відповіді: 05 серпня 2021 20:19
Доброго дня. Чи потрібно в Зведеному кошторисному розрахунку передбачати витрати на технічний нагляд?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Підпунктом 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” передбачено, що у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва до глави 10 “Утримання служби замовника” включаються, зокрема:
- кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду).
Враховуючи вищезазначене, в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва мають бути передбачені витрати на здійснення технічного нагляду.
Підпунктом 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” передбачено, що у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва до глави 10 “Утримання служби замовника” включаються, зокрема:
- кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду).
Враховуючи вищезазначене, в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва мають бути передбачені витрати на здійснення технічного нагляду.
Договірна ціна
Дата подання: 04 серпня 2021 11:04
Дата відповіді: 05 серпня 2021 20:20
Доброго дня, чи потрібно враховувати витрати на експертизу в договірній ціні?
Відповідь: Дякуємо за питання.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” передбачено, що:
“Виконавець за власний рахунок забезпечує розроблення та погодження в установленому порядку кошторисної документації на надання Послуги по Об’єкту, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації у строки визначені календарним графіком надання Послуг.
У випадку визнання переможцем та підписання договору учасник переможець повинен надати Замовнику оригінал Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації, виготовленого експертною організацією, яка відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 (із змінами) та може проводити експертизу проектів будівництва.”.
Враховуючи вищезазначене, учасник в тендерній пропозиції враховує витрати на розроблення та погодження кошторисної документації, а також витрати на отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” передбачено, що:
“Виконавець за власний рахунок забезпечує розроблення та погодження в установленому порядку кошторисної документації на надання Послуги по Об’єкту, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації у строки визначені календарним графіком надання Послуг.
У випадку визнання переможцем та підписання договору учасник переможець повинен надати Замовнику оригінал Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації, виготовленого експертною організацією, яка відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 (із змінами) та може проводити експертизу проектів будівництва.”.
Враховуючи вищезазначене, учасник в тендерній пропозиції враховує витрати на розроблення та погодження кошторисної документації, а також витрати на отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-30-008823-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП", Код ЄДРПОУ:35944692
Дата подання: 02 вересня 2021 15:15
щодо рішення замовника
Невідповідніть вимогам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2021 19:25
Тендерним комітетом (протокол від 07.096.2021 №80) розглянуто вимогу та пропонується оприлюднити відповідь такого змісту:
“Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
В тендерній документації від учасників процедури закупівлі вимагалося подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 до тендерної документації, зокрема “довідка, відповідно до форми наведеній у додатку № 1 до додатку 1 до тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, зокрема інженер-кошторисник (не менше 1 працівника), виконроб (не менше 1 працівника)”.
В тендерній пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” було надано інформацію щодо наявності начальника дільниці Чебан Віктор Васильович. Відповідно до чинного Класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327, професія “виконавець робіт” та “начальник дільниці” відносяться до групи КП "1223.2 Начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві". Виходячи із зазначеного вище наявність “начальника дільниці” вважається достатнім для підтвердженням вимоги про наявність “виконавця робіт”.
Щодо цивільно-правових договорів.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації до довідки також додаються копії документів (трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. Тобто тендерна документація передбачала можливість надання цивільно-правових угод з працівниками.
Водночас замовником не вимагалось від учасників надання підтвердження наявності в нього трудових відносин з маляром та верхолазами.
Разом з цим, відповідно до Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Щодо продовження строку (терміну) дії документів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” були відсутні документи, які вимагались замовником та строк яких спливав з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг.
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” в складі тендерної пропозиції надало довідку про те, що ліцензія на виконання робіт на об’єктах, що за класом наслідків (відповідності) належить до незначних наслідків (СС1), не потрібна. Тому в складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які вимагались замовником та строк яких спливав з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг.”.
“Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
В тендерній документації від учасників процедури закупівлі вимагалося подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 до тендерної документації, зокрема “довідка, відповідно до форми наведеній у додатку № 1 до додатку 1 до тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за предметом закупівлі, зокрема інженер-кошторисник (не менше 1 працівника), виконроб (не менше 1 працівника)”.
В тендерній пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” було надано інформацію щодо наявності начальника дільниці Чебан Віктор Васильович. Відповідно до чинного Класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327, професія “виконавець робіт” та “начальник дільниці” відносяться до групи КП "1223.2 Начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві". Виходячи із зазначеного вище наявність “начальника дільниці” вважається достатнім для підтвердженням вимоги про наявність “виконавця робіт”.
Щодо цивільно-правових договорів.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації до довідки також додаються копії документів (трудові книжки та/або наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками. Тобто тендерна документація передбачала можливість надання цивільно-правових угод з працівниками.
Водночас замовником не вимагалось від учасників надання підтвердження наявності в нього трудових відносин з маляром та верхолазами.
Разом з цим, відповідно до Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Щодо продовження строку (терміну) дії документів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” були відсутні документи, які вимагались замовником та строк яких спливав з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг.
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
ТОВ “БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ “ГОРИЗОНТАЛЬ” в складі тендерної пропозиції надало довідку про те, що ліцензія на виконання робіт на об’єктах, що за класом наслідків (відповідності) належить до незначних наслідків (СС1), не потрібна. Тому в складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які вимагались замовником та строк яких спливав з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг.”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСЕРВІС" |
839 746,00
UAH з ПДВ
|
814 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТАЛЬ" |
912 320,33
UAH з ПДВ
|
815 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД" |
909 694,09
UAH з ПДВ
|
899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" |
950 400,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВМ-СТРОЙ |
921 840,92
UAH з ПДВ
|
921 840,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСЕРВІС" #32270800 |
Відхилено |
814 999,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 17:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТАЛЬ" #42648027 |
Переможець |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:36
|
Дод. угода 1 (176 від 20.09.21) 24.11.21.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 16:53
|
Договір Архів №176.pdf | укладений |
22 вересня 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |