Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
69 220,00 UAH
UA-2021-07-30-008783-b ca74b857677446c68f9295e9a99c43e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шевчук

+380699710278 spsh1980@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Петропавлівсько-Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 25667231
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, вул. Соборна, будинок 30
Контактна особа: Сергій Шевчук
+380699710278
spsh1980@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 69 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 346,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


1. Найменування: Петропавлівсько – Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 25667231
1.2. Місцезнаходження: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Шевчука Сергія Павловича – уповноважена особа; 08130, Київська обл. Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, 25667231; кабінет головного бухгалтера, Тел. +38(096)971-02-78, spsh1980@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 220,00 грн (Шістдесят девять тисяч двісті двадцять) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкової школи).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 31 шт, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
4. Строк поставки товару: до 30.08.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 банківських днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі)
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 05.08.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 09.08.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Комплект учнівський (парта + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2021 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 19:22
Оголошення спрощена закупівля.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі" 69 130,00
UAH з ПДВ
69 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 17:03
Електронний підпис
09 серпня 2021 17:00
Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2021 17:00
Авторизаційний лист.pdf
09 серпня 2021 17:00
Виписка з ЄДР.pdf
09 серпня 2021 17:00
Лист-згода.pdf
09 серпня 2021 17:00
Гарантійний лист.pdf
09 серпня 2021 17:00
Статут.pdf
09 серпня 2021 17:00
Витяг з ПДВ.pdf
09 серпня 2021 17:00
Витяг.pdf
09 серпня 2021 17:00
Договір з виробником.pdf
09 серпня 2021 17:00
Проект договору.pdf
09 серпня 2021 17:00
Протокол+накази.pdf
09 серпня 2021 17:00
Паспорти виробів.pdf
09 серпня 2021 17:00
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі"
#34968529
Переможець 69 130,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 11:08

Документи

10 серпня 2021 11:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі"
#34968529
69 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2021 11:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 12:47
Договір.pdf укладений
12 серпня 2021 12:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 серпня 2021 11:35
69 130,00 UAH UA158201720344290002000101217
Петропавлівсько-Борщагівська ЗОШ
UA053003460000026001020634701
ТОВ "ВО" ДИЗАЙН МЕБЛI"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 130,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 521,66 UAH)