Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
69 220,00 UAH
UA-2021-07-30-008783-b ● ca74b857677446c68f9295e9a99c43e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петропавлівсько-Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 25667231 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., село ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, вул. Соборна, будинок 30 |
Контактна особа: |
Сергій Шевчук +380699710278 spsh1980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 69 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 346,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
1. Найменування: Петропавлівсько – Борщагівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 25667231
1.2. Місцезнаходження: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Шевчука Сергія Павловича – уповноважена особа; 08130, Київська обл. Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, 25667231; кабінет головного бухгалтера, Тел. +38(096)971-02-78, spsh1980@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 220,00 грн (Шістдесят девять тисяч двісті двадцять) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкової школи).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 31 шт, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
4. Строк поставки товару: до 30.08.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 банківських днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі)
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 05.08.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 09.08.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі
Розгорнути
Згорнути
1.1. Код за ЄДРПОУ: 25667231
1.2. Місцезнаходження: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Шевчука Сергія Павловича – уповноважена особа; 08130, Київська обл. Києво-Святошинський р-н, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, 25667231; кабінет головного бухгалтера, Тел. +38(096)971-02-78, spsh1980@ukr.net
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 220,00 грн (Шістдесят девять тисяч двісті двадцять) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для початкової школи).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 31 шт, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
4. Строк поставки товару: до 30.08.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 банківських днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі)
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 05.08.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 09.08.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Комплект учнівський (парта + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 19:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 19:22 |
Оголошення спрощена закупівля.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі" |
69 130,00
UAH з ПДВ
|
69 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі" #34968529 |
Переможець |
69 130,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 12:47
|
Договір.pdf | укладений |
12 серпня 2021 12:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 серпня 2021 11:35
|
69 130,00 UAH | UA158201720344290002000101217 Петропавлівсько-Борщагівська ЗОШ |
UA053003460000026001020634701 ТОВ "ВО" ДИЗАЙН МЕБЛI" |
Оплачений |