Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи учнівські 1-місні з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею. Стіл письмовий з шухлядами.
Очікувана вартість
124 000,00 UAH
UA-2021-07-30-008611-b 47c4cfb96845464fa3f2c95837c07bc0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Наконечний

+380432688803 headmaster@sch20.vin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26224240
Місцезнаходження: 21023, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Чумацька, 266
Контактна особа: Олег Наконечний
+380432688803
headmaster@sch20.vin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 124 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
Столи учнівські 1-місні з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штуки
Стіл письмовий з шухлядами.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Столи учнівські 1-місні з регулюванням кута нахилу стільниці та полицею. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи. 2.Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стіл письмовий з шухлядами. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 120 260,00
UAH з ПДВ
120 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 21:33
Електронний підпис
09 серпня 2021 21:32
Витяг з ЄДР.pdf
09 серпня 2021 21:32
Виписка з ЄДР.pdf
09 серпня 2021 21:32
Договір ПРОЕКТ.pdf
09 серпня 2021 21:32
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3080911848
Переможець 120 260,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 16:48

Документи

13 серпня 2021 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2021 16:47
8-3-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3080911848
120 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2021 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2021 16:47
8-3-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 12:05
Договір №5521 ЗШ 20 (столи).pdf укладений
27 серпня 2021 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 120 260,00
UAH