Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з аранжування концертних номерів, складання партитури для повного складу академічного оркестру
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-07-30-007256-b a012296dd6c44cb4a2b49cdf5b374597
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Добреля

+380506121819 maso_slobozhansky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОДІЖНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР "СЛОБОЖАНСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 31150975
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА будинок 19
Контактна особа: Володимир Добреля
+380506121819
maso_slobozhansky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92370000-5: Послуги звукооператорів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з аранжування концертних номерів, складання партитури для повного складу академічного оркестру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62012, Україна, Харківська область, с. Городне, с. Городне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 92370000-5 — Послуги звукооператорів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 17:34
ПРОЕКТ Аранжування.docx
03 серпня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2021 17:34
ПРОЕКТ Аранжування.docx
03 серпня 2021 17:30
ПРОЕКТ Аранжування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення
Дата подання: 02 серпня 2021 13:10
Дата відповіді: 03 серпня 2021 17:35
Доброго дня. В закупівлі відсутнє оголошення або технічне завдання
Відповідь: Доброго дня. Долучено проект договору із специфікацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЗИЧ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" 70 000,00
UAH
70 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 22:24
Електронний підпис
09 серпня 2021 22:22
спец аранж.docx
09 серпня 2021 22:22
витяг ЄП.pdf
09 серпня 2021 22:22
виписка ЄДР2.pdf
09 серпня 2021 22:22
виписка ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЗИЧ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЗИЧ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"
#2875115572
Переможець 70 000,00
UAH
10 серпня 2021 20:55

Документи

10 серпня 2021 20:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 20:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЗИЧ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"
#2875115572
70 000,00
UAH
Документи

Документи

10 серпня 2021 20:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп.угода на аранжування 001.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 11:41
ПРОТОКОЛ виправлення помилки 2.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 11:41
ПРОТОКОЛ виправлення помилки в назві плану.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 20:44
Договір аранжування.pdf укладений
16 серпня 2021 20:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 вересня 2021 11:45
70 000,00 UAH UA688201720344370002000050479
ХОКП "МАСО "Слобожанський"
UA643505890000000260022154225
ФО-П Пазич Микола Миколайович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1.2. розділу ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН викласти в такій редакції: «3.1.2. Місце та кількість надання послуг: 62012, Україна, Харківська область, с. Городне, с. Городне. Кількість послуг: 1» Пункт 3.1.5. розділу ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН викласти в такій редакції; «3.1.5.Виконавець (відповідальна особа Виконавця) зобов'язаний протягом двох робочих днів з моменту отримання заявки надати підтвердження на отримане від Замовника повідомлення (заявку) шляхом направлення відповіді шляхом смс та електронним листом на номер та адресу вказані у відповідній заявці». Пункт 5.2.в розділі розділу ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН слова «5.2. Замовник має право.» - виключити. В розділі ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, нумерацію пунктів 4.2., 4.3. ,4.4. замінити відповідно на 5.2., 5.3., 5.4. Пункт 7.8. розділу ІНШІ УМОВИ Договору викласти в такій редакції: «7.8 У paзi внесення змін до істотних умов договору, закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, Замовник зобов'язаний оприлюднити відповідну інформацію у порядку і строки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 16.08.2021-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH