Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-07-30-005876-b ● 7329c12126264d30930bd98e4b43c586
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Полтавський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38502841 |
Вебсайт: | http://cdc.poltava.ua |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ватутіна, 35А |
Контактна особа: |
Віта Скряга +380532520944 vita2018skryaga@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Основні неорганічні хімічні речовини - 104 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 найменувань
Основні неорганічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Ватутіна, 35-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 14:30 |
Оголошення НЕОРГАНІЧНІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-30-005876-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 03 серпня 2021 11:54
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу
Шановний Замовник!
Ваша тендерна документація, а саме Додаток 1 містить дискримінаційну вимогу – вимогу надання оригінали гарантійних листів від кожного виробника: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, Учасник надає оригінали гарантійних листів від кожного виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) на ті позиції, які саме будуть постачатися ними відповідно до медико-технічних вимог.»
По перше – відповідно чинного законодавства всі взаємовідносини між двома суб’єктами господарювання регулюються виключно договором та кодексами (господарським, цивільним та податковим).
По друге - гарантійні листи третіх осіб, які не є Учасниками та підписантами договору закупівлі не можуть нічого гарантувати Замовнику, адже ці документи не мають жадної юридичної сили. Жодні претензії Замовника з посиланням на ці гарантійні листи будуть відхилені судом.
По третє – як саме лист від виробника або його представника може запобігти закупівлі фальсифікованої продукції та гарантувати вчасне постачання. Адже замовник приймає товар керуючись досвідом своїх фахівців та договором. В разі незгоди з товаром що постачається Замовник його не приймає.
В четверте – строк подання документації чітко визначений системою. Учасник готує всі документи виключно розраховуючи на свої знання та досвід. Очікування документів від третіх осіб (особливо під час пандемії COVID-19) порушує права потенційних Учасників та їх право на час подання пропозиції. Ваше технічне завдання містить товари понад 30 (тридцяти) різних виробників. Для усвідомлення обсягу листування для запитів відповідних листів.
На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати вимогу надання оригінали гарантійних листів від виробників задля проведення дійсно прозорого тендеру та забезпечення рівноправної конкуренції між усіма Учасниками.
З повагою
Учасник системи Прозоро
Розгорнути
Згорнути
Ваша тендерна документація, а саме Додаток 1 містить дискримінаційну вимогу – вимогу надання оригінали гарантійних листів від кожного виробника: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, Учасник надає оригінали гарантійних листів від кожного виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) на ті позиції, які саме будуть постачатися ними відповідно до медико-технічних вимог.»
По перше – відповідно чинного законодавства всі взаємовідносини між двома суб’єктами господарювання регулюються виключно договором та кодексами (господарським, цивільним та податковим).
По друге - гарантійні листи третіх осіб, які не є Учасниками та підписантами договору закупівлі не можуть нічого гарантувати Замовнику, адже ці документи не мають жадної юридичної сили. Жодні претензії Замовника з посиланням на ці гарантійні листи будуть відхилені судом.
По третє – як саме лист від виробника або його представника може запобігти закупівлі фальсифікованої продукції та гарантувати вчасне постачання. Адже замовник приймає товар керуючись досвідом своїх фахівців та договором. В разі незгоди з товаром що постачається Замовник його не приймає.
В четверте – строк подання документації чітко визначений системою. Учасник готує всі документи виключно розраховуючи на свої знання та досвід. Очікування документів від третіх осіб (особливо під час пандемії COVID-19) порушує права потенційних Учасників та їх право на час подання пропозиції. Ваше технічне завдання містить товари понад 30 (тридцяти) різних виробників. Для усвідомлення обсягу листування для запитів відповідних листів.
На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати вимогу надання оригінали гарантійних листів від виробників задля проведення дійсно прозорого тендеру та забезпечення рівноправної конкуренції між усіма Учасниками.
З повагою
Учасник системи Прозоро
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2021 16:26
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне
Згідно з частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Гарантійний лист від виробника надається не лише для дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, а також з метою запобігання закупівлі фальсифікатів.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни оголошення щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та постачання товару у кількості, якості та за строками придатності.
Згідно з частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Гарантійний лист від виробника надається не лише для дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та за строками придатності, а також з метою запобігання закупівлі фальсифікатів.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни оголошення щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та постачання товару у кількості, якості та за строками придатності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-30-005876-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 04 серпня 2021 16:39
Просимо надати підтвердження
Шановний Замовник!
У своїй відповіді на попереднє запитання ви посилаєтесь на практику : «Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими».
Будь ласка – можете оприлюднити факти (або посилання на закупівлі) на яких ґрунтується ваше переконання. Та/або посилання на прецеденти несумлінного виконання договору суб’єктом господарювання за відсутності гарантійного листа від виробників.
Дякую
З повагою
Учасник системи Прозоро
Розгорнути
Згорнути
У своїй відповіді на попереднє запитання ви посилаєтесь на практику : «Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (представництв, філій виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими».
Будь ласка – можете оприлюднити факти (або посилання на закупівлі) на яких ґрунтується ваше переконання. Та/або посилання на прецеденти несумлінного виконання договору суб’єктом господарювання за відсутності гарантійного листа від виробників.
Дякую
З повагою
Учасник системи Прозоро
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2021 16:30
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне
Відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи той факт, що вимога не містить запитань\вимог до інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у Замовника відсутній обов’язок надавати роз’яснення відповідно до абзацу 3 ч. 7 ст.14 Закону
Відповідно до абзацу 1 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи той факт, що вимога не містить запитань\вимог до інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у Замовника відсутній обов’язок надавати роз’яснення відповідно до абзацу 3 ч. 7 ст.14 Закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПУПЧЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА " |
62 657,00
UAH з ПДВ
|
62 657,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПУПЧЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
" #3069019522 |
Переможець |
62 657,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 11:20
|
111.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 14:30
|
договір 111 Пупченко 62657,00.pdf | укладений |
18 серпня 2021 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1.1. розділу 1 Предмет договору викласти в наступній редакції: «1.1.Договір є основним документом, що визначає права та обов'язки сторін по поставці лікарських засобів (код ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини) (далі - Товар) для потреб Замовника в асортименті та по цінам відповідно з специфікацією, яка є невід’ємною частиною цього договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |