Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція виставкової зали за адресою : провулок Музейний,6 , м.Павлоград, Дніпропетровська область"
Очікувана вартість
1 423 164,00 UAH
UA-2021-07-30-005002-b ● a02d9e49416e46e5934e29ab8f397abc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Павлоградський історико-краєзнавчий музей"Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35527638 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, пров. Музейний, 8 |
Контактна особа: |
Ірина ДУБРАНОВА +380664877793 dubranova.irina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 1 423 164,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 116,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція виставкової зали за адресою : провулок Музейний,6 , м.Павлоград, Дніпропетровська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, провулок Музейний,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи Замовник проводить після підписання сторонами Акта здачі- приймання виконаних робіт протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15 грудня календарного року, за умови надходження з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника відповідних коштів.Джерело фінансування- кошти бюджету Павлоградської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 14:32 |
Оголошення про закупівлю .doc | |
05 серпня 2021 10:10 |
Оголошення про закупівлю .doc | |
04 серпня 2021 19:43 |
Додаток 3 Проект договору .docx | |
04 серпня 2021 19:43 |
Додаток 1 Квал.крит.та інш.вимоги до уч.docx | |
04 серпня 2021 19:43 |
Оголошення про закупівлю .doc | |
02 серпня 2021 18:14 |
Додаток 1 Квал.крит.та інш.вимоги до уч.docx | |
02 серпня 2021 17:19 |
Додаток 3 Проект договору .docx | |
02 серпня 2021 17:19 |
Оголошення про закупівлю .doc | |
02 серпня 2021 17:19 |
Додаток 1 Квал.крит.та інш.вимоги до уч.docx | |
30 липня 2021 13:43 |
Додаток 5 Інша інформація.docx | |
30 липня 2021 13:43 |
Додаток 4 Порядок укл.договору.docx | |
30 липня 2021 13:43 |
Додаток 3 Проект договору .docx | |
30 липня 2021 13:43 |
Оголошення про закупівлю .doc | |
30 липня 2021 13:43 |
Додаток 2 Техн.специфікація.docx | |
30 липня 2021 13:43 |
Додаток 1 Квал.крит.та інш.вимоги до уч.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дилерський або дистриб’юторський, або договір з виробником
Дата подання: 02 серпня 2021 11:01
Дата відповіді: 02 серпня 2021 16:00
Вимога документації "У разі, якщо учасник не являється виробником обладнання, то надає дилерський або дистриб’юторський, або договір з виробником (оригінал або належним чином завірена копія)." стоясується якого обладнання/ матеріалу?
Відповідь: Яке буде використовуватися в процесі виконання робіт.
картка із зразками підпису
Дата подання: 02 серпня 2021 11:06
Дата відповіді: 02 серпня 2021 16:33
Вимога документації "25. У зв’язку з набранням чинності Закону України № 1982 - VIII від 19.07.2017 року « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» , учасник закупівлі повинен надати нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/іб, які мають право на укладення договору."
супечерить ЗУ № 1982 - VIII від 19.07.2017 року (зміні до ст. 166 Кодексу України про адміністративні правопорушення), провимо привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, цей пункт буде вилучений з додатку 1.
дилерський або дистриб’юторський, або договір з виробником
Дата подання: 03 серпня 2021 07:28
Дата відповіді: 03 серпня 2021 08:48
Стосовно питання "Вимога документації "У разі, якщо учасник не являється виробником обладнання, то надає дилерський або дистриб’юторський, або договір з виробником (оригінал або належним чином завірена копія)." стоясується якого обладнання/ матеріалу?" Ви відповіли "Яке буде використовуватися в процесі виконання робіт.". Я мав на увазі, що дилерський або дистриб’юторський мають компанії які займаються перепродажем матеріалів, будівельні компанії мають договори купівлі-продажу, договори постачання (наприклад з Епіцентром, а він не є виробником).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вчора були внесені зміни щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників, вони стосуються і Вашого запитання.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 03 серпня 2021 15:36
Дата відповіді: 03 серпня 2021 16:38
Шановний Замовнику!
Просимо чітко вказати який саме бухгалтерський документ треба надати для підтвердження форми власності обладнання, якщо Учасник є ФОП ІІІ групи без сплати ПДВ і має іншу форму обліку аніж юридичні особи? Стосовно надання договору, зауважимо що наприклад на ТМЦ, придбані в магазині "Епіцентр" договори не надаються.
Крім цього, форма цінової пропозиції унеможливлює правильне відображення ціни Учасника, який не є платником ПДВ. Просимо або пояснити або внести зміну в форму.
Щодо листа-згоди на використання персональних даних то фізична особа підписувати документ на фірмову бланку не має права. Поясніть будь-ласка як правильно виконати Вашу умову, або ж внесіть зміни до ТД.
Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надати бухгалтерську довідку в якій буде зазначено дату придбання обладнання і строк корисного використання; що стосується цінової пропозиції , якщо Ви не платник ПДВ , то суму зазначаєте у колонці сума без ПДВ; щодо листа-згоди на обробку персональних даних, то там вказано , у разі наявності фірмового бланку, якщо такого немає, то подаєте на звичайному аркуші.
Про календарний графік
Дата подання: 04 серпня 2021 14:52
Дата відповіді: 04 серпня 2021 19:51
Доброго дня!
Поясніть що мається на увазі в графі 3 календарного плану "виконавці робіт". Це прізвища виконавців, чи професії, чи щось інше?
Відповідь: Доброго вечора, зараз викладена нова редакція кваліфікаційних вимог до учасників, зміни стосуються і Вашого запитання, перегляньте ,будь-ласка.Дякую!
Про скани та копії
Дата подання: 04 серпня 2021 15:15
Дата відповіді: 04 серпня 2021 19:51
В п.14 дод.1 ТД заначено надати сканований аналогічний договір з додатками, а Ф3 надати копію.
Поясніть ці документи необхідно відсканувати з оригіналів чи зробити копії, завірити іх, відсканувати. Як саме?
Відповідь: Доброго вечора, зараз викладена нова редакція кваліфікаційних вимог до учасників, зміни стосуються і Вашого запитання, перегляньте ,будь-ласка.Дякую!
Щодо класу наслідків
Дата подання: 05 серпня 2021 11:28
Дата відповіді: 05 серпня 2021 11:37
Доброго дня!
Будь-ласка проінформуйте який клас наслідків?
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, СС1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-30-005002-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сириця Л.М., Код ЄДРПОУ:2693605860
Дата подання: 04 серпня 2021 14:29
Про усунення дискримінаційних вимог
04.08.2021 року
КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей»
Уповноваженій особі з проведення
спрощених закупівель
Дубрановй І.М.
Про усунення
дискримінаційної вимоги
Умови тендерної документації вимагають від учасника тендерної закупівлі надати аналогічний договір з реконструкції об’єкта. Таким чином це унеможливлює участь в тендері учасників які мають багаторічний напрацьований досвід в будівничій сфері, але в яких предмет договору звучить наприклад як «Капітальний ремонт» код ДК 021:2015 – 454453000-7, Капітальний ремонт і реставрація», або «Капітальний ремонт» код ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». За видами виконання робіт вищезазначені зовсім не відрізняються від видів робіт, зазначених у технічній специфікації предмету закупівлі. Слід зауважити, що надання послуг в сфері будівництва мають господарські одиниці, які мають відповідні ліцензії та види економічної діяльності наприклад 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 43.11 Знесення; , 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи. Учасник маючи досвід за вищезазначеними видами робіт впевнено забезпечить виконання вимог тендерної закупівлі.
А обмеження Замовника скорочують коло вірогідних учасників, створюють обмеження в конкуренції та відповідно дискримінують учасників.
Тому, вимагаємо від Замовника, внести зміни до тендерної документації, і за аналогічний договір вважати договір за видами аналогічних робіт, зазначених в технічний специфікації, це можуть бути договори з капітального будівництва, ремонту, реконструкції житлових і нежитлових будівель.
Розгорнути
Згорнути
КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей»
Уповноваженій особі з проведення
спрощених закупівель
Дубрановй І.М.
Про усунення
дискримінаційної вимоги
Умови тендерної документації вимагають від учасника тендерної закупівлі надати аналогічний договір з реконструкції об’єкта. Таким чином це унеможливлює участь в тендері учасників які мають багаторічний напрацьований досвід в будівничій сфері, але в яких предмет договору звучить наприклад як «Капітальний ремонт» код ДК 021:2015 – 454453000-7, Капітальний ремонт і реставрація», або «Капітальний ремонт» код ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». За видами виконання робіт вищезазначені зовсім не відрізняються від видів робіт, зазначених у технічній специфікації предмету закупівлі. Слід зауважити, що надання послуг в сфері будівництва мають господарські одиниці, які мають відповідні ліцензії та види економічної діяльності наприклад 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 43.11 Знесення; , 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи. Учасник маючи досвід за вищезазначеними видами робіт впевнено забезпечить виконання вимог тендерної закупівлі.
А обмеження Замовника скорочують коло вірогідних учасників, створюють обмеження в конкуренції та відповідно дискримінують учасників.
Тому, вимагаємо від Замовника, внести зміни до тендерної документації, і за аналогічний договір вважати договір за видами аналогічних робіт, зазначених в технічний специфікації, це можуть бути договори з капітального будівництва, ремонту, реконструкції житлових і нежитлових будівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2021 13:58
Доброго дня, відповідь знаходиться у вкладеному файлі.
Номер вимоги: UA-2021-07-30-005002-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 30 серпня 2021 09:01
Неправомірне рішення про визнання переможця
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №7 від «27» серпня 2021 року до тендеру "Реконструкція виставкової зали за адресою : провулок Музейний,6 , м.Павлоград, Дніпропетровська область" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-30-005002-b) ФОП Сириця Л.М. (далі - Учасник) було визнано переможцем.
Пропозиція ФОП Сириця Л.М. (далі - Пропозиція) не відповідає умовам оголошенню Закупівлі (далі - ТД), а саме:
1.
Відповідно до рішення Павлоградської міської ради від 02.02.2021 року № 88-5/VІІІ «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів в місті Павлоград» встановлено на рівні 10761,12 грн. при середньому розряді 3.8.
Учасником надана кошторисна документація з розміром кошторисної заробітної плати на рівні 15 000,00 грн.
2
Відповідно до вимог оголошення: «15. Учасник повинен надати декілька виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною (завірені копії).Виконання аналогічного договору має бути підтверджено довідкою Ф КБ-3 (завірена копія).Аналогічним договором вважається договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції.»
Учасник надав договір підряду №13/07-П від 18.07.17 (далі – Договір). Відповідно до п. 1.2. Договору «Склад та обсяги робіт,…, визначені кошторисом, договірною ціною, які є невід’ємною частиною Договору». Кошторис учасником не надано.
3
Відповідно до вимог оголошення: «Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання оригіналами наступних документів: договором купівлі-продажу або бухгалтерським документом, або лізинговим договором, або чинними договорами оренди або про надання послуг, термін дії яких повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2021 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ).»
Учасник надав договір оренди №07-04-О від 07 квітня 2021 р., контрагентом у договорі виступає фізична особа. Договір нотаріально не посвідчений. Хоча на договорі і проставлений відбиток печатки ФОП , відповідно до п. 7.1. договору, орендар є податковим агентом та сплачує податки, якщо б стороною був ФОП, то він повинен був сплачувати податки.
Звертаю Вашу увагу, що Перелік формальних помилок затверджено наказом № 710 від 15.04.2020, вищезазначена невідповідність не входить до цього переліку.
Прошу, відхилити пропозицію ФОП Сириця Л.М., оскільки:
1. учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям;
2. тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Сириця Л.М. (далі - Пропозиція) не відповідає умовам оголошенню Закупівлі (далі - ТД), а саме:
1.
Відповідно до рішення Павлоградської міської ради від 02.02.2021 року № 88-5/VІІІ «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів в місті Павлоград» встановлено на рівні 10761,12 грн. при середньому розряді 3.8.
Учасником надана кошторисна документація з розміром кошторисної заробітної плати на рівні 15 000,00 грн.
2
Відповідно до вимог оголошення: «15. Учасник повинен надати декілька виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною (завірені копії).Виконання аналогічного договору має бути підтверджено довідкою Ф КБ-3 (завірена копія).Аналогічним договором вважається договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції.»
Учасник надав договір підряду №13/07-П від 18.07.17 (далі – Договір). Відповідно до п. 1.2. Договору «Склад та обсяги робіт,…, визначені кошторисом, договірною ціною, які є невід’ємною частиною Договору». Кошторис учасником не надано.
3
Відповідно до вимог оголошення: «Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання оригіналами наступних документів: договором купівлі-продажу або бухгалтерським документом, або лізинговим договором, або чинними договорами оренди або про надання послуг, термін дії яких повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2021 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ).»
Учасник надав договір оренди №07-04-О від 07 квітня 2021 р., контрагентом у договорі виступає фізична особа. Договір нотаріально не посвідчений. Хоча на договорі і проставлений відбиток печатки ФОП , відповідно до п. 7.1. договору, орендар є податковим агентом та сплачує податки, якщо б стороною був ФОП, то він повинен був сплачувати податки.
Звертаю Вашу увагу, що Перелік формальних помилок затверджено наказом № 710 від 15.04.2020, вищезазначена невідповідність не входить до цього переліку.
Прошу, відхилити пропозицію ФОП Сириця Л.М., оскільки:
1. учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям;
2. тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2021 14:49
Доброго дня, відповідь на вимогу знаходиться у вкладеному файлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сириця Л.М. #2693605860 |
Переможець |
1 340 697,89
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 15:30
|
договір №26 від 02.09.2021 з додатками.PDF | укладений |
02 вересня 2021 15:28
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 жовтня 2021 13:18
|
416 391,76 UAH | UA048201720344201005100037976 КЗ "Павл.історико-краєзнавчий музей" |
UA873052990000026001050289709 ФО-П Сириця Л.М. |
Оплачений |
26 листопада 2021 12:32
|
672 840,32 UAH | UA048201720344201005100037976 КЗ "Павл.історико-краєзнавчий музей" |
UA873052990000026001050289709 ФО-П Сириця Л.М. |
Оплачений |
20 грудня 2021 10:53
|
251 465,81 UAH | UA048201720344201005100037976 КЗ "Павл.історико-краєзнавчий музей" |
UA873052990000026001050289709 ФО-П Сириця Л.М. |
Оплачений |