Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2021-07-30-004993-b 0c23f520824f46009055fe89d726b0bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Бойко

+380536233447 khoroldominternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хорольський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 03189179
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., Хорольський район, м. Хорол, вул. Маковського, буд. 1
Контактна особа: Діана Бойко
+380536233447
khoroldominternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2021 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2021 15:02
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. В. Маковського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних протягом 30 банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною, рахунком-фактурою. Вартість отриманого товару на момент проведення оплати залишається незмінною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3-х календарних днів з дня отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Вартість отриманого товару на момент проведення оплати залишається незмінною. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2021 13:43
оголошення Картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-30-004993-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ", Код ЄДРПОУ:43717455
Дата подання: 13 серпня 2021 09:53
Невідповідність вимогам оголошення
Рішенням уповноваженої особи Хорольського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів 12.08.2021 року у закупівлі UA-2021-07-30-004993-b «Картопля» було визнано переможцем учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕФТОРГ» не погоджується з даним рішенням, оскільки пропозиція учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за наступних причин:
1) п.14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії договору, разом із додатками і додатковими угодами, актів виконаних робіт (наданих послуг) або товарних накладних, документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами), листи-відгуки від замовників, які свідчить про повне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.»
У пропозиції учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича відсутні документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами (акти звірки за договорами).
2) ч.7 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які надаються усіма учасниками, для підтвердження відповідності вимогам Оголошення» зазначено, що учасник має надати:
Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації надати сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України. Надати свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) та надати сертифікат (свідоцтво) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, при цьому документи щодо проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки мають бути чинними.
Пропозиція учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича не містить документів стосовно проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Учасником надано документи, про проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» є різними сукупностями операцій.
Таким чином, пропозиція учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2021 13:22
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:

1. Сам по собі акт звірки не є належним доказом факту здійснення будь-яких господарських операцій, оскільки не є первинним бухгалтерським обліковим документом. Акт звірки є тільки документом, за яким бухгалтери підприємств звіряють бухгалтерський облік операцій, а наявність чи відсутність зобов’язань сторін підтверджується первинними документами — накладними, рахунками тощо, які були подані у складі пропозиції ФОП Ткаченко О.М.
Достовірність інформації, що підтверджує проведення розрахунків за договорами можливо перевірити на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, який є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів».
Доступ до інформації, оприлюдненої на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, є вільним та безоплатним, що надає можливість задоволення публічного інтересу щодо процесів контролю, утворення, розподілу та використання публічних коштів розпорядниками та одержувачами коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органами Пенсійного фонду, підприємствами, а також фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
2. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.
Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, регламентований постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374.
Повірка проводиться згідно з нормативно-правовим актом «Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2016 № 193, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.02.2016 за № 278/28408.
Повірка засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та перебувають в експлуатації, проводиться на добровільних засадах.
Згідно з «Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» періодична повірка проводиться виконавцями відповідно до письмового звернення заявника.
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології.


Номер вимоги: UA-2021-07-30-004993-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ", Код ЄДРПОУ:43717455
Дата подання: 16 серпня 2021 23:19
Невідповідність вимогам оголошення
Надана відповідь на вимогу не підтверджує відповідність пропозиції учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за наступних причин:
«Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, регламентований постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374. Повірка проводиться згідно з нормативно-правовим актом «Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2016 № 193, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.02.2016 за № 278/28408. Повірка засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та перебувають в експлуатації, проводиться на добровільних засадах. Згідно з «Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» періодична повірка проводиться виконавцями відповідно до письмового звернення заявника. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології»
У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі надано чіткий перелік документів, які має надати учасник. І добровільний порядок калібрування не відмінює факт необхідності надання таких документів. Надання документів щодо повірки вимірювальної техніки жодним чином не задовольняє вимогу щодо надання «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації надати сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України. Надати свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) та надати сертифікат (свідоцтво) стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, при цьому документи щодо проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки мають бути чинними»
Також у пропозиції учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича відсутні будь-які документи стосовно проведення операцій з термометром. Надання документів лише щодо гігрометра та вагів не задовольняє вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, рішення про визнання пропозиції учасника ФОП Ткаченко Олександра Миколайовича є незаконним та підлягає скасуванню і подальшої дискваліфікації пропозиції вказаного учасника
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 серпня 2021 11:41
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

13 серпня 2021 09:53
вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 серпня 2021 23:19
вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович 49 500,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ" 56 880,00
UAH з ПДВ
56 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2021 20:10
Електронний підпис
09 серпня 2021 20:09
IMG_0010.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0009.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0008.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0007.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0006.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0005.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0004.pdf
09 серпня 2021 20:09
IMG_0003.pdf
09 серпня 2021 20:09
технічка.pdf
09 серпня 2021 20:09
СЕФТОРГ_суборенда_все.PDF
09 серпня 2021 20:09
радіологія.pdf
09 серпня 2021 20:09
протокол газ.pdf
09 серпня 2021 20:09
пропозиція.pdf
09 серпня 2021 20:09
погоджений проект.pdf
09 серпня 2021 20:09
НОВІ потужності газ 1775.pdf
09 серпня 2021 20:09
наказ Соломкін.pdf
09 серпня 2021 20:09
акти звірення (2).pdf
09 серпня 2021 20:09
акти звірення (1).pdf
09 серпня 2021 20:09
9. Довідка про мат. базу.pdf
09 серпня 2021 20:09
7.лист згода з проєктом.pdf
09 серпня 2021 20:09
7.аналогічний овочі.pdf
09 серпня 2021 20:09
5Виписка.pdf
09 серпня 2021 20:09
4паспорт.pdf
09 серпня 2021 20:09
4код.pdf
09 серпня 2021 20:09
3рішення засновника.pdf
09 серпня 2021 20:09
2наказ на призначення.pdf
09 серпня 2021 20:09
2витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2021 20:09
27.акти склад.pdf
09 серпня 2021 20:09
26.лист згода соломкін.pdf
09 серпня 2021 20:09
26. витяг про звіт 1пв.pdf
09 серпня 2021 20:09
25. ..Пояснення 1ПВ.pdf
09 серпня 2021 20:09
24. штатний розпис.pdf
09 серпня 2021 20:09
1статут.pdf
09 серпня 2021 20:09
1опис до СТАТУТУ.pdf
09 серпня 2021 20:09
19.термометр_сефторг.pdf
09 серпня 2021 20:09
19.гігрометр_сефторг.pdf
09 серпня 2021 20:09
18акти авто.pdf
09 серпня 2021 20:09
15.Швирьов наказ.pdf
09 серпня 2021 20:09
15.сезенко наказ.pdf
09 серпня 2021 20:09
15.Моісенко наказ.pdf
09 серпня 2021 20:09
14.ИСО 22000.pdf
09 серпня 2021 20:09
11.сезенко медкнижка .pdf
09 серпня 2021 20:09
11.медкнижка швирьов.pdf
09 серпня 2021 20:09
11.мед книжка моісенко.pdf
09 серпня 2021 20:09
11.мед кн соломкін.pdf
09 серпня 2021 20:09
10.техпаспорт ві 1775 ео.pdf
09 серпня 2021 20:09
.80115_сфера 11.02.2021 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткаченко Олександр Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович
#2830204938
Рішення скасоване 49 500,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 11:41
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович
#2830204938
Відхилено 49 500,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 11:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"
#43717455
Переможець 56 880,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 09:36

Документи

12 серпня 2021 09:50
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2021 11:44
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2021 09:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2021 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"
#43717455
56 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2021 09:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 13:23
ДУ СЕФТОРГ картопля.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 14:08
договір картопля.pdf укладений
06 вересня 2021 14:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 вересня 2021 11:16
4 806,36 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
13 вересня 2021 11:16
1 868,51 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
22 вересня 2021 12:28
1 981,32 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
05 жовтня 2021 11:32
2 921,74 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
18 жовтня 2021 10:38
9 332,11 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
25 жовтня 2021 12:17
18 601,66 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
08 листопада 2021 11:58
10 321,82 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений
29 листопада 2021 13:46
4 498,26 UAH UA938201720344291001300050084
Хорольський будинок-інтернат
UA933052990000026004041200114
ТОВ "СЕФТОРГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 331,78
UAH (в тому числі ПДВ 9 055,29 UAH)