Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
2 022 342,80 UAH
UA-2021-07-30-004817-b ● e9d5bdf4eba44847acb12d6835541aaa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 38896317 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Полуботка, 37 |
Контактна особа: |
Вовчук Таїсія Сергіївна 380362695537 Vov4yk_Taya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2021 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 022 342,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 223,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Поставка бланків дозволів (талони) – вул. Гетьмана Полуботка, 37, м. Рівне, Рівненська область, індекс 33028, 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області
Здійснення заправки за наданими бланками дозволів (талонами) - за місцем знаходження АЗС учасника або партнерів.
Бензин А - 95 – 1130 л.
Бензин А - 92 – 27 140 л.
Дизельне паливо – 38 560 л.
Здійснення заправки за наданими бланками дозволів (талонами) - за місцем знаходження АЗС учасника або партнерів.
Бензин А - 95 – 1130 л.
Бензин А - 92 – 27 140 л.
Дизельне паливо – 38 560 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66830 літр
ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо (бланки дозволів (талони))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Полуботка, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка бланків дозволів (талони) – вул. Гетьмана Полуботка, 37, м. Рівне, Рівненська область, індекс 33028, 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області Здійснення заправки за наданими бланками дозволів (талонами) - за місцем знаходження АЗС учасника або партнерів. Бензин А - 95 – 1130 л. Бензин А - 92 – 27 140 л. Дизельне паливо – 38 560 л. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 13:34 |
ТД бензин А-92, Дизпаливо 2021.docx |
30 липня 2021 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2021 13:34 |
ТД бензин А-92, Дизпаливо 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-30-004817-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 06 серпня 2021 10:03
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Уповноваженій особі
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно пункту 11 додатку 4 до тендерної документації (далі – Документація) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Рівне Рівненської області та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області.
При цьому, згідно частини шістнадцятої ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР від 19.12.1995 (далі – Закон № 481/95-ВР) суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Таким чином, згідно інформації з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним ліцензії на право зберігання пального на АЗСне мають навіть власники/орендарі/оператори загальнонаціональних мереж АЗС Укрнафта, Авіас, ANP, WOG, Shell, Amic, Sun Oil, Motto, тощо.
Вимога тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії ліцензії на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які є операторами АЗС і не мають та зобов'язані мати вищезазначену ліцензію. Більш того, частиною одинадцятою статті 26 Закону встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Звертаємо увагу, що згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, вимога щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії на право зберігання пального на АЗС ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно пункту 11 додатку 4 до тендерної документації (далі – Документація) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Рівне Рівненської області та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області.
При цьому, згідно частини шістнадцятої ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР від 19.12.1995 (далі – Закон № 481/95-ВР) суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Таким чином, згідно інформації з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним ліцензії на право зберігання пального на АЗСне мають навіть власники/орендарі/оператори загальнонаціональних мереж АЗС Укрнафта, Авіас, ANP, WOG, Shell, Amic, Sun Oil, Motto, тощо.
Вимога тендерної документації щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії ліцензії на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки позбавляє можливості брати участь потенційних учасників – операторів паливного ринку, які є операторами АЗС і не мають та зобов'язані мати вищезазначену ліцензію. Більш того, частиною одинадцятою статті 26 Закону встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Звертаємо увагу, що згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС.
Головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, вимога щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції ліцензії на право зберігання пального на АЗС ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2021 17:57
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
Законом №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», відповідно до яких запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Відтак, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності лише за наявності ліцензії.
В тендерній документації зазначено, що учасник має надати: «Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Рівне Рівненської області та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області». Дана вимога про наявність такої ліцензії ніяким чином не обмежує коло потенційних Учасників, оскільки Проект договору (Пункти 1.5. та 1.6.) передбачає вимогу зберігання Учасником проданого пального (на АЗС Учасника чи його партнерів).
Пальне, у будь-якому випадку, відпускається для автотранспорту лише через паливо-роздавальні колонки, тому діяльність з відпуску палива для автотранспорту (яке є предметом торгів та Договору) здійснюється за наявності ліцензій на право торгівлі пальним та зберігання пального.
Оскільки продане Учасником Замовнику пальне зберігається на АЗС до моменту його відпуску через паливо-роздавальні колонки, отже АЗС (суб’єкт господарювання: власник, орендар чи партнер АЗС) яку пропонує потенційний учасник, має мати ліцензію на зберігання (відповідно до положень Закону № 481/95-ВР).
Учасники які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів з іншими суб’єктами господарювання, можуть надати ліцензію на зберігання пального будь-якого свого партнера, чи власника АЗС чи орендаря АЗС, тобто вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників цієї закупівлі.
Наявність ліцензії на право зберігання на АЗС є підтвердженням того факту, що пальне дійсно буде відпущене для автотранспорту Замовника, і Учасник буде виконувати свої зобов’язання за Договором.
Отже вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі.
Законом №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», відповідно до яких запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Відтак, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності лише за наявності ліцензії.
В тендерній документації зазначено, що учасник має надати: «Ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в м. Рівне Рівненської області та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області». Дана вимога про наявність такої ліцензії ніяким чином не обмежує коло потенційних Учасників, оскільки Проект договору (Пункти 1.5. та 1.6.) передбачає вимогу зберігання Учасником проданого пального (на АЗС Учасника чи його партнерів).
Пальне, у будь-якому випадку, відпускається для автотранспорту лише через паливо-роздавальні колонки, тому діяльність з відпуску палива для автотранспорту (яке є предметом торгів та Договору) здійснюється за наявності ліцензій на право торгівлі пальним та зберігання пального.
Оскільки продане Учасником Замовнику пальне зберігається на АЗС до моменту його відпуску через паливо-роздавальні колонки, отже АЗС (суб’єкт господарювання: власник, орендар чи партнер АЗС) яку пропонує потенційний учасник, має мати ліцензію на зберігання (відповідно до положень Закону № 481/95-ВР).
Учасники які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів з іншими суб’єктами господарювання, можуть надати ліцензію на зберігання пального будь-якого свого партнера, чи власника АЗС чи орендаря АЗС, тобто вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників цієї закупівлі.
Наявність ліцензії на право зберігання на АЗС є підтвердженням того факту, що пальне дійсно буде відпущене для автотранспорту Замовника, і Учасник буде виконувати свої зобов’язання за Договором.
Отже вимога про наявність ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЛНАФТОТРЕЙД" |
1 978 692,40
UAH з ПДВ
|
1 978 692,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 серпня 2021 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій